خرید بدون واسطه توالت فرنگی بیده دار در بازار

زندگی شهری و آپارتمان های کوچک لزوم داشتن سرویس های توالت فرنگی را بجای توالت های سنتی و قدیمی در خانه ها افزایش داده است.

توالت های فرنگی نیز برای شرایط خاص مثل استفاده توسط بیماران، کهنسال ها و برای صرفه جویی در مصرف آب و همچنین حفظ بهداشت فردی،  مجهز به لوازمی به نام بیده  Bidet شده اند که نوعی شوینده اتوماتیک است. به همین علت در بازار مصرف، خرید توالت فرنگی بیده دار رونق و روال گرفته و در حال گسترش می باشد.

خرید بدون واسطه توالت فرنگی بیده دار در بازار

خرید مستقیم توالت فرنگی در بازار

خرید مستقیم توالت فرنگی در بازارصنایع کاشی و سرامیک بهداشتی با کارگاه ها و کارخانه های مجهز و استفاده از تکنولوژی روز دنیا اکنون لوازم مربوط به سرویس های بهداشتی مثل روشویی ها، کاسه های توالت قدیمی و سرویس های توالت فرنگی را در طرح ها و اندازه های متفاوت جهت استفاده در خانه ها و هتل های لوکس تولید می کنند.

از این بین سرعت فروش توالت های فرنگی نسبت به کاسه توالت های قدیمی به سرعت در حال افزایش است. جهت خرید توالت فرنگی می توان با بررسی ابعاد دستشویی و محل قرار گیری سرویس توالت فرنگی و با توجه به کارایی و امکانات مدل های مختلف با استفاده از سایت فروش توالت فرنگی با انواع مدل ها، ابعاد و قیمت آنها آشنا شده و آنگاه با استفاده از درگاه فروش آنلاین اقدام به خرید و پرداخت وجه نموده و توالت فرنگی مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

در خرید از سایت های اینترنتی دقت نمایید که فقط از سایت هایی خرید اینترنتی خود را انجام دهید که دارای نشان اعتماد الکترونیک باشند تا هرگز مورد حمله و سوء استفاده هکرها قرار نگیرید و خرید خود را با امنیت تمام انجام دهید و بدین ترتیب با خرید مستقیم توالت فرنگی از سایت فروش توالت فرنگی می توانید اطمینان پیدا کنید که بهترین کیفیت  را با ارزانترین قیمت از بازار فروش گسترده توالت های فرنگی خریداری کرده اید و از گارانتی و خدمات نصب توالت فرنگی توسط متخصصین شرکت سازنده بهره مند خواهید گردید.

از بین توالت های متنوع بازار مدل هایی با نام توالت فرنگی بیده دار یا همان توالت فرنگی خودشور دار نیز در بازارهای فروش موجود هستند که در آنها وسایلی برای شستشوی اتوماتیک بدون لزوم استفاده مستقیم از دست فراهم شده و در دو گروه دیجیتال و اهرمی دسته بندی می گردند. قیمت توالت فرنگی بیده دار بالاتر از توالت های فرنگی معمولی است اما با استفاده از توالت های فرنگی بیده دار بجای توالت های ایرانی یا حتی توالت های فرنگی معمولی می تواند سطح بهداشت فردی را بالا برده و همچنین با کاهش مصرف آب و دستمال های توالت می توانیم نقش مهم و اساسی در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست داشته باشید.

فروش ویژه توالت فرنگی با ۲۰% تخفیف

تولید کننده توالت های فرنگی در زمان های خاص و با از بین بردن واسطه ها بین تولید کننده و مصرف کننده نهایی و همچنین برای ایجاد رقابت در فروش محصولات و توسعه فروش محصولات خود اقدام به دادن تخفیف های خوب به مصرف کننده ها و یا به خریداران عمده خود می کند که این عمل موجب افزایش تولید و ضریب نفوذ و آشنایی مردم با برند تولیدی شده می گردد و با بکار بردن این روش سهم فروش آن برند در بازار افزایش می یابد.

این عمل معمولاً با تبلیغات پیرامون برند و محصول آغاز می گردد ولی به خودی خود و مستقلاً به عنوان یک بازاریابی و تبلیغ کارآمد به حساب می آید.

به عنوان مثال تولید کنندگان توالت فرنگی بیده دار یا خودشور دار برای اینکه مردم بیشتر با محصول آشنا شده و تمایل به خرید آن پیدا کنند طرح هایی را برای تخفیف فروش آن در بازار می گذارند تا بدین ترتیب مصرف کننده را وادار به توجه  به خصوصیات و کیفیت این محصول کرده و بدین ترتیب تشویق به خرید این محصول جدید شوند.

فروشگاه توالت فرنگی خارجی با برترین کیفیت در پایتخت

فروشگاه توالت فرنگی خارجی با برترین کیفیت در پایتختواردات توالت های فرنگی لوکس از کشورهای دیگر و عرضه آنها در بازار مصرف داخل اگرچه حجم بالایی ندارد ولی به هر حال اینگونه محصولات نیز برای فروش به مشتری های خاص یا هتل های لوکس در بازار فروش  عرضه شده و خریداران خود را دارد.

اگر چه هنوز فروش توالت های فرنگی خارجی با قیمت های بالا در بازار مصرف  به عنوان کالای لوکس و لاکچری رونق دارد اما توالت های فرنگی تولید صنایع بهداشتی کشورمان نیز دست کمی از آنها نداشته و حتی در مواردی پا به پای بهترین برندهای خارجی تولید و عرضه می گردند.

ارائه دهنده مدل های مختلف توالت فرنگی

در مورد خرید توالت های فرنگی باید دقت کنید جزئیات و کیفیت های متفاوت آنها می تواند برای خریدار مزایای زیاد و راحتی را به ارمغان بیاورد. توالت های فرنگی قالباً در یکی از مدل ها و طرح های زیر ساخته و ارائه میگردند که عبارتند از:

  • یک تکه : که در آن قسمت فلاش تانک و سینک در یک قالب طراحی شده اند و به علت نداشتن زوایا و انحنا های موجود در مدل های دیگر به راحتی شستشو و نگهداری می شوند.
  • دو تکه : در این مدل سیستم فلاش و مخزن جدای از سینک اصلی ولی چسبیده به آن می باشد.
  • زمینی : پایه های این مدل بر روی زمین قرار گرفته و سوراخ تخلیه در زیر سینک در کف زمین نصب شده است‌.
  • قابل نصب به دیوار : در این مدل که برای محل های دارای محدودیت فضا مناسب است سینک مستقیماً به دیواره پشتی پیچ شده و ورودی و خروجی سینک در درون دیوار و پشت سینک قرار میگیرد.
  • بیده دار : یا اصطلاحاً خودشور دار که این مدل دارای سیستم شوینده بدون نیاز به دست طراحی شده است.

مدل بیده دار آن خود به انواع زیر می تواند تولید شده باشد .

  • بیده جداگانه :  قابل نصب بر روی توالت های فرنگی بدون بیده و معمولی
  • مدل دارای بیده در خود اهرمی و دستی
  • مدل دارای بیده در خود دیجیتالی و کنترلی که معمولاً شوینده و خشک کن را درون خود دارد
  • مدل دارای سینک جدا برای شستشو و خشک کردن توسط بیده

هر یک از این مدل ها دارای ویژگی و کیفیت های متفاوتی هستند که خریدار می باید قبل از خرید به آنها دقت نماید تا در نصب توالت فرنگی بیده دار و استفاده از آن دچار مشکل نشود.
همچنین پارامتر بسیار مهم دیگر در انتخاب یک توالت فرنگی، تجهیزات کاری آن مثل نوع فلاش، سیستم تخلیه و نوع بیده همراه آن است که موجب آسایش و لذت پس از خرید خواهد شد. این تجهیزات با توجه به مدل و شرکت توالت فرنگی متفاوت می باشند. خریداران همچنین می باید قبل از خرید به متراژ و محل قرارگیری توالت فرنگی توجه لازم را داشته باشند تا بتوانند خریدی درست و به جا را از انواع مختلف توالت های فرنگی داشته باشند.