قیمت کابینت روشویی سنگی

قیمت کابینت روشویی سنگی سرویس بهداشتی ساختمانی یکی از نکات قابل توجهی است که درتهیه و خرید روشویی سنگی علاوه بر سبک و طرح و رنگ باید به آن دقت شود ، همچنین قیمت انواع روشویی سنگی ، مانند مدل تک پایه و یا دو پایه بودن آن نیز با توجه به اندازه و قیمت کابینت روشویی سنگی مد نظرتان باید در نظر گرفته شود.

قیمت کابینت روشویی سنگی

 

روشویی کابینت دار pvc

برای زیبایی بیشترمنازل بایستی  تمامی نکات را رعایت کرد اما احتمالا به برخی از فضاها کمترمورد توجه قرار میگیرند، سرویس های بهداشتی ساختمانی از آن دسته از فضاهایی در دکوراسیون هستند، که درنظر داریم تا در مورد آن با شما در صحبت کنیم تا زیبایی این فضا از قلم نیفتد. بدون تردید و قطعا یکی از مهم ترین علتهای زیبایی فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی ساختمان ها روشویی آن است. روشویی ها اگرچه حتی کوچک هم باشند اما انتخاب درست و خوب آنها با توجه به فضای کمی که اشغال میکنند ، تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون خواهند داشت .

 

قیمت کابینت روشویی سنگی

 

قیمت روشویی سنگی در تبریز

روشویی سنگی و شلنگ توالت فلزی در تبریزتنوع زیادی دارد که  قیمت  آن نیز براساس شکل و اندازه آن خواهد بود .و اشخاص و خریداران  بنا بر سلایق  خودشان آنها انتخاب میکنند . انواع روشویی را به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم میکنند . در هر دو  دسته  کابینت همراه روشویی سنگی میتواند وجود داشته باشد ، همچنین روشویی های کابینتی نیز به دو دسته قابل  تقسیم هستند .

 

قیمت کابینت روشویی سنگی

قیمت روشویی گاتریا

  1. روشویی کابینتی ایستاده: این نوع روشویی ها معمولا روشویی های ایستاده پایه دار هستند و ستقیما بر روی زمین قرار می گیرند.
  2. روشویی کابینتی دیواری: این نوع از روشویی کابینتی دیواری بدون پایه بوده و مستقیما به دیوار نصب می شوند و پایه ای ندارند که در هر دو حالت ساده طراحی می شوند و صورت فول ست (همراه با آینه و باکس) طراحی و به بازار فروش عرضه میشوند .
  3. در ادامه قیمت روشویی کابینتی سه گوش ایرانی را برای شما آورده ایم.

 

 

سنگ روشویی گلسار

از جمله برند های مطرح و صاحب نام ایرانی که برای روشویی می توان نام برد سنگ روشویی گلسار و برند های مانند مروارید، هستند البته به این مجموعه چینی سینا، ،آرمیتاژ و…  نیز بایستی اضافه کرد

  • اگر  قصد دارید از سنگ برای روشویی کابینت منزل خویش  استفاده کنید ،‌باید سنگ آن علاوه بر زیبایی چشمگیر آنتی باکتریال و بویژه دقت فراوان کنید که عاری از هرگونه درز و ترک باشد. سنگ روشویی باید حتما با مدل روشویی هماهنگی و همخوانی داشته باشد بعنوان مثال نمی شود از روشویی سنگی کلاسیک برای روشویی کابینتی سلطنتی استفاده کرد.

 

قیمت کابینت روشویی سنگی