قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید در بازار

 

هر کدام از ما در منزلمان از وسیله هایی استفاده می کنیم که برخی از کار ها را برای ما آسان تر انجام می کند و یا حتی باعث نظم بخشید به محیط می شوند. روشویی های کابینتی از وسایلی هستند که باعث زیبایی و نظم بخشیدن به محیط می شوند. همراه مان باشید تا بیشتر با انواع روشویی کابینتی مروارید آشنا شوید.

 

انواع روشویی کابینتی مروارید

قیمت روشویی مروارید 

روشویی ها وسیله هایی هستند که ما از آن ها در سرویس های بهداشتی استفاده می کنیم. قصد داریم در این مقاله شما را با انواع روشویی کابینتی مروارید بیشتر آشنا کنیم. روشویی یک وسیله ای است که از یک کاسه روشویی و یک شیر آب که در بالای آن قرار دارد ساخته شده است.

سینک ها در روشویی

ما برای آشنایی با انواع روشویی کابینتی مروارید، باید با انواع سینک ها آشنا باشیم. شرکت های تولیدی روشویی سعی کرده اند با تولید انواع سینک ها مدل های زیبایی را ارائه دهند. هر فردی می تواند به راحتی مناسب ترین مدل سینک را با توجه به سلیقه خود انتخاب نماید.

 

انواع روشویی کابینتی مروارید

قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید ارزان

  • مدل روشویی کنسولی: در این مدل روشویی ها، یک میله در قسمت زیرین روشویی ها قرار دارد که می توان حوله را از آن آویزان کرد.
  • مدل روشویی صفحه ای: این مدل سینک ها بیشتر در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا با سنگ مرمر و گرانیت ساخته می شوند.
  • روشویی کابینتی دیواری: در صورتی می توانیم از این روشویی ها استفاده کنیم که لوله کشی در داخل دیوار وجود داشته باشد. این مدل از انواع روشویی کابینتی مروارید فضای کمی را اشغال می کنند و در سرویس های بهداشتی کوچک کاربرد دارند.
  • روشویی کابینت دار: ساختار این مدل روشویی ها به گونه ای است که زیر روشویی یک کابینت وجود دارد و درون آن می توان وسایل بهداشتی مورد نیاز را قرار داد.

 

انواع روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی pvc

  • روشویی یک پارچه: این روشویی ها ساده و در عین حال بسیار زیبا هستند. این مدل انواع روشویی کابینتی مروارید به دلیل این که یک پارچه هستند فضای کمی را اشغال می کنند. ویژگی مثبت دیگر این روشویی ها این است که تمیز کردن آن ها به آسانی انجام می شود.
  • روشویی کاسه ای: این مدل روشویی ها فضای سرویس بهداشتی را بسیار زیبا می سازند چون جز مدرن ترین و به روز ترین روشویی ها به حساب می آیند. برخلاف روشویی های یکپارچه که تمیز شدن شان به آسانی انجام می شود، تمیز کردن روشویی های کاسه ای سخت است چون دسترسی به نقاط پشت روشویی دشوار است.
  • روشویی پایه دار: این مدل روشویی قدیمی تر انواع روشویی کابینتی مروارید هستند و بین مردم رواج بیشتری دارند و ساختار آن ها به گونه ای است که زیر روشویی یک پایه وجود دارد که آن را به زمین وصل میشود .

 

انواع روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی بدون پایه

  • روشویی کابینتی لبه دار: این مدل سینک های روشویی به زیباتر شدن دکوراسیون سرویس های بهداشتی کمک زیادی می کند.
  • روشویی کابینتی بدون پایه :  تمیز کردن این مدل روشویی ها بسیار ساده است و این روشویی ها بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.
  • سینک های روشویی دو نفره: این مدل سینک ها بسیار کاربردی هستند و در داخل آن ها می توان وسایل زیادی جا داد. این مدل روشویی ها فضای سرویس بهداشتی را بسیار مدرن می سازند.
  • سینک روشویی لبه برجسته: این مدل روشویی ها در بالای کانتر و یا درون آن قرار می گیرند. روشویی های لبه برجسته اگر روی کابینت های چوبی قرار بگیرند فضای لوکسی را ایجاد می کنند. برای استفاده از این مدل روشویی ها لازم نیست از کابینت هایی با عرض زیاد استفاده کنند و با در اختیار داشتن کابینت هایی با عرض کم و همچنین عمق کم هم می توان از این روشویی ها استفاده کرد.

 

انواع روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی ترک

روشویی ها با متریال های متفاوتی ساخته می شوند. نکته قابل توجه در مورد انواع روشویی کابینتی مروارید این است که حتما ضد آب باشند چون روشویی ها در سرویس های بهداشتی قرار می گیرند و این مکان ها محیط مرطوبی دارند. چوب، پی وی سی، کوارتر، سنگ مرمر، کورین و چینی این ها جنس هایی هستند که روشویی ها با آن ها ساخته می شوند.

 

انواع روشویی کابینتی مروارید