قیمت روشویی با کابینت طرح دار

برای سرویس بهداشتی یا حمام های کوچک کابینت حمام ایستاده و روشویی با کابینت به شما کمک می کند کمی فضای اضافی برای لوازم آرایش و مواد آرایشی اضافه کنید. شما، می توانید یک کابینت حمامی را پیدا کنید که دقیقاً به اندازه مناسب باشد و همچنین با بقیه دکوراسیون سرویس بهداشتی موجود شما مطابقت داشته و پاسخگوی نیاز شما باشد. ما انتخاب خوبی از کابینت های بزرگ داریم که یک دیوار را پر می کنند. شما می توانید با انتخاب درست از قیمت روشویی با کابینت خود راضی بوده و آن را به دیگران هم معرفی کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت روشویی با کابینت طرح دار

فروش انواع روشویی ساده کابینتی

فروش انواع روشویی ساده کابینتی

1. روشویی کابینتی سنتی:

  • طراحی به سبک سنتی، لوازم جانبی چوبی حرف اول را می زنند. روشویی کابینتی دارای چند کابینت کوچک و کشو می باشد که فضای ذخیره سازی حمام را افزایش داده است. بنابراین هر یک از افراد خانواده می توانند فضایی مخصوص به خود داشته باشند و براحتی وسایل آرایشی و بهداشتی خود را در آنجا نگهداری کنند.

2. روشویی کابینتی معاصر:

  • حمام های معاصر در عین اینکه می توانند مدرن باشند، آنها همچنین می توانند عناصری از دیگر سبک های طراحی را نیز داشته باشند. اشکال و خطوط ساده و تمیز، مواد طبیعی و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی روشویی کابینتی به سبک معاصر می باشد.

3. روشویی کابینتی کاتیج:

  • روشویی کابینتی به سبک کاتیج دارای طراحی ساده، بی آلایش، خالی از تصنع است که حس نوستالژی را به فضای حمام القا می کند. رنگ سفید و طراحی ساده از ویژگی های بارز این سبک روشویی کابینتی می باشد.

4. روشویی کابینتی دیواری:

  • روشویی کابینتی دیواری، گاهی اوقات “روشویی معلق” نامیده می شود. در زمان های گذشته از کابینت های روشویی دیواری بیشتر در محیط های تجاری و صنعتی مانند رستوران، بیمارستان، هتل و غیره استفاده می گردید. اما چندین سال است که روشویی کابینتی دیواری در برنامه های مسکونی نیز بسیار محبوب شده است به خصوص در خانه هایی که با کمبود فضا همراه باشند.

5. روشویی کابینتی تک:

  • روشویی کابینتی تک و زیبا، انتخابی ایده آل برای حمام و سرویس بهداشتی کوچک می باشد زیرا علاوه بر اینکه فضای کمی از حمام و سرویس بهداشتی را اشغال می کند، بر زیباسازی دکوراسیون حمام اثر مستقیم دارد و از لحاظ کاربردی نیز مفید است.

6. روشویی کابینتی دوبل:

  • روشویی کابینتی دوبل باز از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی دوبل باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند.

7. روشویی کابینتی باز:

  • این مدل روشویی کابینتی های شیک و مدرن تاثیر زیادی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی دارد و فضای داخلی آنها را تغییر می دهد. مدل روشویی های کابینتی باز امروزه نسبت به دیگر روشویی ها بسیار رواج پیدا کرده و در نزد طراحان بسیار محبوب است.

در بالا اطلاعاتی از انواع روشویی های کابینت دار در اختیار شما قرار داده ایم که شما میتوانید با خریدعمده و پخش روشویی کابینت دار آن را به بازار عرضه کنید.

خریدار‌ ویژه روشویی پی وی سی

ورقه های پی وی سی صد در صد ضد آب هستند، با نفوذ آب باد نمی کنند و پوسته پوسته نمی شوند. برای همین از آنها در محیط هایی که در معرض رطوبت بالا هستند استفاده می شود.

ویژگی های کابینت روشویی پی وی سی:

  • کابینت دستشویی پی وی سی فضایی برای ذخیره سازی مواد شوینده و دستمال و حوله به ما می دهد که باعث می شود سرویس بهداشتی شلوغ و نامنظم جلوه نکند.
  • کابینت روشویی پی وی سی با دستمال و مواد شوینده  به آسانی  تمیز میشود بدون اینکه تغییر رنگ داده یا شکل خود را از دست بدهد.
  • هنگام نظافت روشوییهای تمام پی وی سی ،نباید از آب داغ استفاده کنیم زیرا آب داغ باعث تغییرشکل روشویی می شود.همچنین روشویی های تمام پی وی سی را با مایع سفیدکننده تمیز نکنید زیرا تغییر رنگ می یابند.

قیمت روشویی کابینتی باتوجه به نوع آن و کیفیتش متفاوت است و شما با کسب اطلاعات دقیق می توانید از کوچکترین سایز روشویی تا بزرگترینش با توجه به خواسته خود بهره مند شوید.

اگر بخواهیم به پی وی سی و ام دی اف نگاهی مقایسه ای داشته باشیم، می توانیم بگوییم پی وی سی از ام دی اف بسیار جلوتر خواهد بود زیرا طول عمر بالای پی وی سی و مقاومت بالای آن در برابر دما، رطوبت، ضربه، خش و مواد اسیدی موجب محبوبیت آن در سال های اخیر در نزد مشتریان شده است. البته نمی توان منکر زیبایی و منحصر به فردی پی وی سی شد. پی وی سی ها در دو نوع مات و هایگلاس قابل تهیه می باشند که البته نوع براق پی وی سی ها در سال گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه بوده است.

به طور کل می توان گفت نگهداری از کابینت های پی وی سی در مقایسه با کابینت های ام دی اف بسیار آسان تر است؛ ضمن اینکه تفاوت سبک و سیاق طراحی و پیاده سازی کابینت های پی وی سی در مقایسه با کابینت های ام دی افی از نقاط جذب مشتریان به سمت این خلاقیت نوین به حساب می اید.

انواع سنگ روشویی کابینتی

انواع سنگ روشویی کابینتیروشویی های سنگی با توجه به سلایق خریداران به انواع مختلفی تولید می شود که در ادامه درمورد انواع مدل ها توضیح خواهیم داد.

  • روشویی‌های یک پارچه:

این نوع از روشویی به این صورت است که کاسه روشویی به پایه آن متصل است. ساخت این روشویی‌ ها باید با مواد اولیه با کیفیتی انجام شود. این روشویی ها برای خانه‌هایی که طراحی مدرنی دارند مناسب هستند.

  • روشویی‌های چند تکه:

این نوع روشویی معمولا از دو تکه ساخته شده و سینک روشویی روی پایه روشویی قرار می‌گیرد. این نوع از روشویی‌ ها رواج بیشتری داشته و مورد استفاده بیشتری قرار می‌گیرند. طراحان داخلی این نوع روشویی‌ ها را مناسب خانه‌هایی با طراحی کلاسیک می دانند.

  •  روشویی‌های کنج دیوار:

در خانه هایی که متراژ پایینی دارند و سرویس بهداشتی آنها کوچک است یا طراحی آن به نوعی است که استفاده حداکثری از فضا لازم است می‌توان از مدل‌هایی که در کنج دیوار نصب می‌شوند استفاده کرد. این نوع از سنگ‌های کنج دیوار می‌تواند به صورت پایه دار ساده و یا با کمد در زیر آن سفارش داد و نصب کرد.

  • سنگ‌های روشویی دیواری یا وال هنگ:

ای نوع از سنگ‌ های روشویی وزن پایینی داشته و به راحتی روی دیوار نصب می‌شوند و می‌توان از در زیر آن‌ها پایه‌ای قرار داد و یا اگر استفاده از فضای زیر آن برای شما مهم است می‌توانید از کمد در زیر آن استفاده کنید.

  • سنگ‌های روشویی رو میزی:

این نوع سنگ ها با طراحی خاص خود جلوه متفاوتی به خانه شما می‌دهند. این سنگاه می‌توانند داخل کابینت کار شوند یا روی کابینت. طرح این سنگ‌ها برای خانه‌های مدرن بسیار مناسب می‌باشد.

سنگ روشویی قالبا از جنس چینی هستند و به رنگ سفید ولی می‌توان سنگ‌های روشویی با جنس‌های دیگر مانند شیشه، سنگ، سرامیک، چوب، آلمینیوم و … خریداری کرد.

نمایشگاه روشویی کابینت دار در ابعاد مختلف

با روشویی چینی کرد کابینت دار یک حمام زیبا و تزئین شده، درست به سبک خود و همه چیز را برای لذت بردن از حمام خود دارید. چینی کرد تامین کننده ایده آل برای خانه شما است. طراحان ما با طراحی با کیفیت در بسیاری از طرح های مختلف پاسخگوی هر نوع سلیقه خواهند بود. برای دسترسی راحت و اطمینان از کیفیت محصولات بر این شده ایم تا نمایشگاهی از انواع محصولات روشویی کابینت دار برای مشتریان برگزار کنیم تا  از انتخاب خود مطمئن تر شوید.