فروش عمده توالت فرنگی در طرح ها و مدل های جدید و متنوع

امروزه در اکثر منازل، هتل ها، بیمارستان ها و … شاهد وجود توالت فرنگی هستیم، زیرا بسیاری از افراد بیمار قادر به استفاده از نوع ایرانی این محصول نیستند و با توجه به مزیت های زیادی که توالت فرنگی دارد، بسیاری از افراد ترحیح می دهند که از این وسیله استفاده نمایند، تا از کمر دردهای احتمالی پیشگیری نمایند. فروش اینترنتی عمده توالت فرنگی در طرح ها و مدل های جدید و متنوع با برند معتبر و کیفیت مرغوب از همین شرکت صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید با کارشناسان و مشاوران فروش تماس حاصل نمایید.

فروش عمده توالت فرنگی در طرح ها و مدل های جدید و متنوع

مراحل تولید توالت فرنگی

مراحل تولید توالت فرنگی  کارخانه های تولید توالت فرنگی و روشویی سنگی معمولی با استفاده از مواد اولیه درجه یک و به وسیله دستگاه های پیشرفته و روز دنیا و طبق استانداردهای لازم، انواع این محصول را در طرح های زیبا و متنوع با برترین کیفیت تولید می کنند که علاوه بر ارائه در داخل کشور بسیاری از این شرکت ها انواع آن را به کشورهای اطراف صادر می کنند که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در کشورهای خارجی نیز از فروش بالایی برخوردار می باشد و مورد پسند مشتریان زیادی قرار قرار گرفته است.

امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع توالت فرنگی ارزان با هم رقابت می کنند تا بتوانند محصولی با بهترین کیفیت به دست مصرف کنندگان برسانند که همیشه دو عامل قیمت ارزان و کیفیت مرغوب مورد توجه مشتری در هنگام خرید قرار می گیرد و مسلما برندی که بهترین محصول را با کمترین قیمت ارائه کند، فروش بیشتری خواهد داشت.

در هنگام خرید توالت فرنگی باید به مدل، ابعاد و اندازه آن که باید نسبت به فضای سرویس بهداشتی شما انتخاب شود، ارتفاع آن که باید استاندارد باشد، مجهز به سیفون و سیستم تخلیه کامل باشد، پوشش سرامیکی داشته باشد و دارای درب آرام بند باشد.

ویژگی های توالت فرنگی درجه یک چیست؟

  • در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است
  •  دارای ارتفاع استاندارد و مناسبی می باشد
  • میزان فضای کمی را اشغال می کند
  • حمل و نقل راحت و آسانی دارد
  • سیفون آن از قدرت بالایی برخوردار می باشد
  • دارای دسته های مناسبی می باشد
  • دارای پایه های نگه دارنده بسیار محکمی می باشد
  • قیف آن نیز از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده است که تحمل وزن های بالا و سنگین را دارد

پخش کننده توالت فرنگی ایرانی در جشنواره تخفیفات تابستانه

امروزه بسیاری از افراد به دلیل ناراحتی های ستون فقرات و زانو قادر به استفاده از توالت های ایرانی نیستند، از همین رو بهترین گزینه برای این افراد استفاده از توالت فرنگی می باشد که به زانو و کمر این افراد هیچ فشاری وارد نمی کند و برای افراد سالم نیز برای پیشگیری از بروز ناراحتی در کمر و زانو بهتر است از این توالت ها استفاده نمایند.

در حال حاضر در تولید انواع توالت فرنگی و سایر وسایل سرویس بهداشتی از چینی آلات استفاده می کنند. این توالت نسبت به نمونه ایرانی فضای کمتری را اشغال می کند.  توالت فرنگی در انواع مختلفی ساخته می شود که عبارت است از: توالت فرنگی زمینی و توالت فرنگی دیواری. این توالت از نظر کارکرد یا سیستم تخلیه به نمونه های متنوعی دسته بندی می شوند که می توان به توالت فرنگی با سیستم تخلیه گرانشی، توالت فرنگی با سیستم تخلیه دوگانه و توالت با سیستم گردابی اشاره نمود.

امروزه علاوه بر ارائه توالت فرنگی تولید داخل کشور بسیاری از شرکت های بازرگانی انواع برندهای وارداتی معتبر توالت فرنگی را با جدیدترین طرح ها وارد کشور می کنند که دارای کیفیت بسیار عالی و درجه یک می باشند، ولی نسبت به برندهای داخلی قیمت بالاتری دارند، اما به دلیل دارا بودن کیفیت مرغوب مشتریان خاص خود را دارند و بسیاری از افراد خرید محصولات وارداتی را ترجیح می دهند. فروشنده توالت فرنگی خارجی سود بسیار خوبی از فروش انواع این محصول می برد، زیرا بسیاری از مشتریان استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول خارجی می کنند.

لیست قیمت انواع توالت فرنگی در بازار تهران

لیست قیمت انواع توالت فرنگی در بازار تهران

توالت فرنگی تقسیم بندی های متنوعی دارد که از نظر پوشش داخلی و خارجی نیز به مواردی از جمله توالت فرنگی چینی، توالت فرنگی سرامیکی و توالت فرنگی سنگی تقسیم بندی می شود که هر کدام از آن ها مانند روشویی چینی دارای کیفیت و قیمت متفاوتی می باشند. یکی از انواع آن توالت فرنگی شوتینگ دار می باشد که نمونه سه شوتینگ آن به سیستم تخلیه قوی تری مجهز می باشد که عمل تخلیه خیلی سریع و در مدت زمان بسیار کوتاه انجام می شود و در مصرف آب نیز صرفه جویی بسیار خوبی صورت می گیرد و دارای طراحی بسیار شیک و ممتاز می باشد.

عوامل مختلفی بر قیمت توالت فرنگی تأثیرگذار می باشند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوسانات نرخ ارز
  • درجه کیفیت آن
  • برند این محصول
  • شرکت تولید کننده
  • تورم موجود در کشور
  • ارتفاع توالت فرنگی و میزان فضای اشغال کننده
  • مدل و طراحی توالت فرنگی و …

نمایندگی توالت فرنگی خارجی در اصفهان

توالت فرنگی چینی به علت تفاوت در مواد اولیه آن از قیمت مناسب تری نسبت
به انواع دیگر این محصول برخوردار می باشد و فروش بالاتری نیز دارد.
یکی از بهترین مدل های آن توالت فرنگی دیواری می باشد که علت بهتر بودن این
نوع مدل را در در پایین ذکر می کنیم:

  • نسبت به مدل های دیگر فضای کمتری را اشغال می کند
  • نیازی به جابجایی ندارند
  • دارای عملکرد و کارایی بسیار مناسبی است
  • در مدل های تاشو و معمولی ارائه می گردد
  • دارای طرح های جدید و متنوعی می باشد

بنا
به توصیه پزشکان استفاده از توالت فرنگی برای افرادی که دارای آرتروز و
دیسک کمر می باشند بسیار مناسب بوده و از تشدید بیماری های آن ها
جلوگیری می شود. توالت فرنگی زمینی دارای سه مدل یک توالت، یک تکه و دو تکه
تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی و خصوصیات خاصی هستند. نوع یک تکه آن
نسبت به نمونه های دیگر قیمت بالاتری دارد و تمیز کردن و نظافت آن از
انواع دیگر آسان تر می باشد. نوع دیواری این محصول کمترین فضا را اشغال می کند و
دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد.

تاجران ایرانی باید برندهای معتبر خارجی را با کیفیت مرغوب وارد کشور کنند و تبحر کافی در شناخت جنس و کیفیت این محصول داشته باشند تا محصولی درجه یک را به دست مصرف کننده برسانند. توالت فرنگی خارجی در انواع مختلف زمینی، دیواری، یک تکه و دو تکه وارد کشور می شود که به دلبیل مزیت های بسیار خوبی که دارد مورد استقبال مشتریان و متقاضیان زیادی قزار می گیرد.