تولیدی روشویی کابینتی دیواری در چهاردانگه تهران

 

خرید عمده از تولیدی روشویی کابینتی دیواریی که ساخت و تولید انواع روشویی کابینتی را انجام دهد بسیار سودمند و مقرون بصرفه بوده و در کاهش قیمت خرید بویژه خرید عمده روشویی کابینتی دیواری بسیار  سودمند خواهد بود . در ابتدا باید بدانیم که در کارخانجات تولیدی روشویی کابینتی دیواری چه نوع کابینت و با چه اجناسی تولید میشود . کاسه روشویی معمولا از مصالح زیر ساخته و تولید میگردند :

  • سرامیکی
  •  کورین
  • سنگ های معدنی

باید بدانیم که در کارخانجات تولیدی روشویی کابینتی دیواری بیشتر کاسه روشویی ها از جنس سرامیک می باشند.

 

تولیدی روشویی کابینتی دیواری

ساخت کابینت زیر دستشویی

استحکام سنگ های معدنی نسبت به فشارو خوردگی بسیار بالا است و قیمت آنها نسبت به روشویی هایی با جنس کوارتز و کورین ارزان تر می باشد.البته سنگهای مرمر، اونیکس یا سنگهای وارداتی زیبایی وهمچنین  قیمت بسیار بالایی دارند در ضمن این که طبیعی بودن سنگ ها ، باعث ایجاد احساس زیبایی بسیاری می شود. کاسه روشویی های سنگی در مدل های زیبا و فانتزی ساخته می شوند که وقتی روی کابینت قرار میگیرند ،آنها را جذاب می کند.

 

تولیدی روشویی کابینتی دیواری

قیمت روشویی کابینتی طرح چوب

 

البته خریداران عزیز درهنگام خرید محصولات روشویی و شیرآلات ساختمانی گلپایگان  از تولیدی روشویی کابینتی دیواری، باید به نکاتی همچون قیمت  محصول،کاربردی بودن  محصول وهمچنین سایز سرویس بهداشتی  واندازه روشویی ها توجه کافی داشته باشند .  قیمت روشویی کابینتی طرح چوب که با سنگ های گران قیمت مورد استفاده قرار میگیرند ، نسبتا بالاتر بوده و بدلیل ایجاد رنگ های زیبا وفانتزی  مشتریان خاص خودش را دارد.

 

تولیدی روشویی کابینتی دیواری

روشویی کابینتی pvc

اما روشویی های سنگی کابینت دار قیمت بسیارکمتری دارند. در این نوع روشویی ها ،محوظه ای در قسمت پایینی روشویی گذاشته شده است که برای جاسازی محصولات بهداشتی مورد نیاز مناسب می باشند.  این نوع کابینت ها معمولا روشویی کابینتی pvc نامیده میشوند . همچنین لازم به ذکر است که  روشویی های نیم پایه با پایه های کوچک که از آن پایه ها  برای پوشاندن شلنگ ها و سیفون زیر روشویی، استفاده می شود ، ارزان قیمت تر سایر روشویی ها می باشند.

 

تولیدی روشویی کابینتی دیواری

روشویی کابینتی بدون پایه

 

اگر ارزان بودن قیمت روشویی ها برایتان بسیار مهم است،  خرید روشویی کابینتی بدون پایه از تولیدی روشویی کابینتی دیواری گزینه بسیار  مناسبی برایتان محسوب میشود . بطوریکه طرح های کوچک و ساده ی آن ها بسیارارزان می باشند که برای استفاده در سرویس های بهداشتی با فضای کوچک کاربردی هستند.حتی اگر از کاسه روشویی ساده در روی روشویی استفاده کنید ، قیمت روشویی کابینتی ، کمتر هم خواهد شد والبته برای سرویس های بهداشتی با فضای کم هم بهتر خواهد بود.

کارخانجات تولیدی روشویی کابینتی دیواری و کاشی سرویس بهداشتی اطلس ، محصولات خود را با توجه به نیاز ها و سلیقه مشتریان تولید میکنند و مشتریان محترم می توانند از طریق مراجعه به سایت اینترنتی معتبر و مشاوره کارشناسان ما در زمینه مدل ها وقیمت ها ،به اطلاعات مورد نیاز برسند.

 

تولیدی روشویی کابینتی دیواری