خرید توالت فرنگی وال هنگ در ایران

همان طور که می دانید، کمبود فضا در بسیاری از ساختمان ها و آپارتمان های امروزی در ایران و جهان دیده می شود و طراحی وسایلی که کمترین میزان فضا را در بر بگیرند، لازم و ضروری به نظر می رسد؛ خرید توالت فرنگی وال هنگ، یکی از راهکارهایی است که برای جمع و جورتر کردن فضا به کار می رود. 

خرید توالت فرنگی وال هنگ در ایران

واردات توالت فرنگی با کیفیت عالی

واردات توالت فرنگی با کیفیت عالیتعداد خریدار توالت فرنگی خارجی نیز در کشور بسیار زیاد است و به همین علت، بازار واردات برندهای روز دنیا با کیفیت عالی رونق خاصی دارد.

کشورهای چین، پرتغال، کلمبیا، اسپانیا، بلغارستان، آلمان، آمریکا از بزرگترین صادرکنندگان توالت فرنگی و سایر وسایل بهداشتی مورد نیاز ساختمان ها می باشند و یقینا قیمت و کیفیت عالی، در میزان بالای فروش عمده آن ها تأثیر زیادی داشته است.

واردات توالت فرنگی در کشور ما نیز با توجه به بررسی مشخصات جزئی آن ها و مطابق با سفارشات مشتریان انجام می شود.

رایج ترین و پرفروش ترین توالت های فرنگی ایرانی و خارجی در بازار از سرامیک با لعاب تولید شده اند؛ ضخامت لعاب و نوع لعاب دهی در زیبایی ظاهری توالت های فرهنگی مؤثر است.

استفاده از ورق های استیل نیز برای ساخت توالت فرنگی برای داخل کابین های هواپیما یا مکان های عمومی پرتردد استفاده می شود.

فروش عمده توالت فرنگی وال هنگ

فروش عمده توالت فرنگی وال هنگفعالیت شمار زیادی شرکت توالت فرنگی وال هنگ در ایران، موجب تفاوت قیمت و کیفیت این محصولات در بازار شده و دست خریداران را برای انتخاب مناسب ترین گزینه باز گذاشته است.

شاید این سوال برای بسیاری از افراد مطرح باشد که مزیت توالت های فرنگی وال هنگ چیست و چرا در بازار داخلی فروشندگان و خریداران عمده زیادی دارد؟

به علت این که توالت های وال هنگ، کل محیط دیوار را به عنوان تکیه گاه مورد استفاده قرار می دهد، مقاومت فوق العاده ای در برابر ضربه دارند.

صدای فلاش تانک سرویس های بهداشتی معمولی بسیار زیاد است اما در توالت های وال هنگ، فلاش تانک به صورت توکار می باشد و به همین علت صدای عبور آب به حداقل میزان خود می رسد.

ارزانترین قیمت توالت فرنگی در بازار داخلی

ارزانترین قیمت توالت فرنگی در بازار داخلیانواع توالت فرنگی های موجود در بازار داخلی را می توان مطابق با فاکتورهای زیادی از جمله موارد زیر مقایسه نمود:

  • جنس سرامیک کاسه توالت
  • نوع خروجی
  • درب آرام بند
  • اندازه نشیمن
  • سیستم تخلیه 
  • ارتفاع
  • طول

با توجه به این که قیمت توالت فرنگی وال هنگ یا هر نوع دیگری از این توالت ها به صورت به روز رسانی شده و آنلاین در اختیار مشتریان قرار دارد، خرید آن با ارزانترین قیمت در بازار داخلی به راحتی امکان پذیر است.

بررسی برخی از معیارهای مقایسه توالت های فرنگی، نیازمند تجربه کافی در زمینه خرید و فروش آن و شناخت کافی از برندهای برتر و ارزان می باشد، بنابراین مشورت با افراد باتجربه می تواند در زمینه خرید مناسب، کمک کننده باشد؛ از طرفی استفاده از نظرات مشتریان قبلی و رضایت آن ها از کیفیت و قیمت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

فروشندگان برتر توالت فرنگی در کشور

فروشندگان برتر توالت فرنگی در کشوربازار توالت فرنگی در کشور هر ساله شاهد جذب سرمایه گذاران بیشتر برای تولید، فروش و عرضه این محصولات می باشد و علت آن را می توان موارد گسترده استفاده از آن ها در منازل، هتل ها، بیمارستان ها و اماکن مذهبی، تجاری، اداری و موارد متعدد دیگر می باشد.

تضمین کیفیت، ارائه گارانتی معتبر و تخفیف در قیمت ها، از جمله مزایای خرید از فروشندگان برتر به شمار می آید.

اگر قصد تعویض توالت فرنگی را دارید توصیه می شود نمونه ای را انتخاب کنید که متناسب با سیستم لوله کشی آب و فاضلاب توالت قبلی باشد زیرا با این کار در هزینه های مربوط به لوله کشی صرفه جویی خواهید کرد. 

اما اگر می خواهید دستشویی ایرانی را به فرنگی تبدیل کنید، سعی کنید از نمونه های جدید استفاده کنید که سیستم تخلیه بهتری دارند.

تناسب ابعاد توالت فرنگی با فضای سرویس بهداشتی و افرادی که از آن استفاده می کنند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

بخش توالت فرنگی در ابعاد مختلف

بخش توالت فرنگی در ابعاد مختلفپخش توالت فرنگی ایرانی و خارجی، با توجه به تقاضای مشتریان و در ابعاد مختلف انجام می شود؛ برای خرید این محصولات با مناسب ترین قیمت و کیفیت، باید از قیمت روز جدیدترین انواع توالت فرنگی آگاهی کامل داشته باشید و یکی از راه های ساده برای دسترسی به این اطلاعات، کاتالوگ آن ها می باشد.

ابعاد مختلف توالت فرنگی وابسته به سه مدل معروف و پرکاربرد آن می باشد که در ادامه به صورت جزئی مورد بررسی قرار داده ایم:

ابعاد توالت فرنگی یک تکه: اگر مخزن و کاسه توالت فرنگی به یکدیگر متصل باشند آن را یک تکه می گویند و ابعاد آن به صورت تقریبی زیر قابل بیان می است:

طول: از 53 تا 78 سانتی متر

عرض: کمتر از 50 سانتی متر

ارتفاع از سطح زمین: از 35 تا 41 سانتی متر

عمق: 68 تا 76 سانتی متر

ابعاد توالت فرنگی دو تکه: دسته دوم از توالت های فرنگی، دو تکه هستند یعنی مخزن و کاسه توالت از یکدیگر جدا هستند؛ تمام ابعاد این نوع توالت ها، مشابه با نوع یک تکه است و تنها تفاوت آن ها در ارتفاع است که حدود 66 تا 82 سانتی متر می باشد.

ابعاد توالت فرنگی وال هنگ: یعنی توالت هایی که بدون پایه هستند و روی دیوار قرار می گیرند؛ ارتفاع کاسه این توالت ها بین 33 تا 48 سانتی متر است و سایر ابعاد آن نیز مطابق با این اندازه مشخص می شود.

شرکت تولیدی توالت فرنگی وال هنگ در اصفهان

شرکت تولیدی توالت فرنگی وال هنگ در اصفهانشرکت تولیدی توالت فرنگی وال هنگ در اصفهان و شهرهای مختلف کشور حداکثر تلاش خود را کرده اند تا محصولاتی درجه یک را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند.

مراکز و شرکت های فروشنده توالت فرنگی علاوه بر این که در بازارهای داخلی موفقیت چشمگیری داشته اند، در زمینه صادرات نیز مشتریان پروپاقرصی از کشورهای همسایه پیدا کرده اند.

بسیاری از معایب و مشکلات سرویس های بهداشتی معمولی در وال هنگ وجود ندارد یا حل شده است.

تمیز کردن سرویس های بهداشتی نیاز به اختصاص زمان زیادی دارد در حالی که توالت های وال هنگ را می توان در سریع ترین زمان و به شکل کامل تمیز کرد زیرا اجزاء مختلفی از جمله پشت فلاش تانک، زیر پایه‌ نگهدارنده روشویی یا پشت پایه‌ در این نوع توالت ها وجود ندارند.

در سرویس های بهداشتی معمولی ارتفاع ثابت است اما ارتفاع وال هنگ ها را می توانید به شکلی متناسب با وضعیت خود تنظیم نمایید.

در توالت های وال هنگ از جدیدترین فناوری های روز دنیا برای کاهش مصرف آب استفاده شده است و به این ترتیب، هم در مصرف آب صرفه جویی می شود و هم در هزینه های آن.