خرید عمده و ارزان قیمت کابینت روشویی گلسار

 

شرکت چینی بهداشتی گلسار از شرکت های فعال و با تجربه در این زمینه است. این شرکت با تکیه بر دانش و بکارگیری نیروهای متخصص روشویی های مختلف را در سایز و مدل های متنوع تولید می کند. با ما همراه باشید تا بیشتر با قیمت کابینت روشویی گلسار آشنا شوید.

این شرکت در سال ۱۳۶۳ در زمینه چینی آلات بهداشتی ثبت شده است و در سال ۱۳۷۲ مورد بهره برداری قرار گرفت. در حال حاضر با تولید ۱۷۰۰ تن محصول این شرکت یکی از موفق ترین تولیدکننده ها در کشور و از صادرکنندگان محصولات چینی بهداشتی است. این شرکت دارای نیروهای متخصص  و با اطلاعات فنی بالا است که با تکیه بر تجربه ها و آموزه های خود به ارتقای کیفیت محصولات و توسعه آن ها به لحاظ کمیت می پردازد.

در حال حاضر بالغ بر ۱۸۰ نماینده ی فروش شرکت گلسار در تمامی استان های کشور در حال فعالیت هستند و این محصولات را به دست کم ۱۳ کشور دنیا صادر می کنند. حال همراه مان باشید تا با نحوه خرید اینترنتی و ارزان قیمت کابینت روشویی گلسار که یکی از بهترین محصولات شرکت است بیشتر آشنا شوید.

 

قیمت کابینت روشویی گلسار

قیمت روشویی کابینتی ارزان

فعالیت این شرکت اغلب در زمینه ی تولید سه محصول روشویی، توالت فرنگی و کاسه توالت ایرانی گلسار است که این ۳ مورد جزو محصولات پرفروش و کامل این شرکت هستند. محصولات چینی بهداشتی گلسار در دو درجه کیفیت (درجه ۱ و درجه۲) تولید و روانه بازار می شوند و به طور معمول محصولات درجه ی ۲ به کشورهای همسایه صادر می شود. شاید بتوان گفت قیمت کابینت روشویی گلسار در مقایسه با برندهای دیگر بسیار مناسب تر است و همین دلیلی بر محبوبیت آن شده است.

 

قیمت کابینت روشویی گلسار

خرید عمده روشویی کابینت دار گلسار

چینی آلات بهداشتی و روشویی گلسار در استان های فارس، تهران، اصفهان، تبریز و … دارای نمایندگی است و به صورت عمده و خرده به فروش می رسد. تولید و ساخت کابینت های روشویی این کارخانه و همچنین آینه به کار رفته با متریال کاملاً خارجی است. قیمت کابینت روشویی گلسار بسیار به صرفه و مناسب است و تنوع زیادی در محصولات شرکت گلسار مشاهده می گردد. به طور کلی محصولات چینی بهداشتی گلسار بسیار باکیفیت و بادوام هستند.

روشویی های گلسار در دو نوع کابینت دار و فاقد کابینت ساخته می شوند. روشویی های فاقد کابینت، روشویی های ایستاده و چینی هستند که در بیشتر خانه ها مورد استفاده است. روشویی های فاقد کابینت گلسار در اندازه و سایزهای متعددی ساخته می شوند.

 

قیمت کابینت روشویی گلسار

 

روشویی کابینتی گلسار

روشویی های روکابینتی از پرکاربرد ترین روشویی ها در منازل و یا مکان های عمومی است که بر روی کابینت های دیواری و یا پایه دار نصب میشوند و همچنین در اندازه و ابعاد مختلف تولید و روانه بازار می شوند. روشویی های گلسار به اشکال مختلف پایه دار، نیم پایه، روکابینتی و زیر سنگی هستند که نوع پایه دار و نیم پایه سبکی کلاسیک و قدیمی تر دارند، بیشتر هم کاربرد داشته و طراحی به روزتر و جدید تری دارند. روشویی کابینتی دیواری بیشتر جنبه تزیینی دارند و مناسب فضاهای کوچک و از جنس سنگ های زیبا هستند. مدل های کابینت دار هم به دلیل داشتن کابینت کاربردهای متعددی دارند از جمله برای قراردادن مواد شوینده و… و همچنین در طراحی های زیبا ساخته شده اند که ظاهر منظم و مرتب تری دارند.

 

قیمت کابینت روشویی گلسار

 

قیمت روشویی معمولی

علاوه بر مطلع شدن از قیمت کابینت روشویی گلسار بهتر است با مدل های مختلف آن آشنا شوید. انواع مدل های روشویی رو کابینتی در طرح های زیبایی تولید شده اند که تنوع در میان آن ها موجب می شود که مناسب ترین روشویی را انتخاب کنید. انواع مدل های ارزان قیمت کابینت روشویی گلسار عبارتند از: مدل آسپن ۶۰  با سایز، مدل آسترا ۴، دراپ (جنس سرامیکی، سایز ۷، یوکا، گراویتی ۶۰، سیسیل، پوپولیانتیس، کاکتوس(متشکل از ۴ تکه، یک آینه تراش خورده همراه با باکس بغل آن با کیفیتی بابال،  مارانتا، الیو،درنا ۷۰، لیندا ۶۵، لیندا ۷۰، لیونا ۶۵، لیونا ۷۵، هلیا ۶۵، هلیا ۷۵، نانسی ۶۰،  لوسیا ۶۲، گوشه تینا، پارمیس ۵۰، پارمیس ۶۰، یونیک، مدالیون، رومکس، پرنیان،اپال ۵۰، اپال ۶۰، تولیپ، فلورا ۶۰، ویکتوریا ۶۰ و ۷۰ و ۸۷ (همراه با پیچ نصب و حلقه سرریز)، هلیانتوس و لوتوس ۶۰ و ۷۰(همراه با پیچ نصب و حلقه سرریز) و… که به طور کلی خرید عمده ی آن ها به صرفه و ارزان قیمت است و این برای عموم مردم می تواند مناسب باشد.

 

قیمت کابینت روشویی گلسار