فروش بهترین روشویی کابینتی ایرانی در بازار

 

ما هروقت که به بازار برای خرید وسیله ای می رویم دنبال بهترین ها هستیم، بهترین بودن از نظر ما اینه که قیمت مناسب، کیفیت مناسب و زیبایی داشته باشد. بهترین روشویی کابینتی ایرانی هم این پارامترها راباید داشته باشد تا بتواند جذب مشتری کند و لازمه این کار هم آشنا شدن متخصصان و طراحان مدل های گوناگون روشویی با استاندارد های جهانی و نیاز و سلیقه مردم می باشد.

 

بهترین روشویی کابینتی ایرانی

قیمت روشویی کابینت دار ایرانی

از خصوصیات ذاتی انسان است که هر وقت به دنبال چیزی می رود بهترینش را می خواهد، بهترین کیف، بهترین لباس، بهترین  مدرک تحصیلی و یا بهترین وسیله برای خانه، بهترین خریدن را با  قیمت مقایسه نمیکند، فرضا اگر بخواهد یک لباس بخرد می گوید ارزان باشد ولی بهترین باشد. میل به بهترین شدن و بهترین خریدن از کودکی در ما نهادینه شده است شاید بخاطر این است که روح آدمی سرچشمه گرفته از بهترین مبدا است، این بهترین انتخاب کردن حتی به وسایلی که در گذشته در پایین ترین درجه اهمیت هم نبود مثلا سنگ دستشویی رحم نکرده است . با گذر زمان با اختراع روشویی و با پیشرفت تکنولوژی اضافه شدن کابینت به آن نشان از میل بی نهایت انسان به بهترین انتخاب کردن دارد، حتی کابینت و  سنگ روشویی هم از مدل های متفاوت ساخته می شوند .

 

بهترین روشویی کابینتی ایرانی

روشویی کابینتی گلسار

امروزه روز به روز به طرح و زیبایی روشویی کابینتی افزوده می شود، اما متاسفانه کالاهایی که در داخل کشورعزیزمان ایران تولید می شود در اکثر موارد آن کیفیت و زیبایی دلخواه را نداشته و خریدار مجبور است اجناس خارجی بخرد اما [hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”justify” ]خوشبختانه در تولید روشویی کابینتی برندهایی در حال حاضر در حال فعالیت هستند که تا حدودی توانسته اند که روشویی با کیفیت مطلوب تولید کنند و نظر مشتری را جلب نمایند[/hwgold-dash] نمی توان گفت که بهترین روشویی کابینتی ایرانی کدام است اما برندهایی مانند ایساتیس و لوتوس از برندهای معروف و محبوب ایرانی به شمار می روند.

 

بهترین روشویی کابینتی ایرانی

روشویی بدون کابینت

بهترین روشویی کابینتی ایرانی زمانی است که همه استاندارد های جهانی از جمله طرح ،کیفیت و زیبایی را با هم داشته باشد البته تولید کنندگان روشویی کابینتی تلاش خود را برای بهترین شدن می کنند.

سنگهای کوارتز و گرانیت، کورین، سنگ طبیعی و چدن  برای سینک روشویی کابینتی استفاده می شوند چدن زیباست و تنوع رنگ بسیاری دارد، اما به دلیل وزن زیاد آن هنگام نصب خیلی باید احتیاط و دقت شود تا آسیب نبیند. کوارتز و گرانیت هم که دیگر از نظر زیبایی بی همتا هستند. بهترین روشویی کابینتی ایرانی بر اساس نوع سنگ آن و کیفیت و زیباییش تعیین می شود .

 

بهترین روشویی کابینتی ایرانی

تولیدی کابینت روشویی

چینی های ایرانی دارای تنوع رنگ و طرح هستند و قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشند، و تولید کنندگان وجود دارند که به دلیل استفاده از چینی مرغوب ایرانی در بازار جهانی بدون رقیب می باشند، و گوی را از سایر کشور ها ربوده اند پس برند هایی در داخل وجود دارند که بهترین روشویی کابینتی ایرانی از جنس چینی تولید می کنند و صادر کننده به خارج از کشور نیز می باشند.

خوشبختانه از صد درصد کاشی و سرامیک بازار بیش از ۶۵ در صد آن ایرانی است و کمتر از ۳۵ درصد آن خارجی می باشد کیفیت، تنوع و برند های متنوع باعث افزایش قیمت روشویی های کابینتی شده اند. بهترین روشویی کابینتی ایرانی هم بر اساس همین معیار ها تعیین می شود.

 

بهترین روشویی کابینتی ایرانی