ارزان ترین قیمت روشویی کابینتی چینی مروارید

 

یکی از مکان هایی که درهر ساختمانی به تجهیزاتی مربوطه نیاز داریم سرویس های بهداشتی هستند. یکی از المان هایی که وجود آن ها در سرویس های بهداشتی ضروری است روشویی ها هستند. همراه مان باشید تا بیشتر با ویژگی های روشویی کابینتی چینی مروارید و مزیت های آن آشنا شوید.

 

روشویی کابینتی چینی مروارید

ارزان ترین قیمت روشویی کابینت دار مروارید

در دنیای امروز که معماری پیشرفت زیادی کرده است انسان ها بیش از پیش به دنبال طراحی دکوراسیون های داخلی هستند. دکوراسیون داخلی در بخش های مختلف منزل دیده می شود. یکی از این بخش های گفته شده سرویس های بهداشتی هستند که استفاده از روشویی ها به طراحی زیبای این بخش از منازل کمک زیادی میکند. علاوه بر زیبایی روشوی باید به مشخصات اصلی آن توجه نمایید به عنوان مثال روشویی ها حتما باید ضد آب باشند چون همان طور که می دانیم سرویس های بهداشتی محیط های مرطوبی هستند و اگر روشویی ها ضد آب نباشند عمر کمی دارند. ما قصد داریم شما را با روشویی کابینتی چینی مروارید آشنا کنیم و اطلاعاتی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

روشویی کابینتی چینی مروارید

 

قیمت روشویی کابینتی ارزان

همه ما می دانیم که واژه روشویی به محلی اشاره دارد که ما دست های مان را در آن می شوییم. روشویی از یک لگن و شیر آب ساخته شده است. به گونه ای که شیر آب دقیقا بالای لگن قرار دارد. این روشویی ها معمولا در توالت قرار می گرفتند اما امروزه از روشویی روها در حمام هم استفاده می شود. در گذشته ها از واژه دست شویی (یعنی محلی که در آن دست را می شویند)استفاده می شد اما پس از آن جایگزینی برای این واژه پیدا شد و به جای گفتن دست شویی از واژه روشویی (یعنی محل شستن دست و صورت ) استفاده می شود.

 

روشویی کابینتی چینی مروارید

نمایندگی محصولات چینی مروارید

در تاریخچه روشویی ها این وسیله با مواد های متفاوتی ساخته می شد. مواد های سازنده روشویی ها موادی هستند مانند فلز استیل، سرامیک، چینی و … . در زمان های گذشته از روشویی هایی استفاده می شد که جنس آن ها استیل بودند اما مدتی بعد روشویی های چینی رواج یافتند و امروزه چینی هایی با جنس های مختلف تولید می شوند. روشویی های امروزه قیمت های بالاتری به نسبت به روشویی های قدیمی دارند زیرا مواد سازنده آن ها گران تر است. روشویی چینی قیمت ارزان تری دارند چون جنس چینی نسبت به جنس های دیگر ارزان تر است.

روشویی کابینتی چینی مروارید

روشویی مروارید مدل کلاسیک

وجود روشویی داخل سرویس های بهداشتی امری بسیار ضروری است. روشویی ها انواع متفاوتی دارند که ما ضمن معرفی روشویی کابینتی چینی مروارید آن ها را به شما معرفی می کنیم. مدل های روشویی عبارتند از: سینک روشویی بدون لبه، سینک روشویی مدل پایه دار، سینک روشویی مدل یکپارچه، روشویی کابینتی دیواری، سینک روشویی مدل کنسولی، سینک روشویی مدل گوشه ای، سینک روشویی مدل لبه برجسته، سینک روشویی مدل لگن عمیق، سینک روشویی مدل صفحه ای، روشویی کابینت دار، سینک روشویی مدل کاسه ای، سینک روشویی مدل لبه دار.

 

روشویی کابینتی چینی مروارید

قیمت روشویی چینی کرد

روشویی کابینتی چینی مروارید دارای مزایای بسیاری است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم.

  1. استفاده از روشویی کابینتی چینی مروارید سبب منظم شدن سرویس های بهداشتی خواهد شد.
  2. سرویس های بهداشتی محیطی کثیف و آلوده هستند و وسایلی که در آن جا قرار دارند به سرعت می توانند آلوده شوند. همان طور که می دانیم ما وسیله های بهداشتی از قبیل مسواک و حوله را در سرویس های بهداشتی نگه داری می کنیم در نتیجه این وسیله ها هم به راحتی می توانند آلوده شوند. ما برای رفع این مشکل می توانیم از روشویی کابینتی چینی مروارید استفاده کنیم و وسایل بهداشتی را از میکروب ها به دور نگه داریم
  3. همان طور که می دانیم شیر آب روشویی به لوله کشی آب نیاز دارد. حال حسن دیگر استفاده از روشویی کابینتی چینی مروارید این است که می توانیم با قرار دادن لوله های آب گرم و سرد در داخل کابینت روشویی به حفظ زیبایی دکوراسیون کمک کنیم.

 

روشویی کابینتی چینی مروارید