قیمت روشویی کابینت دار گلسار با تخفیف زیاد

امروزه با پیشرفت علم معماری و طراحی دکوراسیون انسان سعی داشته که این پیشرفت را در ساخت و ساز های منازل به کار ببرد. یکی از مکان هایی که دکوراسیون آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، سرویس های بهداشتی هستند. همراه مان باشید تا از قیمت روشویی کابینت دار گلسار مطلع شوید.

 

قیمت روشویی کابینت دار گلسار

روشویی کابینت دار pvc

با گذشت زمان و ترقی انسان ظاهر اهمیت زیادی پیدا کرده است.معماران و طراحان در تلاش اند تا با متد های به روز علم طراحی دکوراسیون آشنا شوند و با به کار گیری متد های جدید بتوانند در این عرصه موفق تر باشند.اهمیت طراحی دکوراسیون به مکان های مختلفی رسیده است به گونه ای که دکوراسیون سرویس های بهداشتی اهمیت زیادی پیدا کرده است. یکی از مواردی که این روزها برای زیباتر شدن سرویس های بهداشتی استفاده می شود استفاده از روشویی کابینت دار زیبا است.  در حال حاضر برندهای مختلفی روشویی تولید می کنند اما از این میان می توان گفت ارزان ترین قیمت روشویی کابینت دار گلسار است که دارای کیفیت بالا است. با ما همراه شوید تا قیمت روشویی کابینت دار گلسار  بیشتر با این روشویی آشنا شوید.

 

قیمت روشویی کابینت دار گلسار

قیمت روشویی معمولی

در شرکت چیتی آلات بهداشتی گلسار ، تولید روشویی کابینتی  از بهترین و با کیفیت ترین روشویی های ایرانی است که به دلیل کیفیت بالا حتی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. قیمت روشویی کابینت دار گلسار به نسبت برندهای مشابه بسیار مناسب تر است و افراد می توانند علاوه بر بهره مندی از مزیت های دیگر یک روشویی با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه نمایند. در زیر به مزایای این محصول از شرکت چینی بهداشتی گلسار اشاره کرده ایم:

  • روشویی کابینت دار به مدرن شدن و زیباتر شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی کمک بسزایی می کند.
  • وجود لوله های آب سرد و گرم میتواند تصویر ناخوشایندی به وجود بیاورد اگر از روشویی کابینت دار استفاده کنیم، می توانیم این روشویی ها را از پنهان کنیم.
  • روشویی کابینتی نظم و ترتیب خاصی به سرویس های بهداشتی می بخشد.

 

قیمت روشویی کابینت دار گلسار

قیمت روشویی کابینتی ارزان

  • همانطور که میدانیم در سرویس های بهداشتی رطوبت زیادی وجود دارد. علاوه بر رطوبت در این مکان میکروب های زیادی وجود دارند.این میکروب ها می توانند به روی وسایل موجود در سرویس های بهداشتی بنشینند و ایجاد درد سر کنند.همان طور که می دانیم در سرویس های بهداشتی اقلام بهداشتی مانند مسواک، حوله و شوینده های بهداشتی وجود دارند که بهداشت این لوازم بسیار مهم است و باید آن ها را از میکروب ها دور نگه دارد. حال استفاده از روشویی کابینت دار بهترین راه برای در امان نگه داشتن لوازم بهداشتی از میکروب ها است.

 

قیمت روشویی کابینت دار گلسار

مدل روشویی کابینت دار کوچک

شرکت چینی بهداشتی گلسار روشویی ها را با مدل های متنوع تولید می کند. در زیر به محبوب ترین مدل های روشویی گلسار اشاره کرده ایم:

  1. روشویی روشویی مدل لبه برجسته
  2. روشویی گوشه ای
  3. روشویی لگن عمیق
  4. روشویی مدل کنسولی
  5. روشویی مدل صفحه ای
  6. روشویی دیواری
  7. روشویی کابینت دار
  8. روشویی یکپارچه
  9. روشویی کاسه ای
  10. روشویی پایه دار
  11. روشویی مدل لبه دار
  12. روشویی بدون لبه

 

قیمت روشویی کابینت دار گلسار با تخفیف زیاد

قیمت روشویی مروارید

روشویی کابینت دار معمولا با مواد هایی مانند pvc، چوب، سنگ مصنوعی، کورین و کوارتز ساخته می شود.  قیمت روشویی هایی با این جنس هایی که گفته شد نسبت به روشویی هایی که در گذشته ساخته می شدند و از جنس چینی بودند بیشتر است. شکل این روشویی ها نیز به این گونه است که معمولا کابینت آن ها دقیقا زیر روشویی قرار می گیرد. از ویژگی بارز محصولات بهداشتی چینی گلسار می توان به ضد آب بودن و تنوع رنگی و مدل آن اشاره کرد.

این مدل از روشویی ها برای بار نخست در خارج از کشور طراحی و تولید شد. کمی بعد این کالا به بازار های ایران هم راه پیدا کرد و بین مردم بسیار محبوب شد.هم اکنون نیز روشویی های کابینتی در کشورمان طرفداران زیادی را پیدا کرده است. در مورد قیمت روشویی کابینت دار گلسار باید بگوییم این محصول با توجه به مدل متفاوت است مثلا قیمت روشویی کابینت دار گلسار مدل لیونا با ویونا دیواری کاملا متفاوت است. قیمت این روشویی ها با توجه به ظرافت و کیفیت مشخص می شود.