قیمت روشویی چینی کرد صادراتی در تبریز

روشویی درواقع کاسه یا لگن هایی می باشند که از جنس چینی یا سرامیک و فلز (عمدتاً استیل) ساخته می شوند، روشویی ها به گونه ای تعبیه می شوند که شیر آبی در قسمت بالایی آن قرار گرفته تا برای شستن دست و صورت از آن استفاده گردد. سیستم این لگن های چینی به صورتی است که برای خروج آب سوراخی در قسمت مرکز و پایین آن کار گذاشته می شود تا آب را مستقیماً به سمت لوله های فاضلاب هدایت نماید. این روشویی ها بیشترین موارد کاربرد را در سرویس های بهداشتی دارند و در کنار توالت قرار می گیرند.

قیمت روشویی چینی کرد تبریز که یکی از مرغوب ترین و پرفروش ترین انواع این محصول در کشور ما می باشد، با توجه به سایز و مدل های متنوع آن متغیر می باشد.

قیمت روشویی چینی کرد صادراتی در تبریز

تولید کننده انواع روشویی چینی

تولید کننده انواع روشویی چینیاز آن جایی که امروزه در انتخاب روشویی ها به دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی یا هر مکان دیگر توجه ویژه ای می گردد، لذا شرکت های تولید کننده نیز در طراحی و ساخت این محصول سبک های متعدد و نوینی نظیر طرح های مدرن، کلاسیک، فانتزی و … را به کار می گیرند تا بتوانند به سلایق مختلف معماری و طراحی داخلی را تامین کنند.

تولبد کنندگان محصولات بهداشتی ساختمانی کرد به تولبد و عرضه روشویی ،توالت فرنگی کرد ، توالت ایرانی کرد ، وان حمام و … در تنوع جنس و مدل های گوناگون می پردازند. این تولیدکنندگان در سال های اخیر سعی در بالا بردن کیفیت محصولات خود و رساندن آن ها به سطح استاندارد های بین المللی داشته اند. به طوری که نام محصولان بهداشتی چینی کرد به عنوان یک برند صادراتی معتبر در منطقه شناخته می شود و انواع محصولات آن به کشور های دیگر صادر می گردد.

عرضه عمده مدل های مختلف روشویی

کارخانه های تولیدی محصولات چینی و سرامیک بهداشتی به عرضه انواع محصولات خود شامل مدل های متنوع روشویی به صورت عمده برای نمایندگی ها و مراکز فروش در سر تاسر شهر های کشور می پردازند. بیشتر  فروشندگان و مراکز عرضه محصولات بهداشتی ساختمان اعم از روشویی سعی دارند تا این کالا ها را به طور مستقیم و بدون واسطه و در حجم های انبوه و عمده از تولید کنندگان اصلی خریداری نمایند، چرا که برای تامین میزان تقاضای بازار برای این محصولات بالا بوده و فروشنده نیز باید کالای مورد نظر همه اقشار مشتریان را تامین نماید و علاوه بر این ها خرید و فروش عمده ی روشویی در عین حال که برای تولید کننده سود مطلوبی به همراه دارد، برای خریداران نیز بسیار مقرون به صرفه تمام خواهد شد، زیرا دست واسطه ها و دلالان از جریان بازار کوتاه می گردد.

در این جا به چند نمونه از انواع مدل روشویی های تولید شده در ایران اشاره می کنیم.

  • روشویی های پایه دار
  • روشویی های صدفی
  • مدل های رو کابینتی و کابینت دار
  • روشویی های زیر سنگی و رو سنگی
  • روشویی های نیم پایه
  • روشویی های مدل سلطنتی
  • و بسیاری مدل های دیگر

مدل روشویی دستشویی سلطنتی با حاشیه های منبت کاری شده و عاج دار و رنگ های طلایی و نقره ای متناسب برای سرویس های بهداشتی با این سبک طراحی می باشد، که طرفداران خاص خود را نیز دارد.

استفاده از کابینت ها دیگر محدود به آشپز خانه ها نمی باشد، بلکه در طراحی های داخلی امروزی منازل، روشویی های کابینتی از بیشترین محبوبیت به ویژه در سال های اخیر برخوردار بوده است. این کابینت ها در سرویس بهداشتی می توانند کاربری های متعددی نظیر محل نگهداری لوازم بهداشتی، حوله ها، پکیج و آبگرم کن، را داشته باشند. این مدل علاوه بر کارایی مفید و استفاده بهینه از فضا، ظاهری بسیار شیک دارد. روشویی های کابینت دار هم به صورت دیواری طراحی شده و هم به صورت زمینی در بازار موجود می باشند.

بهترین مارک روشویی چینی

بهترین مارک روشویی چینیبهترین مارک های روشویی موجود در بازار محصولات خود را در مدل های مختلف، مناسب برای انواع منازل و همچنین محیط های عمومی طراحی کرده و روانه ی بازار فروش می نمایند. باید توجه داشت که روشویی ها علاوه بر موارد مصرف در سرویس های بهداشتی خانگی، در مکان های دیگری نیز مورد  استفاده قرار می گیرند. در بسیاری از مغازه ها برای شست و شوی دست در هنگام کار (قصابی ها، سوپر مارکت ها، میوه فروشی، فروشگاه های مواد غذایی و …)،سالن های آرایشی مردانه و زنانه، سرویس های بهداشتی عمومی در همه این موارد از روشویی چینی یا سینک های مخصوص دستشویی استفاده می گردد، که شامل مدل های متعدد و گوناگونی نیز می باشند.

برای مثال در بسیاری از سالن های آرایشی، روشویی های تخصصی کاربرد دارند، که قسمتی برای قرار گرفتن سر بر روی آن ها طراحی شده، این روشویی ها برای شست و شوی مو ها بعد از دکلره، کراتینه، رنگ کردن و غیره کاربرد فراوان دارند.

در بسیاری از سرویس های بهداشتی عمومی و یا وضوخانه های مساجد و امام زاده ها از نوع خاصی از روشویی های چینی استفاده می شود که طول و بلندی آن بسیار بیشتر از اندازه روشویی دستشویی های معمولی می باشد و معمولاً چندین شیر آب بالای آن ها قرار داده می شود، تا افراد بتوانند به راحتی از آن ها استفاده نمایند.

بهترین مارک های روشویی های چینی موجود در بازار محصولات خود را به صورت تضمین شده و گارانتی به تمامی مشتریان خود ارائه داده، و معمولا برای خریداران عمده ی آن تخفیفات و خدمات ویژه ای را نیز در نظر می گیرند.

فروش روشویی به قیمت کارخانه

بسیاری از شرکت های ساختمان سازی و و افراد مشغول در عرصه ساخت و ساز، همواره به دنبال مصالح و لوازم ساختمانی ارزان قیمت هستند. یکی از مهم ترین لوازم مورد نیاز هر ساختمانی اعم از مسکونی، تجاری و … لوازم چینی و سرامیکی بهداشتی می باشد.

لذا اکثر فعالان و سرمایه گذاران این عرصه برای تهیه محصولات سرامیکی بهداشتی مورد نظر خود که شامل انواع روشویی ها نیز می باشد، به صورت مستقیم با کارخانه های تولیدی ارتباط برقرار نموده تا محصولات مورد نظر خود را، به تعداد مورد نیاز به صورت مستقیم و با قیمت اصلی کارخانه خریداری نمایند. فروش روشویی به قیمت کارخانه علاوه بر اینکه از طریق معامله حضوری انجام می پذیرد، به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز امکان پذیر بوده و پس از سفارش امکان ارسال آن به تمامی نقاط کشور می باشد.