خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا – قیمت عمده

 

دیجی کالا یکی از وبگاه های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است، این وبگاه با روزانه بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده و۷۰درصد خرید اینترنتی بیشترین میزان فروش را در بین فروشگاه های اینترنتی ازان خود ساخته است.اگر شما در مرورگر خود خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا به قیمت عمده را سرچ کنید خواهید دید صدها مدل روشویی کابینتی برای شما نشان داده می شود.

 

خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا

خرید روشویی کابینتی ارزان قیمت

مرکز فروشندگان در تجارت الکترونیکی پلتفرمی است، که در آن فروشندگان فروشگاه های مختلف مانند برند های معتبر، فروشندگان خرد و کلان، صاحب کسب و کار های کوچک و هر کسی که کالایی برای عر ضه دارد، می تواند آنلاین و به دو شیوه فروشنده حقوقی یا حقیقی کالای خود رابه فروش برساند. فروشنده حقیقی یعنی فردی که دارای نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه،کد ملی، تاریخ تولد و… می باشد. فروشنده حقوقی یعنی موسسات و شر کتهایی که طی مراحل قانونی به ثبت رسیده اند، دارای مشخصات شخص حقوقی، تاریخ ثبت، شماره ثبت و… می باشند. خرید وسایل از هرکدام از این برند ها و از طریق فروشگاه های خرید اینترنتی نیازمند یک سری موارد از جمله اصالت کالا، ضمانت خرید و کیفیت محصول را به دنبال دارد خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا می تواند همه موارد نام برده را داشته باشد چرا که دیجی کالا هم ضمانت محصول را به عهده می گیرد و هم یک فروشگاه معتبر و با سابقه می باشد.

 

خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا

روشویی کابینتی بدون پایه

روشویی کابینتی در طرح ها و رنگهای متنوعی در بازار عر ضه می شود سایز بند های کوچک وبزرگ دارد و هر کدام از سایز های بزرگ و کوچک در ابعاد مختلف تولید می شود. حال هرکسی بسته به فضای سرویس بهداشتی خود اقدام به خرید روشویی ساده یا کابینتی می کند خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا یک مسیر امن و راحت جهت انتخاب کابینت روشویی است.

 

خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا

قیمت روشویی کابینتی

شما به محض اینکه وارد سایت دیجی کالا می شوید یک ویترین پر زرق و برق از وسایل مختلف و از برندهای معتبر مانند سامسونگ، ال جی، شیائومی و وسایل مورد نیاز شخصی، تحصیلی و… را میتوانید پیدا کرده سفارش دهید. دیجی کالا یک بازار آنلاین برای خرید وسایل منزل مانند تلویزیون، یخچال، لباسشویی والبته روشویی می باشد . شما هر چیزی را که نیاز دارید می توانید در دیجی کالا پیدا کرده و سفارش دهید، مثلا هدف شما خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا است، خیلی راحت وارد سایت شده روشویی مورد نظر را انتخاب کرده و  ثبت سفارش می زنید تا چند ساعت و نهایتا یک هفته محصول به دست شما می رسد.

 

خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا

قیمت روشویی معمولی

روشویی کابینتی به دوشکل ساده و کابینتی در بازار موجود است، که در هردوی اینها هم روشویی دیواری  و هم روشویی زمینی موجود است. روشویی کابینتی هم به صورت ساده و هم فول ست در بازار موجود است، که روشویی های فول ست دارای آینه و باکس هستند. شما می توانید خرید اینترنتی انجام دهید و وارد سایت فروشگاه های اینترنتی شوید و خرید کنید .مثال: خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا یکی از راه های خرید اینترنتی این محصول است راه دیگر مراجعه حضوری به بازار و تهیه روشویی مناسب می باشد

 

خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا

قیمت کاسه روشویی سنگی

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]خوشبختانه طراحان فکر همه چیز را کرده اند، و علاوه بر توجه به جنبه زیبایی و جنس متریال مصرفی برای روشویی ها، سایز بندی های مختلفی را هم برای آن در نظر گرفته اند[/hwgold-dash]. در سرویس بهداشتی های بسیار کوچک نیز می توان از روشویی هایی با ابعاد ۲۵سانتی متر و یا روشویی هایی که در گوشه قرار می گیرند استفاده نمود. شما اگر بخواهید از فروشگاه های اینترنتی خرید خود را انجام دهید، به شما روشویی ها با سایز های مختلف را ارائه می دهد. خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا این امکان را به شما می دهد، تا انواع مختلف روشویی و با سایز های مختلف را ببینید و بنا به سلیقه و نیاز سرویس بهداشتی منزلتان دست به خرید بزنید.

 

خرید روشویی کابینتی از دیجی کالا