قیمت روشویی کابینتی در شرکت های بازرگانی

انواع روشویی های موجود در بازار در نمونه های مختلف روکار، توکار و مدل های سرامیکی قدیمی وجود دارند. بسته به محل مورد استفاده روشویی و نحوه قرار گیری محل شیر آب باید تصمیم گرفت که بهتر است از روشویی تو کار استفاده شود یا گزینه مناسب نمونه های روکار است. انواع روشویی های مدرن موجود در بازار که به صورت کابینتی و از جنس pvc تولید می شوند، در ابعاد و اندازه های مختلف در مدل‌های روکار یا توکار قابل سفارش و خریداری هستند.با بررسی قیمت روشویی کابینتی در ادامه مطلب با ما باشید

قیمت روشویی کابینتی در شرکت های بازرگانی

نحوه ارسال روشویی کابینتی در حجم عمده و خرده

نحوه ارسال روشویی کابینتی در حجم عمده و خردهتولید روشویی کابینتی در کارگاههای کوچک و بزرگ در شهرهای مختلف انجام می شود، اما نمونه های با کیفیت و ارزان قیمت که توسط شرکت های بزرگ تولید کننده روشویی به بازار عرضه می‌شوند، به‌ صورت مستقیم از درب کارخانه ارسال میشوند. محصولات و دسته بندی آنها نحوه بسته بندی و ابزار انتقال آنها متفاوت است. روشویی های کابینتی برای خریداران عمده معمولاً در تعداد بالا و در کانتینر های بزرگ بیست تنی ارسال می‌شوند. پس از رسیدن محصولات به انبار پخش، با تفکیک و جداسازی آنها سفارش مربوط به هریک از مشتریان برای ایشان ارسال خواهد شد.

اما برای خریداران جزئی و کوچک روشویی های کابینتی نحوه ارسال و انتقال آن بسیار ساده تر است. اکثر نمونه های موجود در بازار حتی قابلیت حمل شدن با ماشینهای سواری را نیز دارند. برای نمونه های بزرگتر بهتر است از وانت استفاده کرد. چیدمان محصولات در وانت به نسبت اندازه شان می توان از ۵ تا ۲۰ عدد روشویی کابینتی را در فضای بار وانت جا کرد.

با توجه به جنس بدنه کابینت های مخصوص روشویی که ضد آب و ضد واکنشهای شیمیایی می‌باشد، در صورت بسته بندی نشدن در مقابل تغییرات و عوامل تأثیرگذار آب و هوایی مقاوم خواهند بود. اما نسبت به ضربه و وارد شدن فشار بیش از حد ممکن است حساس باشند و نتوانند در اثر برخورد با اجسام تیز سالم بمانند.

برای نمونه هایی از روشویی سنگی جدید که دارای وزن بسیار زیادی است، امکان حمل و نقل آسان و کم هزینه وجود ندارد و شما باید جهت انتقال این محصول به فضای مورد نظر کمی بیشتر هزینه کنید. به دلیل وزن بالای آن امکان وارد شدن آسیب جدی در صورت افتادن محصول وجود دارد.

آموزش نصب روشویی کابینتی

نحوه نصب انواع روشویی کابینتی با توجه به مدل و کارایی آن نسبت به سایر محصولات موجود در بازار متفاوت است. برای مدل های روکار انواع روشویی شما مجبور خواهید شد تا لوله‌کشی شیر روشویی را از داخل کابینت انجام داده و استفاده از لوله در این فضا باعث کاهش میزان کارایی روشویی های روکار خواهد شد. به همین دلیل بسیاری از افراد روشویی های توکار را نسبت به مدل های روکار بیشتر می پسندند و ترجیح می‌دهند از فضای روشویی کابینتی خود تمام استفاده را ببرند.

قابل ذکر است که خروجی آب تخلیه شده از روشویی که به سمت لوله کشی فاضلاب می رود باید از طریق فضای ایجاد شده در کابینت از محیط داخلی آن خارج شده و مستقیماً به فاضلاب بریزد. در صورت وجود نشتی در سیستم فاضلاب روشویی امکان ورود آلودگی ها به فضای داخلی کابینت روشویی که محل حضور مواد شوینده و برخی لوازم بهداشتی شخصی است وجود دارد. بنابراین همواره باید پس از دیدن فیلم های آموزش نصب روشویی کابینتی اقدام به نصب آن کنید، یا اینکه از فردی باتجربه که توانایی نصب دقیق و بی نقص لوله کشی های فاضلاب را دارند کمک بگیرید.

معمولاً بسیاری از خریداران این محصول کار نصب روشویی کابینتی را به یک نفر لوله کش می سپارند و با پرداخت دستمزد این کار از نصب درست و صحیح شیرآلات و لوله کشی های فاضلاب اطمینان حاصل می کنند. معمولاً فروشندگان کوچکترین نمونه های فروشگاه روشویی کابینتی نیز قادر به ارائه آموزش نصب انواع محصولات روشویی به صورت حضوری هستند.

تهیه روشویی سنگی جدید در بازار

تهیه روشویی سنگی جدید در بازارروشویی های سنگی یکی از زیبا ترین گرانقیمت ترین نمونه های انواع روشویی تولید شده در در ایران و سایر نقاط جهان هستند. بورس فروش روشویی کابینتی پایه دار تهران شاهد حضور تولیدکنندگانی است که انواع روشویی های کابینتی سنگی را در مدل های کاسه دار و بدون کاسه تولید می‌کنند. بسیاری از مشتریان روشویی های کابینتی ایرانی در خارج از کشور علاقه به تهیه محصولات سنگی تولید شده در ایران دارند. خریداران با برقراری ارتباط شرکتهای بازرگانی مختلف که در زمینه فروش انواع روشویی های کابینتی فعالیت دارند اقدام به تهیه این محصول از تولید کنندگان ایرانی می کنند.

ماندگاری سنگ نسبت به سرامیک بسیار بیشتر است و به همین دلیل روشویی های سنگی نسبت به مدل های سرامیکی بسیار گران قیمت تر می باشند. معمولاً روشویی های سنگی جدید موجود در بازار در نمونه هایی تولید می شوند که مناسب استفاده برای شیر های توکار باشند. چرا که در سال های اخیر دیده شده است که اکثر طراحان دکوراسیون داخلی ترجیح می‌دهند محل شیر روشویی را طوری قرار دهند که مناسب استفاده از کابینت های روشویی توکار یا همان بدون نیاز به لوله کشی باشند.

با اینکه تولید کنندگان محصولات ایرانی با تولید نمونه های برتر روشویی های کابینتی توانسته‌اند علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی محصولات خود را در کشورهای خارجی نیز با قیمتهای خوب به فروش برسانند، اما هنوز افرادی در داخل کشور هستند که به عنوان خریدار روشویی کابینتی خارجی شناخته می شوند.

صادرات عمده روشویی توکار

همانطور که اشاره شد به دلیل کاربرد بالاتر و بهتر است شویی های تو کار نسبت به نمونه های روکار، میزان استقبال عمومی از این محصولات چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور بسیار افزایش یافته است. این عامل سبب شده است تا تولید کنندگان محصولات روشویی و یا کابینت های روشویی اقدام به افزایش میزان تولید محصولات شان کرده و آنها را جهت ارائه در بازارهای خارجی آماده کنند.

میزان صادرات عمده روشویی توکار توسط تولیدکنندگان ایرانی در چند سال اخیر بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است و این امر به لطف افزایش کیفیت محصولات و اجرای طراحی های مدرن تر در داخل کشور اتفاق افتاده است. در کنار کشور ایران کشورهای چین، ترکیه و ایتالیا نیز به عنوان بزرگترین تولید کنندگان کابینت روشویی در جهان شناخته می‌شوند. محصولات ایرانی در کنار برند های تولید شده توسط تولید کنندگان خارجی به عنوان پرفروش ترین کابینت های روشویی توکار در بازار کشورهای اروپایی و همچنین کشور روسیه به فروش می رسند.

شما میتوانید جهت دریافت مشاوره خرید محصولات با کیفیت ایرانی که با برندهای معتبر به بازارهای خارجی صادر می شوند با ما از طریق این درگاه در ارتباط باشید.