خرید اینترنتی روشویی روکابینتی مروارید

 

از مهم ترین لوازمی که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد روشویی ها هستند. روشویی روکابینتی مروارید یک از باکیفیت ترین روشویی های موجود در بازار بوده که به وسیله ی شرکت روارید تمولید می شود. این روشویی دارای مدل های مختلفی بوده که ی ازدر ادامه به بررسی برخ مدل های آن می پردازیم.

یکی از مهم ترین لوازمی که برای سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد روشویی و نیز جنس چینی بهداشتی مورد استفاده در آن است. چینی بهداشتی که برای سرویس بهداشتی خود برمی گزینید می بایست علاوه بر زیبایی و شکل ظاهری جذاب، از سطح کیفی مطلوبی نیز برخوردار باشد. علاوه بر این موارد عدم تغییر رنگ روشویی و نیز ماندگاری آن هم از فاکتورهای مهم برای انتخاب یک روشویی هستند.

روشویی روکابینتی مروارید یکی از محصولات گروه تولیدی چینی بهداشتی مروارید است که دارای سطح کیفی معقول، ظاهری جذاب، کارایی خوب و با دوام بالا است و به خوبی قادر است انتظارات مصرف کنندگان را برآورده سازد. روشویی های روکابینتی برای استفاده در منازلی مفید هستند که دارای سبک مدرن باشند. همچنین این روشویی ها در سایزهای مختلفی تولید می شوند تا پاسخگوی نیازهای همه ی کاربران باشند. همواره سعی کنید سایز روشویی را در تناسب با ابعاد کلی سرویس بهداشتی که در اختیار دارید انتخاب کنید. این را نیز در نظر داشته باشید که بلندای استاندارد برای روشویی تقریبا هشتاد سانتی متر می باشد. در ادامه به بررسی انواع مختلف روشویی روکابینتی مروارید می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

روشویی رو کابینتی مروارید

روشویی مروارید 

یکی از محصولات شرکت چینی بهداشتی مروارید روشویی پایه دار و روشویی روکابینتی مروارید مدل ورونا ۶۰ است. این روشویی در ابعاد شصت سانتی متری طراحی شده و به بازار عرضه می شود. روشویی کابینتی بدون پایه دارای شکل ظاهری زیبایی بوده و سطح رویین آن کاملا یکدست و براق است. وزن روشویی روکابینتی مروارید مدل ورونا ۶۰، ۱۲ کیلوگرم است و در اندازه های شصت ممیز هشت دهم در چهل و هفت ممیز دو دهم در بیست و دو ممیز شش دهم سانتی متر به تولید می رسد. این روشویی دارای سه سطح کیفیتی است که درجه بندی این سطح ها بر اساس کیفیت لعاب مورد استفاده در روشویی مورد نظر تعیین می شود.

روشویی رو کابینتی مروارید

لیست قیمت جدید چینی بهداشتی مروارید 

روشویی روکابینتی مروارید مدل ورونا ۶۰ دارای مزایایی به شرح زیر است:

این نوع روشویی مروارید  بسیار شفاف و درخشان است و به همین علت از نظر ظاهر بسیار چشم نواز می باشد.

روشویی روکابینتی مروارید مدل ورونا ۶۰ از بهترین نوع لعاب که با تکنولوژی نانو تولید می شود در ساختار خود بهره می برد و به خوبی در مقابل لک شدن و نیز جرم گرفتن مقاوم است. این روشویی در نصب هیچ مشکلی ایجاد نکرده و به راحتی قابل نصب است و دارای یک سال ضمانت نیز هست.

روشویی روکابینتی مروارید

قیمت روشویی کابینت دار مروارید

روشویی روکابینتی مروارید مدل سیلویا ۷۱ دارای ویژگی هایی به شرح زیر است:

سایز این روشویی همان گونه که از اسم آن هم پیدا است هفتاد و یک است و روی کابینت قرار می گیرد. اندازه های این روشویی برابر هفتاد و نیم در چهل و سه ممیز شش دهم در بیست ممیز شش دهم سانتی متر است و دارای وزن هجده ممیز دو دهم کیلوگرم هست.

روشویی روکابینتی مروارید مدل سیلویا ۷۱ نیز همانند مدل ورونا ۶۰ در سه سطح کیفیت به تولید میرسد که مصرف کننده می تواند طبق بودجه ای که در اختیار دارد و سطح انتظاراتی که از محصول دارد، روشویی موردنظر و متناسب با نیازهای خود را انتخاب و خریداری کند.

روشویی روکابینتی مروارید

روشویی مروارید مدل کلاسیک

روشویی کابینتی مروارید مدل کلاسیک دارای ویژگی هایی به شرح زیر است:

این روشویی چیزی در حدود چهارده ممیز سه دهم کیلوگرم وزن دارد و در اندازه های پنجاه و نه و شش دهم در چهل و سه و پنج دهم در بیست و یک سانتی متر طراحی و به بازار ارائه می شود. دقت کنید برای تمیز کردن این روشویی به هیچ عنوان از اسیدها و محلول پاک کننده های قوی استفاده نکنید چرا که سبب خوردگی لعاب روشویی می شود.

 

روشویی روکابینتی مروارید