فروش روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالا با تخفیف استثنایی

 

امروزه تولید کنندگان داخلی هم در کنار تولید کنندگان خارجی اقدام به تولید محصولات مختلفی می کنند، گروه صنعتی لوتوس بابیش از ۱۳ سال سابقه یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان کابینت های حمام، روشویی حمام و آینه می باشد. در این سایت فروش روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالا با تخفیف استثنایی و به قیمت عمده امکان پذیر می باشد .

 

روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالا

روشویی کابینتی بدون پایه

گروه صنعتی لوتوس با به کار گیری تحقیقات و طراحی های منحصربه فرد خود توانسته است به یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان کابینت های حمام و روشویی تبدیل شود.محصولات لوتوس از موادی مانند پی وی سی و چوب ساخته می شوند و از رنگ پلی اورتان که یک رنگ ضد آّب است و قابلیت ضد پوسیدگی دارد جهت رنگ کردن محصولات خود استفاده می کند و همچنین برای حفظ سلامتی محیط خام تخته ها و رنگها از متانول غیر سمی استفاده میکند. کلیه لوله و قطعات استفاده شده در کابینت ها از بهترین و با کیفیت ترین نوع می باشند، همه قطعات قبل از استفاده تستهایی نظیر بازو بسته شدن طولانی و شدید، بدون صدا بودن و نرم بسته شدن را طی می کنند.روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالایکی از باکیفیت ترین محصولات این فروشگاه می باشد که اتفاقا تولید داخل می باشد.

 

روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالا

کابینت روشویی

تنوع بالای محصولات لوتوس آنرا تبدیل به پیشگامان صنعت مبلمان با کیفیت کرده است. لوتوس با به کار گیری طراحی هایی نظیر مدرن، کلاسیک و… سعی در راضی نگه داشتن همه سلیقه نموده است. لوتوس محصولاتش را از طرق مختلف مانند فروشگاه های اینترنتی همچون دیجی کالا به فروش می رساند روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالا یکی از این محصولات است که در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به فروش می رسد.

 

روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالا

 قیمت روشویی معمولی

انتخاب روشویی با هر مدل و متریالی به سلیقه خریدار بستگی دارد ولی بهتر است از روشویی با متریال با کیفیت و مناسب با محیط سرویس بهداشتی استفاده شود. مدل چوبی روشویی کابینتی با رنگهای مختلف و متناسب با محیط سرویس بهداشتی باعث شاد شدن فضای  سرویس بهداشتی می شود. روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالا هم در مدل چوبی در رنگهای متنوع سبز، نارنجی و… وجود دارد.

 

روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالا

 

روشویی دستشویی

مدل روشویی سنگی بخاطر تنوع رنگهای آن دارای زیبایی های خاصی است که متناسب با فضای سرویس بهداشتی و سلیقه خریدار انتخاب می شود. مقاومت سنگ در برابر رطوبت از مزایای ان و شکننده بودن و حساسیت داشتن در برابر ضربه و خراب شدن در برابر بعضی از شوینده ها از معایب روشویی سنگی می باشد. روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالا و شلنگ توالت فلزی با تنوع رنگ و مدل در فروشگاه دیجی کالا به فروش می رسد.

 

روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالا

کاسه روشویی از جنس سنگ مرمر

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]مزایا روشویی کابینتی سه گوش سنگ مرمر شامل دوام ،پایداری و مقاومت در برابر خطرات بیرونی ، قابلیت جلا دادن دارد، میتوان آنرا براق کرد البته مدل مات و ساده آن هم زیباست  تقریبا با هر سبک طراحی متناسب است[/highlight-red]. و  معایب شامل گران بودن سنگ مرمر ، در برابر مواد اسیدی به دلیل متخلخل بودن مقاومت نداشته و زود آسیب می بیند . برای حفظ زیبایی آن باید هر چند وقت یکبار درز گیری شود . روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالا در طرح و رنگ خاص و زیبا یافت می شود و البته قیمت بالای آن را  نمی توان نادیده گرفت.

 

روشویی کابینتی لوتوس دیجی کالا