قیمت روشویی سنگی عمده در تهران

قیمت خرید انواع روشویی سنگی عمده در تهران تابع عواملی مانند نوع سنگ و کیفیت طرح و سبک کار می باشد . بعضی از سنگها مانند سنگ مرمر با وجود گران بودن اما بدلیل زیبایی بی نظیرمورد توجه زیادی قرار میگیرند .

امروزه این نوع روشویی ها بدلیل زیبایی و جلوه ای که در فضای داخلی ساختمان ها ایجاد می کنند و باعث جذابیت دکوراسیون داخلی منازل مسکونی میشوند ، مورد توجه و استقبال قرارگرفته است . نحوه دکوراسیون داخلی منازل و ساختمانها بسته به روحیات و علایق شخصی افراد متفاوت است . لذا استفاده از مصالح ساختمانی زیبا توانسته است تا در بین افراد و خانواده ها طرفداران زیادی پیدا کند .و در همین راستا هماهنگی سایر اجزا و بخش های ساختمان مانند سرویسها نیز در دکوراسیون داخلی اهمیت یافته و علاوه بر اینها نورپردازی و انتخاب رنگ ها نیز جلوه ویژه ای به نما و زیبا شناختی فضای داخلی ساختمان می بخشد  و در بهبود و ارتقا کیفیت زندگی در این منازل شده است . .با یکدیگر در این بین استفاده از مصالح ساختمانی زیبا و مقاوم از اهمیت بسزایی برخوردار است. بطور کلی قیمت روشویی کابینتی سنگی نسبت به قیمت سایر روشویی ها مناسبب بوده اما برخی سنگهای خاص مانند انواع مرمر یا امپرادور قیمت بالاتری دارند.

 

قیمت روشویی سنگی

 

قیمت خرید عمده روشویی سنگی

قیمت انواع مختلف روشویی سنگی که در کارخانه ها تولید و ساخته می شود . بسته به طراحی و جنس سنگ تعیین می شود . ولی بطور کلی جملگی زیبا و جلوه گر هستند اما برخی مدل های روشویی سنگی بسیار با ارزش و زیبا، می باشند. بنابراین قیمت خرید عمده روشویی سنگی را نیز میتوان توسط همین کارخانه ها و تولیدکننده ها انجام داد . زیرا با حذف واسطه ها و دلالان از زنجیره فروش ، خرید مستقیم و بی واسطه ای انجام داد . بدیهی است قیمت خرید عمده روشویی سنگی از کرخانه تولیدی به مراتب ارزانتر از مغازه های فروش حتی بازار و بورس آن خواهد بود . در این حالت خریدار براحتی انواع روشویی را بررسی نموده و نسبت به خریداری آن اقدام می کند . لازم به ذکر است که برخی از این کارخانه و تولید کننده ها فروش به صورت جزیی را نیز در برنامه فروش دارند  ولذا میتوان مستقیم و یا از طریق نمایندگیهای اینترنتی آنها نسبت به خریداری بطور عمده یا بصورت جزیی اقدام نمود . اما بهر حال بایستی تاکید کرد که در خرید مستقیم  مشتری قادر خواهد بود تا علایق و سلایق شخص و مد نظر خویش را تا حدودی در محصول سفارشی بگنجاند

قیمت روشویی سنگی

 

 

قیمت کاسه روشویی سنگی

نوع دیگری از روشویی سنگی در واقع استفاده از کاسه سنگی در روشویی است . امروزه همگان بدنبال زیبایی در دکوراسیون داخلی بوده و یکی از قسمتهای ساختمان که در همین راستا مورد توجه دکوراتیوها قرار میگیرد سرویس بهداشتی است . در همین راستا نیز استفاده از کاسه سنگی در روشویی بجای کاسه چینی یکی از همین موارد است . زیرا علاوه بر استفاده از سنگ و زیبایی آن در کاهش هزینه های اضافی تغییر دکوراسیون نیز سود مند است . قیمت خرید کاسه روشویی سنگی انواع متنوع و گوناگونی دارد . که قیمت کاسه روشویی سنگی بستگی به نوع سنگ و طرح آن دارد . قیمت خرید کاسه روشویی سنگی عمدتا از سنگ مرمریت می باشد که قیمت زیادی ندارد اما برخی سنگها مانند سنگ مرمر یا امپرادور و …. زیبایی خاصی به کاسه روشویی می بخشند .

طرح کاسه نیز در قیمت کاسه روشویی سنگی موثر است . عمده کاسه ها طرح ثابت و مشخصی دارند که در کارخانه توسط ماشین آلات مربوطه اجرا و ساخته میشود . اما برخی طرحها خاص محسوب شده و علاوه بر طراحی خاص برای ساختن آنها علاوه بر ماشین آلات کارخانه ، نیروی ماهر انسانی نیز بکار میرود . طبیعتا قیمت کاسه روشویی سنگی در این نوع کاسه ها بیشتر و گرانتر بوده اما باید اذعان کرد با وجود گرانی انها ف این نوع کاسه ها زیبایی و جذابیت خاصی به محیط و فضای سرویس بهداشتی می دهند .

 

قیمت روشویی سنگی

 

خرید اینترنتی روشویی سنگی

خرید اینترنتی روشویی سنگی را میتوان ارزان ترین نوع خرید در همه چیز منجمله روشویی سنگی در نظرگرفت . در کشور ما کارخانه های تولیدی زیادی در زمینه ساخت و تولید روشویی سنگی مشغول فعالیت هستند که انواع متنوعی از محصولات و مصنوعات سنگی را در رابطه با دکوراسیون های داخلی تولید میکنند . برای مشتریان و خانواده ها ارتباط با محیطهای کارگاهی چندان مناسب بنظر نمی رسد و در همین مورد فروشگاههای آنلاین و مراجعه به سایتهای اینترنتی یکی از راهکارهای مناسب برای حذف دلالان و ارتباط مستقیم با تولیدی ها می باشد .

سایت اینترنتی ما بدلیل ارتباط مستقیم با کارخانه های سنگبری تهران ، اصفهان ، نجف آباد و… قیمت خرید روشویی سنگی کمتری و نازل تری را پیش روی مشتری گذاشته که درمقایسه با مغازه های داخل شهر که عموما از طریق واسطه ها خرید انجام میدهند ، قیمت های مناسبتر و کمتری را می توان تجربه نمود . و دقیقا مشتری عزیز در سراسر کشور مانند تبریز ، تهران ، اصفهان ، شیراز و….  قیمت مشخص و ثابتی را دریافت می نماید . البته قیمت خرید عمده روشویی سنگی برای سازندگان و انبوه سازان مسکونی بسیار مناسبتر بوده و تخفیف عای عمده ای را شامل خواهد شد.

قیمت روشویی سنگی

 

خرید روشویی سنگی مرمر

روشویی سنگی مرمر همیشه لاکچری ، شیک و لوکس هست و دقیقا بخاطر زیبایی و جلوه گری خاص خود همیشه طرفداران پر و پا قرص خود را دارد . سنگ مرمر بعلت ظاهر کاملا متفاوتی که در خطوط و موجهای آن عینا شبیه خطوط داخلی چوبهای موجدار وجود دارد از یکدیگر متمایر بوده و  نمی توانی سنگ مرمری را یافت که گره و بافت های طبیعی آن کاملا با سنگ مرمر دیگر یکسان و متشابه باشد. لذا شایذ بهترین راه برای استفاده از زیبایی سنگ مرمر، استفاده از آنها فقط به شکل ساده و خالص باشد. روشویی سنگ مرمردر  مدل های متنوع و زیبایی طراحی و ساخته میشود که با وجودیکه جملگی از طرحهای لاکچری و سلطنتی محسوب میشود اما انتخاب آنها بر اساس بودجه و هزینه درنظر گرفته شده ، انجام خوهد شد. چون معمولا قیمت روشویی سنگی مرمر از قیمت سایر روشویی تمام سنگی بالاتر است.

اگر قصد استفاده از روشویی سنگ مرمر را دارید و در سرویس بهداشتی از این نوع روشویی استفاده کنید ولی از بابت هماهنگی با سایر اجزا و شکل زمینه طرح سرویس مانند کاشی ها ، سرامیک ها ویا کفپوش هستید، ، ساده ترین راه برای ترکیب چنین روشویی هایی، با سایر اجزا سرویس بهداشتی ، بکارگیری سبک های ساده و بدون تزیینات اضافی است . است. مطمئنا در این حالت روشویی سنگی لوکس مرمری، به زیبایی و خیلی شکیل جلوه می کند .

 

قیمت روشویی سنگی

 

 

خرید مستقیم از کارخانه روشویی سنگی

برای فروش روشویی سنگی در تهران و در شهرهای مختلف کشور بورس و بازارهایی برای چینی آلات بهداشتی ساختمانی وجود دارد  که در آنها میتوان  انواع مختلفی از روشویی  چینی و روشویی سنگی را یافت. در این بازارها آخرین مدلهای  روشویی چینی و روشویی سنگی و همچنین روشویی های لوکس و لا کچری و یا روشویی سلطنتی عرضه میشود . اما تهیه و تامین روشویی سنگی از خود کارخانه وشرکت های تولیدی داخلی قطعا به صرفه تر و با قیمت خرید روشویی سنگی عمده مناسب تر و ارزان تری صورت خواهد گرفت.

 

قیمت روشویی سنگی