خرید ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار از تولیدی

ست آینه باکس روشویی گلسار کاربرد های مهمی دارد، اما مهم ترین آن ها همین محفظه ی نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی است. چرا که این لوازم از جمله مسواک را باید حتما در محیط بسته قرار بگیرد و از فضای پر از میکروب جدا باشد. ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار یکی از با کیفیت ترین ست های آینه باکس هاست.

 

ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار

روشویی کابینتی pvc

یکی از لوازم و ابزار های ضروری در هر حمام و سرویس بهداشتی، ست آینه باکس است که از آن برای نگهداری لوازم بهداشتی و آرایشی استفاده می شود. که البته ست آینه باکس روشویی گلسار کاربرد های دیگری نیز دارند، اما مهم ترین آن ها همین محفظه ی نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی است. چرا که این لوازم از جمله مسواک را باید حتما در محیط بسته قرار بگیرد و از فضای پر از میکروب جدا باشد. ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار یکی از با بهترین ست های آینه باکس ها است. ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار در انواع طرح ها و سایز های مختلف برای هماهنگی با انواع مدل های روشویی کابینتی گلسار طراحی شده اند.

 

ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار

قیمت روشویی کابینتی ارزان

ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار را به عنوان سرویس مبلمان سرویس بهداشتی و حمام شناخته می شوند. که انباری برای لوازم آرایشی و بهداشتی است. البته با توجه به فضای قرار دادن این ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار ، می توان نقش و کاربردشان را تغییر داد، اما به طور معمول و رایج، به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند و بین لوازم بهداشتی و آرایش با دیگر وسایل موجود در سرویس بهداشتی و حمام فاصله ایجاد می کنند.

 

ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار

روشویی کابینتی بدون پایه

ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار در مدل ها، طراحی ها وابعاد مختلف برای استفاده در دکوراسیون های مختلف سرویس بهداشتی و حمام و هم چنین برای هماهنگی با انواع مدل روشویی های گلسار طراحی شده و با قیمتی مناسب  و کیفیتی مرغوب، در دسترس اند.

. ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار برای روشویی های کابینتی ساده که معمولی ترین نوع روشویی های کابینتی اند.

. ست آینه باکس برای انواع روشویی کابینتی کلاسیک گلسار

. ست آینه باکس برای انواع روشویی کابینتی مدرن گلسار

. ست آینه باکس برای انواع روشویی کابینتی فانتزی گلسار

 

ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار

 

 

روشویی کابینتی ترک

مهم ترین جزء هر حمام و سرویس بهداشتی، ست آینه باکس و شیرآلات ساختمانی چینی می باشد. اگر تا به حال حمام ها و سرویس بهداشتی های بدون ست آینه باکس را دیده باشید، قطعا متوجه ضرورت و اهمیت آن ها خواهید شد. علاوه بر موارد گفته شده در رابطه با ضرورت وجود ست آینه باکس در سرویس بهداشتی و حمام، یکی دیگر از مزایا و کاربرد ها آن ها این است که می توانند فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی را بزرگتر نشان دهند. بنابراین در کنار کاربرد های نظافتی و بهداشتی، اگر به دنبال ایجاد تغییری در راستای بزرگتر و بهتر نشان دادن فضا هستید، خرید ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار ، بهترین راه حل در این زمینه است. همچنین در نظر داشته باشید که تمامی ست های آینه باکس گلسار ، ضد آب، قابل شستشو و غیر قابل نفوذ هستند.

 

ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار

روشویی کابینتی زمینی

برای انتخاب آینه باکس و شیرآلات ساختمانی سیلکو ، باید ابعاد ست آینه باکس را متناسب با ابعاد روشویی کابینتی و هم چنین فضای سرویس بهداشتی  و حمام در نظر گرفته شود. معمولا ابعاد ست آینه باکس باید هم اندازه و یا مقداری کوچک تر از روشویی کابینتی باشد. و ست آینه باکس بزرگ، هم زیبایی فضا، هم زیبایی خود ست و هم روشویی کابینت را از بین می برد.

اگر فضای شما کوچک است، علاوه بر روشویی کابینتی کوچک ، بهتر از ست آینه باکسی را از بین مدل های گلسار انتخاب کنید که به صورت عمودی باشد. چرا که در این صورت موجب می شود تا میزان فاصله ی بین کف تا سقف حمام و سرویس بهداشتی بیشتر به نظر رسیده و در کل فضا را بزرگتر نشان دهد. رنگ آینه باکس گلسار را حتما متناسب با روشویی کابینتی و دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام انتخاب کنید. که معمولا در بین تمامی مدل ها، رنگ سفید طرفداران بیشتری دارند.

 

ست آینه باکس روشویی کابینتی گلسار