فروش انواع سنگ روشویی کابینتی دیجی کالا

 

موضوع این مقاله معرفی و فروش سنگ روشویی کابینتی دیجی کالا می باشد. همانطور که میدانید ، یکی از اجزای داخلی ساختمان که در داخل حمام و دستشویی قرار داده می شود روشویی است، بنابراین انتخاب روشویی مناسب و دانستن مزایا و معایب آن بسیار اهمیت دارد. سنگ روشویی در مدل جنس و رنگهای متفاوتی وجود دارد، و انتخاب آن بر اساس نیازو سلیقه افراد متفاوت است.

 

سنگ روشویی کابینتی دیجی کالا

قیمت سنگ روشویی

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]در گذشته یعنی اوایل اختراع روشویی ها انواع محدودی داشتند. و در ساخت آنها تنها از یک یا دو متریال استفاده می شد، و روشویی های همه خانه ها تقریبا یک شکل بود و اندکی با یکدیگر تفاوت داشتند،اما به مرورزمان و پیشرفت تکنولوژی روشویی ها هم دچار تغییر شده و پیشرفت هایی در ساخت آنها شکل گرفت[/hwgold-dash]، به طوری که امروزه در طرح ها و رنگ ها و مدلهای متنوعی تولید می شوند، وجنس مواد سازنده آنها هم تغییر وبه میزان متریال آنها افزوده شده است.سنگ روشویی ها هم تغییرات زیادی کرده است ودر طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود سنگ روشویی کابینتی دیجی کالا هم که در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و همراه با کابینت و روشویی پایه دار بدون کابینت به فروش می رسد، دارای طرح و رنگ و مدلهای متنوعی است، که هر کسی بر اساس نیاز و سلیقه خودش انتخاب و ثبت سفارش می کند.

 

سنگ روشویی کابینتی دیجی کالا

روشویی کابینتی بدون پایه

روشویی ها و شیرآلات ساختمانی نوبل بر اساس نوع نصبشان به دو گروه روشویی پایه دار و بدون پایه تقسیم می شوند. روشویی پایه دار بدون کابینت دارای یک سنگ و یک پایه از جنس خود سنگ است، و لوله ها در داخل پایه قرار می گیرد. البته امروزه این پایه دچار تغییرات  شده است، یکی از آن تغییرات اضافه شدن کابینت به جای پایه آن است،طوری که سنگ روشویی در روی کابینت قرار داده می شود، در نوع دیواری آن هم که قبلا فقط خود سنگ روشویی بود حالا کابینت هم بدان افزوده شده است، سنگ روشویی کابینتی دیجی کالا در هر دو نوع روشویی پایه دار و بدون پایه در داخل فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به فروش می رسد.

 

فروش انواع سنگ روشویی کابینتی دیجی کالا

قیمت روشویی کابینتی ارزان

روشویی سنگی علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به سرویس بهداشتی می بخشد، در برابر رطوبت هم مقاوم است و خراب نمی شود، و برای محیط های مرطوب بهترین انتخاب است، اما سنگ معایبی هم دارد؛ در برابرضربه حساس بوده و شکننده است، همچنین بعضی از سنگها در برابر بعضی از شوینده ها حساس بوده و زود خراب می شوند، همه نوع مدلی از سنگ روشویی کابینتی دیجی کالا و کاشی سرویس بهداشتی یزد در داخل فروشگاه با مزایا و معایب نام برده یافت می شود.سنگ روشویی مناسب برای روشویی کابینتی کدام است؟

 

سنگ روشویی کابینتی دیجی کالا

روشویی کابینت دار pvc

گرانیت برای سنگ پیشخوان روشویی بسیار مناسب است؛  زیرا علاوه بر تنوع رنگ در برابر ضربه  مقاومت داشته، و به راحتی نمی شکند، و مراقبت از آن آسان است، گرانیت در برابر رطوبت و گرما مقاوم است، عمر طولانی دارد و به راحتی از بین نمی رود. سنگ روشویی کابینتی دیجی کالا انواع و اقسام مختلفی دارد.

 

قیمت کاسه روشویی سنگی

کوارتز نسبت به گرانیت محکم تر بوده و نیازی به درزگیری ندارد، در برابر رطوبت، باکتری و لکه مقاومت دارد، طرح ها و رنگ های مختلفی دارد، و نصب آن به شیوه های مختلفی صورت می گیرد. البته انتخاب سنگ روشویی کابینتی بسته به هزینه ای که می توان خرج کرد می باشد. سنگ کابینت روشویی دیجی کالا هم از نوع کوارتز و هم گرانیت و.. می باشد که البته در خرید هر کدام سلیقه، فضا و هزینه خرید حرف اول را می زنند.

 

سنگ روشویی کابینتی دیجی کالا