قیمت روشویی سنگی در بازار تهران،اصفهان،تبریز

قیمت روشویی سنگی در بازار تهران ، اصفهان ، تبریز و … بطور عمده تابع نوع سنگ و کیفیت کاسه سنگ روشویی میباشد . روشویی های موجود در بازارشامل :

سنگ معدنی که تنوع زیادی در نوع طرح و ساخت و قیمت روشویی سنگی در بازار فروش دارند ، بطور عمده از سنگ مرمریت و در حالتهای شکیل و لوکس از سنگ مرمر یا اونیکس وگرانیت مشکی و…) میشوند .

سرامیک بیشتر روشویی ها از سرامیک تهیه می شوند.

کورین که یک ماده ی مصنوعی است با قابلیت ترمیم بالاکه حالت صیقلی به روشویی می دهد.

کوارتز که نوعی سنگ با مقاومت زیاد وبا طرح های جذاب است.

 

قیمت روشویی سنگی در بازار

 

قیمت روشویی سنگ مرمر

سنگهای معدنی هم با تراشیده شدن به شکلهای زیبا در تهیه روشویی ها استفاده می شوند .استحکام آن هانسبت به خوردگی و فشار بسیار بالا است و قیمت ارزان تری نسبت به روشویی هایی با جنس کوارتز و کورین دارد. قیمت روشویی سنگ مرمر یا سنگهای اونیکس ، و کلا سنگهای وارداتی مانند سنگ مرمر هرات از زیبایی قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر روشویی ها برخوردارند .

 

قیمت روشویی سنگی در بازار

 

قیمت روشویی سنگی در تبریز

هنگام خرید شلنگ توالت فلزی، ابتدا به کاربردی بودن و سایز سرویس بهداشتی توجه فرمایید. همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، قیمت روشویی سنگی در بازار و در شهرهایی مانند تبریز ، اصفهان ، تهران ، مشهد و… در مدلهای فانتزی مانند سنگ مرمر از دیگر محصولات روشویی کابینتی سنگی بیشتر بوده و به همین دلیل فروش آنها از روشویی سنگی کمتر است.

در رابطه با کاربرد روشویی ها،باید گفت در سرویس های بسیار کوچک بهتر است  از  انواع پایه دار معمولی و بدون کابینت که جای کمی را می گیرند، استفاده کنید.روشویی های دیواری یا بدون پایه که به دیوار پیچ می شوند ،معمولا در سرویس های عمومی استفاده می شوند.

 

قیمت روشویی سنگی در بازار

 

قیمت روشویی پایه دار

سعی کنید سایز روشویی کابینتی سه گوش را  متناسب با محل انتخاب نمایید. عرض رو شویی در حالت استاندارد ۵۰-۶۰ سانتی متر می باشد ودر مدل های کوچک که دربیشتر خانه ها ،۳۵ سانتی متر و در محل های تجاری و یا رستوران ها و یا منازل با سرویس های بزرگ،۸۰-۱۰۰ سانتی متر عرض دارند.

اگر ارزان بودن قیمت روشویی پایه دار برایتان بسیار مهم است، باید گفت که قیمت عمده روشویی سنگی در بازار از نوع تک پایه و ساده ، هم قیمت مناسبی داشته و هم طرح های کوچک و ساده ی آن بسیار ارزان هستند. همچنین اگر از کابینت برای زیر روشویی استفاده نکنید، در این حالت قیمت روشویی پایه دار آن، کمتر هم خواهد بود.

 

قیمت روشویی سنگی در بازار

 

قیمت روشویی سلطنتی

قیمت روشویی سلطنتی هم، که با رنگ های فانتزی طرفداران خاص خود را دارد البته قیمت بالایی دارد.  . اما قیمت روشویی سنگی  در بازار از نوع کابینت دار بسیارکمتر از قیمت روشویی سلطنتی است . وحتی روشویی های نیم پایه.با پایه های کوچک که برای پوشاندن شلنگ ها و سیفون زیر روشویی، استفاده می شود ، هزینه کمتر است.

قیمت روشویی سنگی در بازار