خرید توالت فرنگی اتوماتیک از کارگاه های تولیدی

توالت فرنگی سال هاست که در کشور ما رواج فراوانی یافته است و مورد استفاده بسیاری از مردم قرار میگیرد.اخیرا نیز توالت فرنگی اتوماتیک نیز به بازار آمده است که مردم نیز استقبال زیادی از آن کرده اند و خرید توالت فرنگی اتوماتیک را بسیاری از خانواده به خرید توالت فرنگی معمولی ترجیح میدهند.چرا که نسبت به تفاوت قیمتش کارایی بسیار بهتری دارد و بسیار راحت تر است.

البته انواع مختلفی توالت فرنگی داریم،توالت فرنگی هوشمند،توالت فرنگی خودشور،الکتریکی و ….

قیمت توالت فرنگی هوشمند نسبت به بقیه یک مقدار بالاتر است و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

خرید توالت فرنگی اتوماتیک از کارگاه های تولیدی

وارد کننده توالت فرنگی ترکیه ای

وارد کننده توالت فرنگی ترکیه ایتوالت فرنگی هم مانند بسیاری از جنس های دیگر واردات رایجی دارد و واردات آن از کشور های مختلفی از جمله ترکیه انجام می شود.و انواع مختلف توالت های فرنگی با توجه به نیاز وارد کشور می شود و با قیمت های مختلف در بازار عرضه می شود.واردات از کشور های مختلفی انجام می شود ولی کشور ترکیه شناخته شده تر است و واردات از این کشور بیشتر صورت می گیرد.

خریدار مستقیم توالت فرنگی لوکس

خریدار مستقیم توالت فرنگی لوکسخرید توالت فرنگی خودشور که یکی از انواع مدرن توالت فرنگی به حساب می آید در جاهای مختلفی امکان پذیر است اما  عرضه توالت فرنگی لوکس و توالت فرنگی پیشرفته کمی با توالت فرنگی های ساده و قدیمی متفاوت است و علاوه بر تفاوت قیمت نسبتا شدبد آنها کمتر هم یافت میشوند چون  تعداد واردات آنها کمتر است و بیشتر می توان آنها را در فروشگاه توالت فرنگی خارجی پیدا کرد.

فروشنده انواع توالت فرنگی الکترونیکی در بازار

فروشنده انواع توالت فرنگی الکترونیکی در بازاریکی از ابزارالات ضروری برای سرویس فرنگی در ایران ، بیده برقی یا توالت فرنگی خودشور اتوماتیک است چرا که این محصول بدون نیاز به دست و کاملا اسلامی بدن را می شورد و همچنین از دیگر قابلیت های آن می توان به گرم نگاه داشتن و خشک ماندن سطح نشیمنگاه اشاره کرد که بسیار راحت و کاربردی خواهد بود . این محصول به همراه خشکن ارائه می شود که بر روی تمامی سرویس فرنگی ها به سادگی نصب می شود .

در واقع این محصول یک بیده طوقی فرم می باشد که می توانید بر روی هر نوع فرنگی ثابت یا سیار بگذارید . فرنگی های متحرک که به نام صندلی توالت سیستم فرنگی معروف هستند این امکان را به شما می دهند تا بتوانید اجزای آن را از هم جدا کنید و حمل و نقل ساده ای داشته باشید چرا که همین محصول خودشور و گرمکن می تواند همراه شما در سفر نیز باشد .

این محصول می تواند به جای درب هر نوع سرویس فرنگی موجود در بازار نصب گردد و خود علاوه بر ایفای نقش تحت عنوان درب ، به گرم نگاه داشتن قسمت نشیمنگاه و همچنین شستشوی پاک و راحت شما نیز بپردازد . در این روزها قطعا برای همه افراد مخصوصا کسانی که به شستشوی اسلامی اعتقاد دارند استفاده از سرویس فرنگی ساده نیست که باداشتن این محصول ساده می گردد .

فروشگاه توالت فرنگی اتوماتیک

فروشگاه توالت فرنگی اتوماتیکویژگی های خودشور و گرمکن توالت فرنگی با شستشوی بیده برقی

کاملا قابل شستشو و ضد آب

امکان نصب بر روی هر نوع توالت مدل فرنگی

دارای گرم کن سطح نشیمنگاه تا ۳۸ درجه سانتی گراد

بیده سرخود برقی با اتصال مستقیم به شیر آب

خشکن بدن با باد گرم

علاوه بر امکانات و مزایای گفته شده استفاده مداوم از این محصول باعث می شود که از بیماری های پوستی و قارچی نیز پیشگیری شود و شما و خانواده محترمتان از این نوع بیماری های به دلیل فضای گرمی که به وجود می آورد در امان باشید . لوازم جانبی توالت بسیار گسترده شده در این زمانه که به ما کمک میکند اوقات دستشویی خوشی را سپری کنیم .

ما برای مراکزی که از تعداد زیادی لازم دارند و سفارش می دهند تخفیفات ویژه ای در نظر می گیریم که قطعا با سایر همکاران در رقابتیم و باعث به صرفه شدن هزینه پرداختی توسط شما می شود . برای مثال ارگان ها ، سازمان ها ، هتل ها ، بیماراستان ها ، خوابگاه های دانشجویی و غیره می توانند به تعداد عمده از ما خریداری نمایند .

این محصول یعنی خودشور و گرمکن توالت فرنگی با شستشوی بیده برقی بسیار در جهت استفاده اشخاص با دیسک کمر ، ناتوانی جسمی ، ناراحتی های مفصلی ، پس از عمل های گوناگون جراحی و همچنین دوره زایمان بسیار کاربردی می باشد و به دلیل اتصال مستقیم به شیر آب باعث کاهش مصرف آب نیز می گردد .

گرمای سطح نشیمنکاه این محصول بسیار ملایم بوده که در حدود ۳۸ درجه سانتی گراد می رسد و به دلیل ضد آب بودن و ضد زنگ زدگی و پوسیدگی می توانید آن را با خیال راحت بشورید و به سادگی بر روی همه انواع سرویس فرنگی نصب ساده می شود و به دلیل استفاده از برق ۱۲ ولت کم مصرف نیز می باشد . یکی از انواع این محصول به همراه سیستم خشک کن با باد گرم نیز می باشد .

این محصول در سه نسخه که مدل اول فقط شستشوی بیده برقی می باشد و مدل دوم به همراه گرمکن سطح است و مدل سوم علاوه بر این دو امکان خشک کن هوای گرم نیز دارد که بدن را خشک می نماید و شما می توانید با تماس تلفنی به شماره مندرج در بالای صفحه به ما اطلاع دهید تا برایتان در سراسر ایران پهناورمان ارسال نماییم . شروع قیمت را در خط پایین می توانید مطلع شوید و در ادامه با ما تماس بگیرید .

نمایندگی توالت فرنگی هوشمند در پایتخت

نمایندگی توالت فرنگی هوشمند در پایتختپخش توالت فرنگی اتوماتیک در پایتخت بسیار رواج دارد و این امر توسط  شرکت توالت فرنگی اتوماتیک و یکسری از بازاریاب ها انجام می شود.البته نه تنها فقط توالت فرنگی اتوماتیک بلکه توالت فرنگی ارزان و ساده تر نیز هم بسیار وجود دارد.توالت های با کیفیت ساخت پایین تر و قیمت ارزان تر نیز موجود هستند و بلکه طرفداران کمی هم ندارند چون همه توانایی خرید آن توالت فرنگی های پیشرفته و هوشنمند را ندارند و اصلا برای یکسری افراد هم آنقدر پیشرفته کار کاربردی ندارد.

قیمت روز توالت فرنگی در تولیدی ها

قیمت روز توالت فرنگی در تولیدی هاقیمت توالت فرنگی در تولیدی وابسطه به نوع و جنس توالت فرنگی متفاوت است.توالت فرنگی های ساده و با کیفیت ساخت پایین تر مسلما قیمت پایین تری نسبت به توالت فرنگی های هوشمند دارند.توالت فرنگی هم مانند بسیاری از چیزهای دیگر به دو طریق به فروش می رسد .مثلا  خریدار توالت فرنگی الکترونیکی میتواند با مراجعه حضوری به بازار محصول مورد نظر خود را خریداری کند یا نه میتواند از طریق سایت محصول خود را به صورت آنلاین سفارش دهد.