قیمت روشویی سنگی جدید با کیفیت مناسب

 

وقتی صحبت از مدل روشویی سنگی لوکس می شود، نمی توان چیزی را بالاتر از سنگ مرمر تصور کرد، سنگی با زیبایی شگفت آور و الگوهایی که هیچوقت تکراری نمی شوند. روشویی سنگی یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین مصنوعات سنگی است، که می تواند علاوه بر زیبایی، در ایجاد محیطی بهداشتی نیز به شما کند. مجموعه های بسیاری وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات سنگی فعالیت می کند که شما می توانید با دنبال کردن بهترین آنها از قیمت روشویی سنگی جدید مطلع شوید و متناسب با نیاز خود بهترینش را سفارش دهید پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

قیمت روشویی سنگی جدید با کیفیت مناسب

بزرگترین عرضه کننده روشویی سنگی

بزرگترین عرضه کننده روشویی سنگی

0090سعی کرده ایم با الهام گرفتن از هنر قدیمی سنگ تراشی و به کمک هنرمندان و صنعتگران متخصص، سنگ هایی که از دل طبیعت به دست آمده اند را به محصولات بی نظیری تبدیل کنیم و امیدواریم با این مصنوعات سنگی ارزشمند و با دوام، با جلوه بخشیدن به منازل و محیط زندگی عموم مردم، در جهت بهبود کیفیت زندگی آنان تاثیر گذار باشد.

شرکت در تلاش است تا با ساخت روشویی سنگی، محصول خود را با کیفیتی در شان مردمان ایرانی و قیمتی مناسب در بازار عرضه کند. همچنین تنوع در طراحی و تولید انواع محصولات از اولیت های این شرکت تخصصی می باشد. مجموعه امیدوار است با تنوع و کیفیتی که در کنار هم به مشتریان خود عرضه  می کند، موجب رضایتمندی مشتریان باشد.

خریدار انواع روشویی

زمانی که برای خرید روشویی سنگی به فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان مراجعه می‌کنیم، با دیدن انواع روشویی سردرگم می‌شویم. حقیقت این است که تا زمانی که ندانیم به دنبال چه نوع سینکی هستیم، این مشکلات وجود دارد. در گام اول باید بدانید که چه نوع سینکی و کاشی توالت برای خانه شما مناسب است، تا بتوان بهترین را در بین گزینه‌های موجود انتخاب و خریداری کرد. پس بهتر است، با انواع روشویی آشنا شویم.

1.  روشویی لبه برجسته:

  • روشویی لبه برجسته یکی از معمولترین روشویی ها در سرویس بهداشتی است. همانطور که از اسم این مدل روشویی مشخص است سطح آن از روی کابینت بالاتر آمده و برآمده است. در بسیاری از مدل های روشویی سینک داخل کابینت و کانتر کار گذاشته می شود و فقط لبه سینک بالاتر از کابینت قرار دارد و نمایان است. لبه سینک می تواند بسیار نازک بوده و یا ضخیم تر و حجیم تر از حالت قبلی باشد. نوع لبه روشویی به انتخاب شما بستگی دارد. انتخاب روشویی با لبه برآمده زیبایی خاصی در جوار متریال دیگر دارد. زمانی که از کابینت چوبی و یا متریال دیگر در کنار سنگ روشویی استفاده کنید، ترکیب خاص و زیبای آن را خواهید دید. نصب روشویی لبه برجسته بر روی کابینت ساده تر بوده و هزینه کمتری هم دارد.

2. روشویی بدون لبه:

  • این نوع روشویی درون کابینت قرار می گیرد. لبه این نوع روشویی درون کابینت فیکس شده است. بر اساس ضخامت سطح رویی و پیشخوان کابینت در سرویس بهداشتی، عمق روشویی مشخص می شود. روشویی بدون لبه ظاهری ساده، یکدست و پاکیزه دارد چرا که ماهیت سینک روشویی با یک نگاه به چشم نمی آید. به دلیل این که شیر آب درون کابینت و در واقع درون روشویی به شکل مستقیم قرار می گیرد، کمترین هدر رفت و ریزش آب به کف سرویس را خواهد داشت. طبق تحقیقات به دلیل سادگی تمیز کردن و شستشو در روشور بدون لبه، این مدل برای دستشویی خانواده و مهمان مناسب است.

3. روشویی تمام برجسته یا جلو آمده:

  • اگر فضای سرویس بهداشتی محدودی دارید ولی همچنان می خواهید از کابینت به عنوان فضای نگهداری در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید، روشویی تمام برجسته گزینه خوبی است. روشویی برجسته در بخش جلویی کابینت قرار می گیرد و به همین دلیل باعث می شود بتوان از کابینت کم عمق تری برای سرویس بهداشتی کوچک استفاده کرد. بر اساس مدلی که انتخاب می کنید می توان عمق کابینت را تعیین کرد. این مدل روشویی برای استفاده کودکان مناسب است چرا که می توانند خود را به شیر آب نزدیکتر کنند.

4. روشویی دیواری:

  • این مدل روشویی مستقیم بر روی دیوار نصب می شود و نیاز به کابینت الزامی نیست. ظاهر روشویی دیواری ساده بوده و در سبک دکوراسیون مینیمالیستی قرار می گیرد. روشویی دیواری به دلیل اینکه نیازی به کابینت ندارد، فضای بیشتری را در سرویس بهداشتی برای شما باقی می گذارد، کفپوش بیشتر دیده شده و فضا را نیز بزرگتر جلوه می کند. برای اینکه روشویی دیواری را استفاده کنید، باید لوله های آب و فاضلاب را درون دیوار کار بگذارید تا زیبایی ظاهری فضا حفظ شود.

5. روشویی پایه دار:

  • اگر می خواهید روشویی دیواری ساده انتخاب کنید ولی لوله های روکار دارید، می توانید از روشویی پایه دار در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. ستونی که در زیر این روشویی قرار دارد، امکان پوشاندن لوله ها و خروجی های روشویی را دارد. استفاده از این نوع روشویی از قدیم مرسوم بوده است.

6. روشویی صفحه ای:

  • این مدل روشویی اغلب در سرویس بهداشتی هتل و رستوران ها دیده می شود. روشویی صفحه ای ساده ترین حالت روشویی است، باریک و با ظاهری مینیمال و مد روز. این روشویی فضای بسیار کمی را اشغال می کند. می توان صفحه سرامیکی، چینی، مرمر، گرانیت و یا حتی شیشه ای را برای روشویی صفحه ای به کار برد. در بخش زیرین از استیل ضد زنگ استفاده می شود تا آب خروجی را به سمت لوله های توکار هدایت کند.

7. روشویی کاسه ای:

  • روشویی کاسه ای دقیقا در سطح بالایی کابینت و کانتر قرار می گیرد. برخلاف باقی روشویی هایی که قسمت کوچکی از آنها در بالای کابینت قرار می گیرد، روشویی کاسه ای نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد. طبق گفته گروه تجهیزات این نوع روشویی به دلیل فرم جذاب و خاص خود دکوراسیون سرویس بهداشتی را هم ویژه و متفاوت می کند. همانطور که از نام آن مشخص است، روشویی کاسه ای مانند کاسه ای بزرگ حجم زیادی آب را می تواند در خود نگه دارد.

8. کانتر و روشویی همراه:

  • در بازار موارد بسیاری از روشویی را می توانید که کانتر و یا همان کابینت همراه با روشویی به فروش می رسد. کانتر و روشویی همراه از متریال مختلف ساخته شده و با توجه به سلیقه و انتخاب شما در هر فضایی از سرویس بهداشتی قابل نصب است.

شرکت های تولیدکننده عرضه روشویی کوچک تا بزرگ را در انواع مدل ها در اختیار مشتریان قرار میدهند تا بتوانند نیاز های تمام سلایق را برطرف کنند.

پخش روشویی سنگی درجه یک

پخش روشویی سنگی درجه یک

این کمپانی علاوه بر نیروهای متخصص، از به روز ترین، پیشرفته ترین و تخصصی ترین تجهیزات تراش و قواره بندی صنعتی سنگ ها نیز بهره مند است. این تجهیزات باعث ساخت محصولاتی با کیفیت بالاتر و قیمتی پائین تر نسبت به روش های سنتی می شوند. علاوه بر این، تجهیزات پیشرفته باعث افزایش سرعت ساخت محصولات سنگی و انواع مدل اورجینال روشویی نیز می شود.

با توجه به تولیدات باکیفیت این مجموعه و پخش روشویی های سنگی و کاشی و سرامیک طرح دار درجه یک توانسته ایم اعتماد مشتریان را جلب کرده و تولیدات خود را در زمینه های مختلفی گسترش دهیم و به عنوان بهترین تولید کننده روشویی پی وی سی نیز دست یابیم.

فروشگاه روشویی اورجینال با سنگ مرمر

تولید انواع روشویی های سنگی، در اندازه و طرح های مختلف از سنگ های مرمر و مرمریت و سنگ های مرمر براق و ضدلک و با کیفیت می باشد که شما مستقیما از خود تولیدکننده خرید می کنید و دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد.

مهم برای ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید با یک تماس همه نمونه ها  را با قیمت در یک مجموعه مشاهده بفرمایید. امید است با خرید از فروشگاه روشویی اورجینال سنگ مرمر بتوانیم رضایت کامل شما عزیزان را فراهم کنیم.