لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید – روشویی کابینتی PVC

 

دلایل زیادی برای ارزان و مناسب بودن لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید وجود دارد . در این مقاله ، همچنین به بررسی خصوصیات بسیار با ارزش این روشویی استثنایی می پردازیم و در این مطلب برای شما  لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید  را بیان خواهیم کرد . و همچنین به صورت کاملا دقیقی این لیست را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

 

لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید

 

قیمت روشویی کابینتی ارزان

در متن های گذشته دلایل زیادی برای خرید این نوع روشویی را بیان کردیم و دلایل ارزان بودن قیمت روشویی کابینتی مروارید را به طور کامل بررسی کردیم، همچنین به بررسی خصوصیات بسیار با ارزش این روشویی استثنایی پرداختیم. در این مطلب برای شما  لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید  را بیان خواهیم کرد و به صورت کاملا دقیقی این لیست را در اختیار شما خواهیم گذاشت.  لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید ، به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید روش های خرید این روشویی ها را بررسی نمایید. با این لیست قیمت شما بهتر می توانید بودجه خود تطبیق داده و بهترین مورد را خریداری نمایید. در ادامه لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید جامع از مدل ها و قیمت های مختلف این روشویی را برای شما بیان خواهیم کرد.

 

<div id="19639576055"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/9sdhf?data[rnddiv]=19639576055&data[responsive]=yes"></script></div>

لیست قیمت روشویی کابینتی pvc

لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید را با مدل النا آغاز می نماییم، حدود قیمت این مدل روشویی ۳۰۰ هزار تومان می باشد. در لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید ، قیمت اصلی این روشویی بیش از ۳۵۰ هزار تومان بوده و در این سایت به صورت تخفیف دار کم تر از ۳۵۰ هزار تومان قیمت زده شده است. شکل این روشویی به صورت دایره ای شکل است و برای محیط هایی کوچک تر مناسب می باشد.  لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید ،  دارای مدل رومینا هم می باشد که دارای قیمتی بیش از ۴۰۰ هزار تومان می باشد و نسبت به مدل النا قیمت بیش تری را دارا می باشد.

 

لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی بدون پایه

شکل مدل رومینا به صورت مستطیلی می باشد که مناسب مکان های بزرگ تر و جادار تر می باشد. مدل دنا از دیگر مدل های لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید می باشد که شکل مستطیل شکلی را دارا می باشد و حجم کمتری نسبت به مدل رومینا اشغال می کند. حدود قیمت روشویی کابینتی دنا ۳۷۰ هزار تومان می باشد و نسبت به نمونه رومینا دارای قیمت کمتری می باشد. شما می توانید با توجه به بودجه خود، مکانی که برای این روشویی در نظر گرفته اید، از بین این مدل ها مدل مناسب خود را  انتخاب نمایید.

در لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید، ما با مدلی مشابه دنا به نام تانیا مواجه هستیم که قیمتی در حدود همین مدل را دارا می باشد. تقریبا قیمت این دو مدل و شکل ظاهری آن ها با هم مشابه است و ویژگی هایی مشابه هم نیز دارا می باشند. مدل آلفا از دیگر مدل هایی می باشد که قیمت کمتری نسبت به سایر مدل ها دارا می باشد. انواع مدل روشویی آلفا دارای تنوع زیادی می باشند و شما این روشویی ها را با شماره های مختلفی می توانید بیابید. این شماره ها نشان دهنده این هستند که مدل های آلفا داری ویژگی هایی متفاوت و قیمت های متفاوتی هستند.

 

لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی ترک

برای مثال مدل آلفا ۵۲ دارای قیمتی بیش از ۳۰۰ هزارتومان است و تا نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان هم قیمت آن متغیر است. مدل های آلفا ۶۷ بیش از ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارند و طبیعتا ویژگی هایی بیش تر و بهتر از مدل آلفا ۵۲ دارا می باشند. با وجود تمامی این موارد شما باید به دنبال انتخاب مواردی باشید که دارای سایز مناسبی برای سرویس بهداشتی منزل شما باشند. همچنین شما می توانید مدلی انتخاب نمایید که ویژگی هایی متناسب با شرایط محیطی و بهداشتی سرویس شما داشته باشد.

مدل هایی که تا به این جا ذکر کردیم، همگی از بهترین مدل های سایت ما هستند. تمامی این مدل ها در سایت ما موجود هستند و ما این روشویی کابینتی را به سراسر کشور ارسال خواهیم کرد. شما به راحتی می توانید در سایت ما برای ثبت سفارش اقدام کرده و در هر نقطه از کشور سفارشات خود را خیلی سریع تحویل بگیرید.

 

لیست قیمت روشویی کابینتی مروارید