آیاروشویی کابینتی ایرانی قیمت بالایی دارد؟

 

سالهاست که عوامل مختلفی از جمله فشار تحریم ها کشور ما را خواسته یا ناخواسته به سمت تولید ابزار و وسایل داخلی و بومی سازی آنها کشانده است. تولید کنندگان روشویی کابینتی نیز از قافله عقب نمانده اند و دست به تولید روشویی کابینتی ایرانی قیمت مناسب زده اند و در این میان برندهایی هم موفق به روشویی کابینتی بدون پایه با کیفیت بالا شده اند.

 

روشویی کابینتی ایرانی قیمت

قیمت روشویی کابینتی ارزان

عوامل زیادی در پیشرفت کشورها می تواند موثر باشد، یکی از این عوامل تولید ابزار و وسایل مورد نیاز در داخل کشور می باشد.حال  اگر مواد خام اولیه هم در داخل تولید شود دیگر می توان گفت آن کشور پیشرفت کرده و به خود کفایی رسیده است، البته ساخت و تولید وسایل زندگی در داخل کشور به معنی بی نیازی از کشورهای دیگر و عدم ارتباط با آنان نیست، بلکه بدین معنی است که سعی شود اکثر مواد و ابزار مورد نیاز در داخل تولید گردد.

این عامل هم باعث پیشرفت کشور می گردد و هم باعث شاغل شدن اقشار مختلف جامعه علی الخصوص قشر کارگر می شود، مثلا اگر صنعت تولید وسایل آشپزخانه و سرویس بهداشتی بومی سازی شود علا وه بر شاغل شدن افراد مختلف و پیشرفت کشور اطمینان از خرید محصول هم به خریدار داده می شود، زیرا ضمانت نامه مشخص دارد و در صورتی در بازه زمانی ضمانتش ایرادی مربوط به زمان تولیدش در کارخانه در آن پدیدار شود می توان به نمایندگی پخش ارجاع داد و او نیز آن را به کارخانه بر گرداند،  پس یکی از اصلی ترین دلایل خرید جنس داخلی اعتماد است،

 

روشویی کابینتی ایرانی قیمت

روشویی کابینتی ترک

حال این اعتماد چگونه به دست می آید؟ باید طراح و تولید کننده از همان ابتدا از تکنولوژی های بروز دنیا آگاهی پیدا کنند وتمام استاندارد های مورد نیاز را در ساخت محصول خود رعایت کنند، آنگاه می توان گفت جنس با کیفیت  است و عادلانه قیمت گذاری شده است [hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”justify” ]امیدواریم روشویی کابینتی ایرانی قیمت بالا کیفیت هم تراز با قیمت خود داشته باشد تا مردم از برند های کشور عزیزمان ایران روشویی خود را خریداری کنند.[/hwgold-dash]

روشویی کابینتی جزء جدا نشدنی سرویس های بهداشتی  ما شده است، حالا مردم علا وه بر اینکه سعی دارند فضای داخل منازلشان را زیبا و بروز کنند، در فکر زیبا سازی فضای داخل سرویس بهداشتی هایشان هم افتاده اند و علاوه بر کیفیت، طرح، رنگ و قیمت، زیبایی آنرا هم در نظر می گیرند، روشویی کابینتی ایرانی قیمت پایین تری نسبت به مدل های خارجی دارد، این به دلیل پایین بودن کیفیت آن نیست بلکه دلیل این که ساخت داخل می باشد است، و هزینه هایی مثل گذر از گمرک و…را از سر نگذرانده است.

 

روشویی کابینتی ایرانی قیمت

روشویی کابینتی بدون پایه

روشویی کابینتی بدون پایه به دلایل زیر از محبوبترین انواع روشویی می باشد؛

کوچک و ظریف است . متناسب با فضا های عمومی و شرکت ها می باشد . اکثرا از لمینت برای ساخت آن استفاده می شود زیرا قیمت مناسبی دارد، تمیز کردن آن ساده است، در برابر نفوذ آب مقاومت دارد و دارای طرح ها و اندازه های مختلف است.  پس این روشویی کابینتی ایرانی قیمت مناسب و پایینی دارد.

این مدل روشویی به کابینت نمی چسبد ولی بر روی سطح آن قرار می گیرد، و هیچ جای آن در داخل کار قرار نمی گیرد، از نمونه های روشویی سلطنتی و فانتزی که شیک و زیبا هستند برای ساخت آن استفاده می شود، چون روشویی کاملا بیرون از کابینت است از بهترین سنگها برای ساخت آن استفاده می شود پس طبیعتا این مدل روشویی کابینتی ایرانی قیمت بالایی دارد.

 

روشویی کابینتی ایرانی قیمت

روشویی کابینتی pvc

این مدل روشویی هم که از pvc ساخته می شود، از محبوبیت زیادی در بین خریداران برخوردار است، از مرسوم ترین مدل روشویی است که دارای پایه می باشد، سنگ های مورد استفاده به صورت نماسنگ استفاده می شود، و جلوه زیبایی به سرویس بهداشتی می بخشد. این روشویی کابینتی ایرانی قیمت مناسبی نسبت به انواع خارجی دارد ولی گران هم هست زیرا از سنگ های گران قیمت در ساخت آن استفاده می شود.

 

روشویی کابینتی ایرانی قیمت