قیمت توالت فرنگی چینی رز در شرکت های تولیدی

قیمت توالت فرنگی چینی رز در شرکت های تولیدی، برای خریداران عمده یا صادر کنندگان آن به کشورهای همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا از با کیفیت ترین محصولات در این زمینه به شمار می رود و متقاضیان آن در بازار داخلی و بین المللی روز به روز در حال افزایش هستند.

قیمت توالت فرنگی چینی رز در شرکت های تولیدی

خرید عمده توالت فرنگی در بازار داخلی

خرید عمده توالت فرنگی در بازار داخلیارائه توالت فرنگی چینی بهداشتی در بازار داخلی بنا سفارشات خریداران، به صورت عمده و جزئی انجام می شود.

امروزه توالت فرنگی در منازل، هتل ها، مراکز تجاری، اداری، بیمارستان ها و بسیاری موارد دیگر کاربردهای زیادی پیدا کرده است؛ استفاده از آن ها در مورد کسانی که با بیماری هایی نظیر درد مفاصل، مشکلات پا یا لگن رو به رو هستند، مورد توصیه پزشکان متخصص می باشد.

یکی از پرفروش ترین مدل های توالت فرنگی در بازار داخلی، توالت های فرنگی پارس سرام تاشو هستند؛ مهم ترین دلیل پر طرفدار بودن این نوع از توالت ها را می توان امکان استفاده از آن ها بر روی توالت های ایرانی دانست.

با نصب یکی از توالت های فرنگی تاشو روی دیوار دستشویی های ایرانی، می توانید در صورت نیاز از این توالت فرنگی استفاده کنید یا آن را جمع نمایید و توالت ایرانی را مورد استفاده قرار دهید.

فروش توالت فرنگی از کلاسیک تا مدرن

فروش توالت فرنگی از کلاسیک تا مدرنتوالت فرنگی ها را از لحاظ شکل، رنگ و طراحی می توان به دو دسته توالت فرنگی کلاسیک و مدرن تقسیم کرد.

امروزه نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای مختلف جهان، شاهد کوچک تر شدن فضای اغلب ساختمان ها و گسترش آپارتمان نشینی هستیم و طراحی تجهیزات بهداشتی نیز باید متناسب با چنین فضایی انجام شود.

مزیت اصلی توالت های فرنگی مدرن نسبت به نمونه های کلاسیک را می توان نیاز به فضای کمتر و جمع و جور بودن آن ها دانست.

در توالت های فرنگی کلاسیک، از یک اهرم برای انجام شست و شو و تخلیه استفاده می شود در حالی که در توالت های فرنگی مدرن دکمه های تعبیه شده روی آن ها فرآیند تخلیه را انجام می دهند.

در برخی از انواع توالت های مدرن، دو دکمه با سایزهای بزرگ و کوچک و بزرگ وجود دارد که دکمه بزرگ، تخلیه را به صورت کم حجم و دکمه کوچک به صورت پرحجم انجام می دهد؛ این نوع توالت های فرنگی کمی از بقیه نمونه ها گران تر هستند اما صرفه جویی در مصرف آب و هزینه های مربوط به آن موجب ترغیب بسیاری از افراد به تهیه این نوع توالت ها شده است.

عرضه توالت فرنگی چینی رز در کشور

عرضه توالت فرنگی چینی رز در کشوربا نگاهی به بازار خرید و فروش تجهیزات بهداشتی ساختمان در کشور متوجه خواهید شد که تعداد زیادی خریدار توالت فرنگی چینی رز به صورت عمده، در شهرهای مختلف کشور وجود دارند و یکی ازعلل آن را می توان قیمت مناسبشان نسبت به دیگر نمونه ها دانست.

تولید همه انواع توالت فرنگی درجه یک نیز بر میزان بالای فروش در این شرکت تأثیر گذاشته است؛ هر مشتری می تواند از بین تعداد زیادی مدل توالت فرنگی، مناسب ترین گزینه را از لحاظ قیمت و کیفیت انتخاب کند.

شرکت تولیدی توالت فرنگی چینی رز، فعالیت خود را از استان یزد آغاز نموده است و از باسابقه ترین شرکت های ایرانی در این زمینه می باشد.

این شرکت با بهره گیری از تجارب تولید کنندگان آلمانی و بسیاری کشورهای دیگر، فعالیت گسترده ای در زمینه تولید و عرضه محصولات درجه یک در تمام شهرهای ایران دارد.

نرخ توالت فرنگی خارجی در تهران

نرخ توالت فرنگی خارجی در تهراندر هر فروشگاه توالت فرنگی تهران و شهرهای دیگر، این محصول با نرخ های گوناگونی عرضه می شود که یکی از مهم ترین دلایل اختلاف قیمت را می توان ناشی از داخلی یا خارجی بودن آن ها دانست.

تعرفه های گمرکی که بر واردات توالت فرنگی اعمال می شود بر قیمت نهایی برای مشتریان مؤثر است؛ از طرفی کیفیت بسیاری از آن ها در سطح عالی قرار دارد و طبیعی است که این عامل نیز بر قیمت آن ها تأثیر بگذارد.

نرخ ارز نیز بر قیمت توالت فرنگی های خارجی تأثیر می گذارد و به همین علت ممکن است برخی از این برندها که کیفیتی هم تراز با نمونه های ایرانی دارند از قیمت بالاتری برخوردار باشند.

فروشنده توالت فرنگی یک تکه

فروشنده توالت فرنگی یک تکهتوالت فرنگی یک تکه، دو تکه و وال هنگ، توسط بزرگترین مراکز فروشنده توالت فرنگی چینی رز به مشتریان عمده و جزئی عرضه می شود.

خرید معتبرترین برندهای توالت فرنگی ایرانی و خارجی که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب و طرح و رنگی زیبا نیز داشته باشند را می توان به عنوان اولویت های اصلی هر مشتری این محصول دانست.

همان طور که می دانید در توالت های فرنگی دوتکه، مخزن و کاسه از هم جدا هستند و از لحاظ قیمت ارزان تر از نمونه های یک تکه می باشند اما یکی از مسأله هایی که باعث شده توالت های یک تکه، خریداران زیادی در بازار داشته باشند سهولت نظافت و تمیز کردن آن ها می باشد.

اگر بخواهیم سایز توالت های فرنگی را مورد بحث قرار دهیم، ارتفاع آن ها بین 53 سانتی متر تا 78 سانتی متر می باشد.

فاصله بین زمین و دیواره کاسه های توالت فرنگی نیز بین 356 میلی متر تا 406 میلی متر متغیر است.

عمق توالت فرنگی های یک تکه حدود 682 میلی متر تا 706 میلی متر است و عرض آن ها حداکثر 508 میلی متر می باشد.

البته باید توجه کرد که سایز توالت های فرنگی، معیار مناسبی برای قیمت گذاری آن ها نیست و همان طور که در فروشگاه های اینترنتی یا حضوری نیز مشاهده کرده اید، در برخی موارد توالت های کوچک، قیمت هایی بالاتر از نمونه های متوسط یا بزرگ دارند که دلیل آن عملکرد، کیفیت و طول عمر بالای آن ها می باشد.

شرکت تولید کننده توالت فرنگی چینی رز در اصفهان

شرکت تولید کننده توالت فرنگی چینی رز در اصفهانگروه صنعتی چینی رز را می توان از شناخته شده ترین تولیدکنندگان انواع تجهیزات بهداشتی درجه یک در کشور دانست.

عرضه توالت فرنگی رز در اصفهان و سایر شهرهای بزرگ کشور با قیمتی بسیار مناسب انجام می شود، ضمن این که کیفیت آن ها در حد استانداردهای جهانی بوده و قابل رقابت با بسیاری از نمونه ها خارجی می باشد.

شرکت تولیدی چینی رز علاوه بر توالت فرنگی محصولات دیگری را نیز تولید و به بازار عرضه می کند که از مهم ترین آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • روشویی کابیندار
  • روشویی با پایه
  • توالت ایرانی
  • زیردوشی

از جمله نتایج خرید یک توالت فرنگی مرغوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. افزایش فضای سرویس های بهداشتی
  2. امکان نظافت و تمیز شدن آسان
  3. صرفه جویی در مصرف آب
  4. مناسب بودن برای نصب در دیوار های پیش ساخته