قیمت روشویی کابینتی مروارید ارزان

قیمت روشویی کابینتی مروارید در بازار ایران معمولا متفاوت است و این اختلاف بعضا بسیار زیاد است . قطعا یکی از عوامل این اختلاف قیمت وجود واسطه های متعدد در زنجیره فروش میباشند .کارخانه مروارید یکی از تولید کننده های مطرح این مصنوعات است که به کیفیت برتر شهره میباشد .

در وب سایت چینی بنا می توانید انواع روشویی کابینتی را به قیمت عمده و ارزان تر از سایر فروشگاه های سطح شهر خریداری کنید . در سایت ما قیمت انواع روشویی های کابینت دار مانند قیمت روشویی کابینتی و سایر انواع روشویی دیواری و روشویی پایه دار ارایه شده است . و شما مشتری عزیز میتوانید انواع مدلهای روشویی کابینتی منجمله قیمت روشویی کابینتی مروارید را مشاهده و مقایسه کنید و سپس با تماس با مشاوران فروش ما اطلاعات تکمیلی در مورد انواع روشویی کابینت دار را دریافته نموده و در صورت لزوم و دلخواه به صورت حضوری  از کارگاه تولیدی ما نیز بازدید نمایید . و در کارگاه تولیدی حتی سفارش های مورد نظر بر اساس طرح و سلیقه خودتان را نیز به محصولات اضافه نمایید .

 

قیمت روشویی کابینتی مروارید

 

قیمت روشویی کابینتی مروارید

 

لیست قیمت روشویی کابینت دار مروارید

برندهای متفاوتی در خصوص تولید روشویی کابینت دار به بازار عرضه می شوند که روشویی مروارید یکی از بهترین آنها است . اما سایر برندها مانند روشویی کابینت دار گلسار ، آرمیتاژ ، چینی کرد ، چینی نام و…. نیز به بازار عرضه میشوند ،که کیفیت و قیمت مناسبی دارند . شکیل بودن و طراحی زیبا ، سختی و پیچیدگی در ساخت و کیفیت مصالح بکار رفته مانند نوع رنگ ، ضخامت و کیفیت ورقه پی وی سی و…. از مهمترین عوامل در لیست قیمت روشویی کاتیا مروارید ویا هر برند بنام دیگری خواهد بود.

البته بذیهی است ابعاد روشویی کابینتی نیز در قیمت گذاری آن موثر است . طبیعتا به این دلیل که در روشویی کابینتی با ابعاد بزرگ ، مصالح بیشتری را مصروف شده و همچنین ساخت آن نیز زمان و کار بیشتری خواهد برد ، از قیمت بیشتری نیز دارا هستند . یکی از مهمترین مزایای این سایت در واقع همین بازدید و حضور کارگاهی میباشد که میتوان نظرات و سلیقه های شخصی مشتریان عزیز را در نحوه تولید روشویی ها لحاظ نمود و روشویی کابینتی ساخت که دقیقا بر اساس سلیقه شخصی مشتری طراحی و اجرا شده باشد.

قیمت روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی کوچک

روشویی کابینتی معمولا بر دو نوع هستند که شامل روشویی کابینتی ایستاده (پایه دار) و روشویی کابینتی دیواری بوده و در سرویس بهداشتی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، البته لازم به ذکر است که این روشویی ها میتوانند به صورت ساده و هم به صورت کامل یا فول ست طراحی و ساخته شوند .روشویی کابینتی کامل شامل آینه و باکس هم می شوند.

بدیی است که امروزه انواع روشویی و بویژه روشویی کابینت داریکی از ملزومات و تجهیزات مهم و ضروری سرویس بهداشتی ساختمانها است که نقش مهمی در زیبایی بصری و دکوراسیون داخلی منازل داشته و ضمن آنکه در نگهداری وسایل آرایشی و بهداشتی شخصی خانواده هم مثمر ثمر خواهد بود.

بنابراین باید روشویی ها و بخصوص انواع کابینتی آن ، می‌تواند نقش‌های مختلفی را در ساختمان های مسکونی بر عهده داشته باشند. یکی دیگر از موارد مهم در مورد روشویی کابینتی ، محل نصب آن است . زیرا در بسیاری از موارد فضای کوچک و نسبتا کمی برای قرار گرفتن آنها وجود دارد . لذا در این موارد روشویی کابینتی کوچک یکی از بهترین راه حل ها است . روشویی کابنتی کوچک از ابعاد کمتر و کوچکتری نسبت به سایر روشویی های کابینتی برخوردار بوده و میتوانند بطور خاص و با توجه به فضای موجود طراحی و ساخته شوند .

قیمت روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی دیواری

روشویی کابینتی دیواری ضمن آنکه  موجب جلوه و زیبایی سرویس بهداشتی ساختمان و منزل مسکونی می شود ، به لحاظ کاربردی هم بسیار سودمند و مفید می باشند . مزیت مهم دیگر روشویی کابینتی دیواری فضای کمی است که اشغال میکنند . این موضوع با توجه بهمتراژ آپارتمان های مسکونی مورد توجه سازندگان ، انبوه سازان و بویژه خانواده ها قرار میگیرد .یکی دیگر از مزایای مهم روشویی کابینتی دیواری در واقع قابلیت طراحی و سفارشی بودن این نوع روشویی کابینتی است .یعنی با توجه به اینکه آنها  بر روی دیوار نصب می شوند، میتوان مکان مناسب نصب آن را بطور دلخواه انتخاب و تعیین کرد . گذشته از این بدلیل آنکه روشویی کابینتی دیواری بر روی یک سطح پایه دار و مسطح قرار نگرفته و روی دیوارقرار گرفته و نصب می شود ، بنابراین طراحان و سازندگان خوش فکرو خلاق آن امکان بیشتری برای درنظرگرفتن سلایق و نظرات مشتریان خود خواهند داشت .و لذا می توانند بر روشویی هایی با طرح و سبک های خاص و منحصر به فردی با توجه فضای سرویس بهداشتی و سلیقه های مشتریان خود ساخته و ارایه نمایند .

یکی دیگر از مزیتهای روشویی کابینتی دیواری ، شستشو و نظافت راحت تر و بهتر آنها است .زیرا در این نوع روشویی بعات نبود پایه ، شستشوی زیر کابینت بسادگی میسر بوده و بدین ترتیب از کثیفی زیر روشویی کابینتی و اطراف پایه های آن براحتی جلوگیری میشود .

 

قیمت روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی ارزان

کاسه روشویی سنگی توکار شامل روشویی های نرمال و بسیار ساده هستند . این نوع روشویی ها از طرح های ساده تری برخوردارند که ساخت آنها راحت و مقرون به صرفه باشد . اگر از مصالح مناسب مانند ورقه های pvc با ضخامت کافی و همچنین رنگ های صنعتی با کیفیت ساخته شده باشند قطعا کیفیت خوب و مناسب نیز دارند و خاصیت ضد آب بودن را نیز حفط کرده اند . اما در غیر اینصورت شاید کیفیت مطلوبی نداشته باشند . لذا توصیه میشود در صوت تمایل برای خرید روشویی کابینت ارزان قیمت ، حتما از کارگاههای تولیدی مطمئن و یا برندهای مطرح و شناخته شده مانند روشویی کابینتی مراورید و…  که کیفیت شناخته شده ای داشته و در بازار جهانی روشویی هم مطرح میباشد ، تهیه و خریداری شود .کیفیت مناسب هستند .

ضمنا یکی از موارد مهم در قیمت روشویی کابینی ارزان  موثر است انتخاب نوع سنگ روشویی آن است. معمولا سنگ های روشویی توکار بها و قیمت کمتر و ارزان تری را نسبت به سنگ های روشویی روکار برخوردار هستند . همچنین سنگ های روشویی سفید معمولا از به سنگهای روشویی رنگی و طلایی ارزان تر هستند . اما باید توجه داشت که خود سنگ روشویی نیز با توجه به کیفیت آن قیمتهای متفاوتی دارد اما بدلیل اهمیت کیفیت سنگ روشویی در تمیزی و نظافت سرویس بهداشتی نباید از سنگ های ارزان بی کیفیت در روشویی استفاده شود

قیمت روشویی کابینتی مروارید

 

قیمت روشویی کابینتی مروارید