قیمت روشویی دستشویی لوکس طرح چوب

قیمت روشویی دستشویی لوکس طرح چوب بسته به نوع برند، محل خرید، نوع خرید و شرایط بازار متغیر می باشد. روشویی، لنگی می باشد که از جنس سرامیک، فلز است و شیر در بالایی آن گذاشته می شود و برای شستن دست و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برای هر جای که نیاز باشد قابل استفاده است. این کالا بیشتر برای حمام و سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت روشویی دستشویی لوکس طرح چوب

عرضه بدون واسطه روشویی دستشویی

عرضه بدون واسطه روشویی دستشوییعرضه بدون واسطه روشویی دستشویی باعث شده تا مشتریان بتوانند با هزینه کمتری محصول را تهیه کنند. یکی از جدیدترین روشویی ها که ابتدا در خارج طراحی و ساخته شد و امروزه این مدل در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده روشویی کابینتی است. این نمونه محصول بیشتر از جنس های زیر ساخته شده است:

  • پی وی سی
  • سنگ مصنوعی
  • کورین
  • کوارتز

این مدل نسبت به روشویی های قدیمی تر قیمت بالایی دارد و برای خانه های مدرن و لوکس از این محصول استفاده می کنند. این مدل جزو روشویی های لوکس می باشد این نمونه دارای جعبه هایی می باشد که به آن ها باکس می گویند که برای نگهداری مواد شوینده، حوله و دستمال مورد استفاده قرار می گیرند این نمونه محصولات ضد رطوبت می باشند و در رنگ بندی های متفاوتی در بازار یافت می شوند.

خریدار روشویی معمولی

خریدار روشویی معمولی و کاشی سرویس بهداشتی یزد در بازار فراوان می باشد. از انواع روشویی ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • روشویی صحفه ایی: این نمونه نسبت به دیگر روشویی ها فضای کمتری را اشغال می کند. این محصول با استفاده از بهترین طرح ها و مدل های روز دنیا ساخته شده است و می تواند ظاهر حمام و سرویس بهداشتی شما را زیبا کند. این نمونه از جنس شیشه، سنگ گرانیت، سرامیک و چینی می باشد. امروز این نمونه جزو مدرن ترین روشویی ها می باشد.
  • روشویی لبه دار: این نمونه که بسیار زیبا می باشد روی سطح کابینت قرار می گیرد و ارتفاع آن بالاتر از سطح زیرین آن می باشد. لبه های این مدل به دو صورت نازک و ضخیم ساخته می شود و شما بر اساس دکوراسیون خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. نصب این مدل بسیار راحت می باشد و قیمت مناسبی دارد به خاطر همین از نظر اقتصادی می تواند به صرفه باشد.
  • روشویی بدون لبه : این نمونه در داخل کابینت گذاشته می شود و ظاهری زیبا و منحصر به فردی دارد. بدون لبه دار بودن این طرح باعث شده تا زیبایی روشویی بهتر دیده شود. این محصول چون سطحی یکنواخت دارد به راحتی می توان آن را نظافت و تمیز کرد.
  • روشویی لب برجسته : این نمونه کمی جلوتر از کابینت می باشد. یک کابینت کم عمق و کم عرض برای این روشویی استفاده می شود. برای کابیت های چوب استفاده از این مدل می تواند بسیار زیبا و فوق العاده باشد.
  • روشویی دیواری : این نمونه نیازی به کابینت ندارد و روی دیوار نصب می شود و فضای کمی اشغال را می کند و برای سرویس های بهداشتی کوچک مناسب می باشد چون می تواند مکان را بزرگ نشان دهد. لوله کشی آب برای این نمونه باید توکار باشد تا بتواند نمای فضا را زیبا تر کند.
  • روشویی پایه دار: برای مکان هایی که امکان لوله کشی توکار و مخفی وجود نداشته باید از این نمونه استفاده کرد. این روشویی ها از قدیم تا حالا مورد استفاده قرار می گیرند و در مدل های مختلفی در بازار یافت می شود.
  • روشویی کاسه ایی: این نمونه امروزه جزو مدرن ترین روشویی ها می باشد. این نمونه هم زیبا می باشد هم کارکرد فوق العاده ایی دارد و در اندازه های مختلفی در بازار یافت می شود تا هم بزرگسالان هم کودکان بتوانند از آن استفاده کنند.

بهترین جنس روشویی دستشویی در بازار

بهترین جنس روشویی دستشویی در بازاربهترین جنس روشویی دستشویی در بازار توانسته فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. برای انتخاب یک روشویی مناسب باید به گزینه های زیر توجه کرد:

  • اندازه : در هنگام خرید روشویی باید به فضای حمام یا سرویس بهداشتی یا هر مکانی که می خواهیم از این کالا استفاده کنیم توجه ویژه مبذول بفرماییم.
  • مطابق با بزرگ و کوچکی مکان باید روشویی را انتخاب کنیم به عنوان مثال اگر فضا بسیار کوچک می باشد باید از روشویی های دیواری استفاده کرد تا فضا مورد نظر را بزرگ جلوه دهد.
  • یک روشویی مناسب باید بتوان به راحتی روی آن دست و صورت را شست بدون این که آب به اطراف پاشیده شود. به خاطر همین بهتر است روشویی های پهن را انتخاب کرد.
  • روشویی هایی را انتخاب کنید که متناسب با اندازه فضای مورد نظر باشد که در هنگام رفت و آمد به درب حمام یا دستشویی برخود نکند.

در بیشتر روشویی ها سوراخ هایی گذاشته می شوند این سوراخ ها برای این می باشد که اگر احیانا یادمان رفت شیر آب را ببندیم آب ها داخل این سوراخ ها جمع شوند و به داخل سیفون بروند. و روی کف حمام یا سرویس بهداشتی سرازیر نشوند. قیمت روشویی ساده و سرامیک کف دستشویی بسته به شرایط عرضه و تقاضا متفاوت می باشد. عرضه روشویی معمولی با کیفیت های فوق العاده ایی انجام می شود. خریدار روشویی کوچک در بازار فراوان می باشد چون بیشتر ساختمان های امروزی کوچک می باشند و این گونه محصولات فضای کمی را اشغال می کنند.

فروشگاه روشویی لوکس همان طور که از نامش پیداست روشویی های مدرن و لوکس را در طرح های متنوعی عرضه می کند.

ارسال رایگان روشویی دستشویی طرح چوب

ارسال رایگان روشویی دستشویی طرح چوب رونق فراوانی دارد. از مزیت های استفاده از روشویی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • استفاده از این گونه محصولات می تواند دکوراسیون فضای مورد نظر را زیبا کند.
  • روشویی به ایجاد بهداشت کمک می کند. به عنوان مثال روشویی که در سرویس بهداشتی استفاده می شود باعث می شود شما به صورت مرتب دستانتان را بشویید.
  • استفاده از این محصولات می تواند باعث ایجاد نظم شود الخصوص اگر از روشویی های کابینتی استفاده کنید چون شما می توانید تمام وسایل های بهداشتی خود را در در کابینت این روشویی قرار دهید.
  • این گونه محصولات باعث می شوند هنگام شست و شو آب به کف حمام یا دستشویی ریخته نشود.
  • این محصولات از جنسی تشکیل شده اند که به راحتی بتوان آن ها را تمیز و ضد عفونی کرد.
  • روشویی ها در برابر مواد اسیدی و شوینده ها مقاوم می باشند به خاطر همین طول عمر بالایی دارند.