لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید تبریز

در چند سال اخیر به دلیل مزایای که روشویی های کابینتی دارند بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفتند. چندی بعد روشویی کابینتی وارد کشور عزیز ما، ایران شدند. این روشویی ها در کشور ما هم مورد استقبال قرار گرفتند. در ادامه توضیح بیشتری در مورد روشویی کابینتی مروارید تبریز می دهیم.

 

روشویی کابینتی مروارید تبریز

قیمت روشویی در تبریز

روشویی کابینتی وسیله هایی هستند که در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. روشویی ها در جنس های متفاوتی اعم از کورین، کوارتر، pvc و چوب ساخته می شوند. این محصول در اندازه های متفاوتی ساخته می شود تا مردم بتوانند در سرویس های بهداشتی مختلف با هر اندازه ای از آن ها استفاده کنند. روشویی های کابینتی حتما باید ضد آب باشند چون همان طور که می دانیم سرویس های بهداشتی محیطی مرطوب هستند بنابراین اگر جنس روشویی های کابینتی ضد آب نباشد آن ها عمر کمی دارند. ما در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد روشویی کابینتی مروارید تبریز در اختیار شما قرار می دهیم.

 

روشویی کابینتی مروارید تبریز

قیمت روشویی سنگی در تبریز

ضمن آشنا شدن با روشویی کابینتی مروارید تبریز بهتر است روش های تمیز کردن آن را هم یاد بگیریم، زیرا گاهی با روش های غیر اصولی باعث می شود که آسیب های جدی به روشویی وارد شود.در حال حاضر مواد شوینده هایی در بازار وجود دارد که به صورت آنی روشویی را تمیز می کند اما به مرور زمان باعث می شود که آسیب های جدی به روشویی وارد شود.

 

روشویی کابینتی مروارید تبریز

قیمت روشویی کابینت دار مروارید

در ادامه به اصولی ترین روش های تمیز کردن روشویی اشاره کرده ایم:

تمیز کردن روشویی با استفاده از لیمو و سرکه سفید: سرکه و لیمو هر کدام خاصیت اسیدی خفیفی دارند. از این مواد برای از بین بردن زردی ها و یا جرم های روشویی استفاده می شود. برای تمیز کردن روشویی باید ابتدا روی قسمت هایی از روشویی که لکه دارند سرکه و لیمو بگذاریم و اجازه دهیم نیم ساعت بماند اگرچه لیمو و سرکه خاصیت اسیدی کمی دارند اما اگر سرکه و لیمو بیشتر از نیم ساعت روی روشویی بمانند ممکن است به لعاب روشویی چینی آن آسیب بزنند.

پس از نیم ساعت با یک پارچه و یا دستمال لیمو و سرکه را از روی روشویی پاک می کنیم پس از این کار با یک اسفنج نرم روی روشویی میکشیم در این جا باید توجه داشته باشیم که اگر اسفنج نرم نباشد ممکن است خط و خش روی روشویی ایجاد کند. در آخر با آب روشویی را می شوییم.

 

روشویی کابینتی مروارید تبریز

روشویی مروارید

تمیز کردن روشویی با استفاده از جوش شیرین: برای شست و شوی روشویی ها بهتر است که از روش اول استفاده کنیم زیرا جوش شیرین باعث خراب شدن لعاب روشویی می شود پس هر وقت از روش اول نتیجه نگرفتیم از این روش استفاده کنیم. برای شستشو با جوش شیرین اگر روشویی مرطوب باشد کافی است چون جوش شیرین به راحتی با آب ترکیب میشود نباید آب روی آن ریخته شود.

حال وقت آن رسیده است که با اسکاج نرم روی قسمت هایی که جوش شیرین ریخته شده است بکشیم در اینجا باید مراقب باشیم تا اسکاچ حتما مرطوب باشد و آبدار نباشد تا باعث خراب شدن لعاب روشویی شود. در ادامه باید روی روشویی آب سرد بریزیم حتما باید دقت کنیم تا آب گرم نباشد سپس با یک حوله نرم روشویی را خشک می کنیم این کار را باید به درستی انجام دهیم تا حتما روشویی کاملا خشک باشد.

 

روشویی کابینتی مروارید تبریز

تولیدی روشویی کابینتی درتبریز

مزیت های این روشویی است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • روشویی کابینتی مروارید تبریز به ایجاد نظم و ترتیب در سرویس های بهداشتی کمک می کنند.
  • تولید روشویی های کابینتی دست آورد بزرگی برای پیشرفت علم معماری به حساب می آید. استفاده از روشویی های کابینتی گلسار باعث ایجاد دکوراسیون زیبا و مدرن می شود.
  • همان طور که می دانیم روشویی نیاز به شیر آب دارند شیر آب هم به لوله های آب سرد و گرم احتیاج دارد. وجود لوله های آب سرد و گرم میتوانند تصویر نا خوشایندی ایجاد کنند اما هنگامی که از روشویی کابینتی مروارید تبریز استفاده می کنیم می توانیم لوله های آب سرد و گرم را در زیر روشویی کابینت دار قرار دهیم و به زیبایی ظاهر سرویس بهداشتی کمک کنیم.