روشویی کابینتی دیواری نانسی به قیمت کارخانه

روشویی کابینتی دیواری نانسی ، یکی دیگر از تولیدات پرطرفدار در بازار سرویس بهداشتی  است. برخی از مدل های روشویی کابینتی دیواری نانسی  دستگیره‌های مخفی دارند وشکل ساده‌ شان، این محصولات را با اکثرمحیط‌های حمام و دستشویی، سازگار و همخوان می‌کند.مثلا برخی روشویی کابینتی دیواری نانسی که یکی از انواع روشویی دیواری می باشد ، دارای: عرض ۵۲سانتی متر – عمق ۳۱٫۵سانتی متر و ارتفاع ۴۵ سانتیمتر می باشدو  در ضمن فضای داخلی کابینت روشویی در حدود ۷۰ لیتر می‌باشد.

 

روشویی کابینتی دیواری نانسی

بهترین مارک روشویی کابینتی

بهترین مارک روشویی کابینتی را میتوان روشویی کابینتی مروارید ، روشویی کابینتی دیواری گلسار ، روشویی کابینتی دیواری نانسی و … را نام برد . در روشویی کابینتی ، نسبت عمق و عرض این امکان را در این مدل روشویی ، فراهم می‌آورد که روشویی‌ با عرض ۶۰ سانتیمتر و در عین حال عمق کم ۳۵ سانتیمتر داشته باشید. چنین خصوصیتی روشویی کابینتی دیواری نانسی را بویژه برای سرویس‌های بهداشتی که پهنای کمی دارند، اما فضای کافی برای  کابینت‌های عریض‌تر در آن‌ها موجود است، بهینه می‌سازد .

 

روشویی کابینتی نانسی

 

قیمت روشویی کابینتی ارزان

قیمت روشویی کابینتی ارزان دیواری از ورق‌های پی وی سی با ضخامت ۱۶ میلیمتر و ۱۲ میلیمتر ساخته شده که ان را در برابر رطوبت مقاوم و ضدآب میکند .این روشویی کابینتی ها با رنگ براق و شفافی که دارد ، در برابر خط وخش و زردشدگی پوشش داده شده است. این نوع کابینتها از ساختار محکم و مناسبی برخوردارهستند و به همین دلیل شما می‌توانید  محصول با دوامی را خریداری کنید که برای مدت طولانی  زیبایی ومقاومت وهمچنین کارایی خود را حفظ خواهد کرد.

 

روشویی کابینتی دیواری نانسی

روشویی کابینتی گلسار

روشویی کابینتی دیواری نانسی در ارتفاع مناسب و متناسب با قد نصب می شود . این محصولات، سنگ روشویی بسیار زیبا و همه پسندی دارند. به عنوان مثال ،سنگ روشویی کابینت  ساخت شرکت گلسار فارس است دارای لعاب شفاف و کیفیت مناسب و طراحی  زیبا ومدرنی می باشد که همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت آن است.

 

روشویی کابینتی دیواری نانسی

 

 

روشویی کابینتی آتیلا

باید بدانیم که رو شویی های پایه داربه دود سته کابینتی و بدون کابینت دسته بندی می‌شوند. روشویی بدون کابینت طرحی قدیمی و آشنا برای همه ما می باشد که معمولا از جنس چینی بوده ودارای رنگ سفید رنگ است. این روشویی‌ها در ابعاد مختلف تولید می شوند و عموما بین ۳۵ ساتتی‌متر تا ۶۰ ساتتی‌متر عرض دارند.همچنین عمق این روشویی‌ها متفاوت می باشد که مشتریان عزیز با توجه به سلیقه های  مختلف خود می توانند روشویی  با عمق مورد نظر خود را انتخاب نمایند. بایدبدانیم که این مدل روشویی هاگاهی همراه پایه و گاه بدون پایه در سرویس بهداشتی نصب می‌شوند.

 

روشویی کابینتی دیواری نانسی