قیمت روشویی کابینتی کوچک ارزان در کارخانه تولیدی

 

امروزه و با تغییر مدل ساختمان سازی  و کوچک شدن فضاها ی هر قسمت از خانه مانند آشپزخانه کوچک،حمام کوچک و دسشویی کوچک قطعا نیاز به وسایل کوچک هم احساس می شود . امروزه خرید خوب دسشویی و مناسب قیمت روشویی کابینتی کوچک ارزان ، از ضروریترین بخش هر خانه ای است و انتخاب کاسه دستشویی و روشویی مناسب با فضای ان از اهمیت ویژه ای برخور دار است.

 

قیمت روشویی کابینتی کوچک ارزان

قیمت روشویی کابینتی گلسار

همه ما  هنگام خرید وسایل و اشیا دستشویی از جمله شلنگ توالت فلزی به اولین چیزی که اهمیت می دهیم قیمت روشویی کابینتی کوچک ارزان است . بدون شک قیمت تاثیر بسیاری در کیفیت اجناس دارد چرا که  هر قدر که گران تر باشد قطعا با کیفیت تر است و بالعکس [highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”justify;” ]اندازه نیز یکی از معیار های تاثیر گذار در قیمت می باشد چرا که هر قدر بزرگتر یا کوچکتر باشد قطعا قیمت آن متفاوت تر است[/highlight-dash] البته گاهی جنس مواد به کار برده شده در ساخت یک  جسم  ممکن است بدون در نظر گرفتن اندازه شئ  در قیمت روشویی کابینتی کوچک ارزان تاثیر گذار باشد.

 

قیمت روشویی کابینتی کوچک ارزان

روشویی کابینتی pvc

دستشویی که یک قسمت اصلی در هر خانه ای محسوب می شود امروزه از جنبه های زیبایی شناختی نیز بسیار اهمیت پیدا کرده است و روشویی که جهت شستن دست و صورت از آن استفاده میشود بسته به فضای دستشویی ممکن است کوچک ویا بزرگ انتخاب شود قطعا اگر فضای دستشویی کم باشد از روشویی کوچکتر استفاده میشود و طبیعتا قیمت روشویی کابینتی کوچک ارزان کمتری دارد. روشویی در دو نوع روشویی کابینتی سه گوش و روشویی پایه دار یا بدون کابینت در بازار عرضه می شود و  اگر از جنبه زیبایی نگاه کنیم روشویی کابینتی زیباتر است و در اندازه های کوچک و بزرگ عرضه میشود که بسته به قیمت روشویی کابینتی کوچک ارزان ، سلیقه و فضای در نظر گرفته شده برای هر دستشویی توسط خریدار انتخاب میشود.

 

قیمت روشویی کابینتی کوچک ارزان

 

روشویی کابینتی سه کنج کوچک

همانطور که قبلا اشاره شد دونوع روشویی داریم روشویی کابینت دار و روشویی ساده یا بدون کابینت؛

روشویی ساده همانطور که از اسمش پیداست حاوی یک پایه و سنگ روشویی است که در بالای ان قرار دارد اما روشویی کابینتی خود دونوع است نوع اول که بر روی دیوار نصب میشود و نوع دوم که بر روی   روی زمین نصب میشود و دارای پایه است . [highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]روشویی کابینتی دیواری برای کسانی که فضای دستشویی آنان کوچک است بسیار مناسب است زیرا فضای زیر روشویی خالی می باشد و می توان دیگر چیزها را در آنجا قرار داد.[/highlight-paper]

 

قیمت روشویی کابینتی کوچک ارزان

 

 

قیمت روشویی کابینتی رویال

این نوع روشویی برای کسانی که فضای بیشتری داخل دستشویی دارند ویا می خواهند جنس سنگ روشویی طبیعی و با وزن زیاد باشد مناسب است. قیمت روشویی کابینتی کوچک ارزان تر از سایر روشویی ها است زیرا متریال استفاده شده آن کمتر است و سنگ روشویی  کوچک ارزان تر است البته گاهی رنگ سنگ روشویی  بسیار در قیمت آن موثر است مثلا قیمت سنگ طلایی وارداتی  از کل با کس و آینه گران تر است.

 

قیمت روشویی کابینتی کوچک ارزان