قیمت روشویی چینی مروارید وارداتی با کیفیت مطلوب

قیمت روشویی چینی مروارید با توجه به کیفیت آن ارزان و به صرفه است. روشویی های مروارید مدل های مختلفی دارند و فضای کمی را اشغال می کنند. همچنین زیبایی خاصی به محیط می بخشند و به راحتی تمیز می شوند.

قیمت روشویی چینی مروارید وارداتی با کیفیت مطلوب

فروشگاه مرکزی روشویی چینی مروارید

فروشگاه مرکزی روشویی چینی مرواریدقیمت روشویی سنگ مرمر، به لحاظ کیفیت و ابعاد متفاوت است. روشویی سنگ مرمر یکی از با کیفیت ترین نوع روشویی ها به حساب می آید. همچنین روشویی های چینی مروارید تحت بالاترین کیفیت ساخته شده اند. یک جنس چینی اصل در گذر زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد و رنگ و ظاهر اولیه خود را حفظ می کند. استفاده از سرویس بهداشتی و رو شویی به لحاظ بهداشتی، از اهمیت زیادی برخوردار است. از مصارف پر کاربرد محصولات بهداشتی چینی عبارتند از:

  • روشویی ها
  • سرویس های بهداشتی
  • توالت های فرنگی
  • توالت های وال هنگ
  • بیده شور
  • توالت های ایرانی
  • زیردوشی

چینی های بهداشتی مروارید از درجه کیفی بالایی برخوردارند. توالت فرنگی های مروارید در انواع یک تکه و دوتکه، خروجی به کف و دیوار، بیده دار و ساده وجود دارند. همچنین توالت های ایرانی مروارید در انواع ریم باز و بسته، تخت و گود و نیم گود، طبی و غیر طبی هستند.

روشویی های چینی مروارید در سبک مختلف وجود دارند، که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. پایه دار
  2. نیم پایه
  3. رو کابینتی
  4. رو سنگی
  5. زیر سنگی
  6. زیردوش ها هم در ابعاد مختلف موجودند.

انواع چینی های مروارید در سایزهای مختلف موجود هستند. اندازه های مختلف انواع چینی بهداشتی شامل:

  • توالت های فرنگی
  • روشویی پایه دار
  • روشویی نیم پایه
  • روشویی رو کابینتی
  • روشویی زیر سنگی
  • روشویی رو سنگی
  • زیر دوشی

است. هر کدام از روشویی ها برای مکان خاصی طراحی گشته اند. پر کاربردترین روشویی، نوع پایه دار آن است که بیشتر در حمام قرار می گیرد و انواع نیم پایه هم بیشتر در محل هایی که نظافت زیاد انجام می گیرد مورد استفاده قرار می گیرند. روشویی های روکابینتی و روسنگی بیشتر در داخل منازل و سرویس بهداشتی استفاده می گردند و انواع زیرسنگی بیشتر در سرویس های بهداشتی عمومی کاربرد دارند.

نمایندگی معتبر روشویی چینی مروارید تبریز

عرضه روشویی یک تکه در نمایندگی های معتبر صورت می گیرد. اگر دوست دارید، یک کابینت روشویی شیک و زیبا داشته باشید، که با اندازه های مورد نظر شما یکی باشد، روشویی چینی مروارید بهترین گزینه برای انتخاب است. این روشویی ها در دو نوع، با و بدون قفسه و کشو موجود هستند. همچنین در صورت نیاز می توانید قفسه های بیشتری به آن اضافه نمایید. قبل از تهیه یک روشویی حتما به سایز  مکانی که می خواهید آن را قرار دهید توجه نمایید.

مدل کاسه روشویی نیز اهمیت فراوانی دارد. به طور معمول کاسه روشویی هایی که کاسه ای شکل هستند، واقعا زیبا و شیک به نظر می رسند. این نوع روشویی ها نیازی به نصب ندارند، به همین دلیل فضای بیشتری برای طراحی یک حمام زیبا و چشم نواز فراهم می کنند.

کاسه روشویی زیر سنگی نیز از پر مصرف ترین مدل کاسه روشویی به شمار می رود. این کاسه روشویی، در زیر کانتر کابینت روشویی نصب می گردد و از این رو تمیز کردن آن کار آسانی است. یکی دیگر از مزایای کاسه روشویی زیر سنگی اشغال کردن فضای کم است.

روشویی ها معمولا از جنس چینی یا سرامیک هستند، که شیر آبی بالای آن ها تعبیه می گردد. از روشویی ها برای شستن دست و رو استفاده می کنند.

لیست قیمت روشویی چینی

لیست قیمت روشویی چینیفروشگاه فروش روشویی چینی مروارید بهترین و با کیفیت ترین روشویی ها را تهیه می کند. تمیز کردن این روشویی ها به دلیل جنسی که دارند، کار فوق العاده آسانی است.
حتی زمانی که از کابینت روشویی با کاسه روشویی دوبل استفاده نمایید و آن را بر دیوار نصب کنید، فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. هم چنین می توانید، از قفسه ها کابینت روشویی، برای نگه داری لوازم بهداشتی و آرایشی بهره ببرید.

سبک و مدل روشویی ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای مثال، اگر دوست دارید حمامی شیک داشته باشید، استفاده از روشویی های کشودار، که وسایل مورد نیاز بهداشتی خود را در آن قرار خواهید داد، از اهمیت زیادی برخوردار است. روشویی کابینتی بسیار کوچک و دارای دو کاسه روشویی است که کاربرد زیادی در حفظ نظافت و سلامتی دارند.

وجود قفسه ها و کشوها یکی دیگر از عواملی است که قبل از تهیه روشویی نیاز است تا به آن توجه نمایید. برای انتخاب ایده آل، اندازه مکانی که می خواهید روشویی را در آن قرار دهید در نظر بگیرید.
همچنین به میزان وسایلی که می خواهید در کشوها قرار بدهید توجه نمایید و در نهایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. این موضوع را هم در نظر بگیرید که می توانید همه چیز را به درستی و با راحتی کامل در قفسه و کشوها قرار دهید.
حتی خوب است بعد از جاگذاری وسایل داخل کشوها، باز هم قفسه خالی وجود داشته باشد. شما می توانید برای چیزهای کوچکتر مانند وسایل آرایشی از یک یا دو کشو مجزا استفاده کنید.

نوع کاسه روشویی نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است. برای مثال، کاسه روشویی هایی که به شکل کاسه هستند، بسیار زیبا به نظر می رسند. همین موضوع باعث می شود، فضای بیشتری برای طراحی یک حمام زیبا و چشم نواز به وجود آید.

راهنمای خرید بهترین روشویی

کاتالوگ روشویی چینی، شامل طرز نگهداری و نصب روشویی های مروارید است. کابینت های روشویی در طراحی حمام نقش بسیار مهمی دارند و لازم است که در انتخاب آن ها دقت کنیم. بهتر است قبل از خرید روشویی ها به نکات زیر توجه نماییم:

  1. با توجه به فضا مورد نظر کابینت روشویی خود را انتخاب نمایید.
  2. به اندازه روشویی توجه کنید. یک اندازه متناسب، محیط را بسیار شیک و زیبا نشان خواهد داد.
  3. به شکل کاسه روشویی توجه نمایید. آیا دوست دارید تک یا دوبل باشد؟ برای فضای خانوادگی انتخاب روشویی دوبل مناسب خواهد بود.
  4. به انداره روشویی توجه کنید. قبل از خرید محصول، فضای مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید و متناسب با اندازه فضا روشویی متناسبی انتخاب کنید.
  5. به مدل روشویی توجه نمایید. روشویی ها در مدل های متنوع طراحی می گردند و می توانند به فضا زیبایی خاصی ببخشند.
  6. ارتفاع روشویی فاکتور مهمی در انتخاب مناسب خواهد بود. هنگام نصب روشویی به ارتفاع آن توجه نمایید. اگر در یک فضای خانوادگی هستید، از روشویی استفاده نمایید، که  ارتفاع روشویی متناسب با قد تمامی اعضای خانواده باشد.