فروش عمده روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک

 

روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک از با کیفیت ترین لعاب ها ساخته می شود و طول عمر بسیار زیادی دارد و در ادامه به بررسی روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک می پردازیم. یکی از اصلی ترین لوازم موجود در سرویس بهداشتی را می توان روشویی در نظر گرفت. روشویی مدل جدید باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند چرا که مداوم در معرض آب هستند و اگر سطح کیفی آنها پایین باشد از طول عمرشان کاسته می شود.

 

روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک

قیمت روشویی پایه دار

سرویس های بهداشتی دارای جزئیات و اکسسوری های مختلفی هستند که از با اهمیت ترین و در عین حال پایه ای ترین این جزئیات می توان به روشویی اشاره کرد. روشویی ها در انواع گوناگون و برندهای مختلف با جنس های متنوع و کیفیت های متفاوت طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می شوند. یکی از انواع روشویی که همچنان در گذر زمان مورد استفاده است و محبوبیت خود را حفظ کرده است روشویی پایه دار است.

این روشویی ها که هم در حمام و هم در دستشویی قابل استفاده اند دارای مزیت هایی از جمله مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی، راحتی در نصب و جایگذاری، کارایی بالا، سازش با شرایط جوی با رطوبت بالا و غیره هستند.در ادامه به بررسی روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک که یکی از نمونه های روشویی های پایه دار است می پردازیم و ویژگی های آن را بر می شماریم.

 

روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک

روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی مروارید کلاسیک دارای ویژگی هایی است که سبب شده این محصول در دسته ی تولیدات محبوب و پرفروش شرکت مروارید قرار بگیرد. از جمله ی این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از مهم ترین ویژگی هایی که یک روشویی باید حتما از آن بهره مند باشد سطح کیفی مناسب سرامیک و لعابی است که در تولید آن استفاده شده است. روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک دارای لعاب و سرامیک بهداشتی با درجه ی کیفی بسیار بالا بوده و به خوبی قادر است انتظارات مصرف کنندگان را برآورده سازد. یکی از اصل های شرکت چینی بهداشتی مروارید همیشه بر این استوار بوده که در عین تولید محصولات بر اساس پروتکل های تولیدی استاندارد، محصولی با دوام بالا و با کیفیت قابل توجه به بازار ارائه دهد و مصرف کننده را از محصولات خود راضی نگه دارد و به صورت همزمان یک محصول ایرانی باکیفیت به بازار عرضه کند.

 

روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک

روشویی مروارید مدل کلاسیک

روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک بسیار بادوام بوده و علاوه بر این به علت ضریب نفوذ پایین آب در قسمت سرامیکی آن کاملا مطابق با اصول بهداشتی است و هیچ ریسک سلامتی در بر نخواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی های این روشویی کیفیت بالای لعاب مورد استفاده در آن است. لعاب های که در ساخت روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک دارای ضخامت زیادی است و همین سبب می شود تا در گذر زمان و قرار گرفتن در معرض شسته شدن های متناوب هیچ تغییری در شکل ظاهری آن به وجود نیاید و از شفافیت و کیفیت آن کاسته نشود.

 

روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک

روشویی کابینتی گلسار

روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک و همچنین روشویی کابینتی گلسار دارای مشخصاتی به شرح زیر است:

این روشویی به وسیله ی شرکت چینی بهداشتی مروارید به تولید می رسد و ابعاد آن از نظر عرض، عمق، ارتفاع به ترتیب برابر با پنجاه و سه و هفت دهم سانتی متر در چهل و سه و شش دهم سانتی متر در هشتاد ممیز شش دهم سانتی متر می باشد. روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک به جز قوی بودن در کیفیت از نظر شکل ظاهری نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. این روشویی دارای ظاهری زیبا و خاص بوده و در عین حال بسیار کارآمد نیز هست.

 

روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک

قیمت روشویی سلطنتی

برای مثال در طراحی روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک لبه های آن را کمی بلندتر از حد معمول در نظر گرفته اند که کمک می کند تا آب کمتری به اطراف و پایین روشویی بریزد. علاوه بر این در طراحی قسمت کاسه ی روشویی مروارید نیز دقت خاصی به کار گرفته شده و کاسه ی آن از گودی مناسبی برخوردار است که سبب می شود هنگام باز کردن شیر آب، آب به اطراف ترشح نشود. تمامی این ویژگی ها سبب شده اند که روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک یکی از محبوب ترین روشویی های تولیدی این شرکت باشد.

 

روشویی کابینت دار مروارید کلاسیک