قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید – پخش روشویی کابینتی چینی

در این مقاله قصد داریم تا شما را با قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید آشنا سازیم. یکی از موضوعاتی که انسان در آن به طور چشمگیری پیشرفت داشته معماری است همچنین بشر در زمینه بهداشت هم به دستاورد هایی رسیده است. پیشرفت انسان در این ۲ موضوع باعث تولید روشویی کابینتی شده است .

 

قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید

قیمت روشویی مروارید

استفاده از روشویی کابینتی مروارید امکانات مختلفی را برای ما فراهم می آورد و می توانیم دکوراسیون سرویس های بهداشتی را زیبا تر کنیم و همچنین لوازم بهداشتی مورد نیاز در سرویس های بهداشتی را از شر میکروب ها و آلودگی های موجود در آن مکان حفظ نماییم. با ما همراه باشید تا بیشتر با قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید آشنا شوید.

 

قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید

قیمت روشویی کابینتی ارزان

این که ما از انواع روشویی کابینتی مروارید استفاده کنیم اتفاق بسیار خوبی است اما این که ما یاد بگیریم چگونه این وسیله را نصب کنیم هم بسیار مهم است. ما می خواهیم روش نصب روشویی کابینتی را به شما آموزش بدهم جالب است بدانید این روش برای تمامی مدل ها با هر قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید یکسان است. این آموزش در مورد روشویی های کابینتی دیواری است. ما برای آنکه بخواهیم  روشویی کابینتی دیواری را نصب کنیم به ابزار آلاتی احتیاج داریم. این ابزار ها عبارتند از:

  1. پیچ و رولپلاک
  2. پیچ گوشتی
  3. سانتی متر
  4. تراز دستی
  5. دریل با مته گرد

 

قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی pvc

موقع نصب انواع روشویی کابینتی مروارید دیواری باید حواسمان باشد که لوله فاضلاب دقیقا در زیر محل نصب روشویی باشد و همین طور انشعابات لوله های آب سرد و آب گرم در جایی باشند که بتوان آن ها را درون کابینت روشویی قرار داد و از دید مخفی کرد. حال باید طول و عرض روشویی را به طور دقیق اندازه گرفت. سپس با استفاده از سانتی متر فاصله بین سوراخ های نصب را اندازه می گیریم و بعد از آن وسط باکس را مشخص می نماییم. توجه داشته باشیم که برای مشخص کردن  وسط باکس دقیقا وسط فاصله ی بین لوله های آب سرد و گرم را مشخص کنیم.

 

قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی بدون پایه

نکته حائز اهمیت در نصب انواع روشویی کابینتی مروارید این است که ارتفاع مناسبی برای نصب پیدا کنیم زیرا اگر ارتفاع محل نصب درست نباشد مشکل هایی پیش می آید اگر ارتفاع نصب روشویی پایین باشد برای شستن دست و صورت باید خم شویم که این کار باعث ایجاد کمردرد می شود و یا اگر ارتفاع نصب روشویی بالا باشد دسترسی به شیر آب روشویی برایمان سخت می شود.

ارتفاع نصب روشویی نسبت به میانگین ارتفاع قد مصرف کننده ها متغیر است.  یک میانگین برای ارتفاع نصب روشویی دیواری وجود دارد آن هم ۸۵ تا ۹۰ سانتی متر است. در اینجا باید ارتفاع روشویی را هم در نظر گرفت یعنی اگر روشویی روکار باشد حتما باید ارتفاع آن را در نظر گرفت برای انجام این کار باید مجموع ارتفاع باکس روشویی با ارتفاع کاسه روشویی بین ۸۵ تا ۹۰ سانتی متر باشد. حال از تراز دستی کمک می گیریم و به وسیله آن مطمئن می شویم روشویی تراز هست یا خیر.

 

قیمت انواع روشویی کابینتی مروارید

روشویی کابینتی ترک

برای محل هایی مانند اتصال لوله فاضلاب و لوله های آب سرد و گرم باید نقاطی پشت روشویی کابینتی سوراخ شوند. با استفاده از دریل گردبر سوراخ های مورد نظر را ایجاد می کنیم. لازم به ذکر است که در بعضی از مدل های روشویی کابینتی نیازی به سوراخ کاری نداریم زیرا پشت این محصول چیزی نیست و به راحتی می توان لوله ها را در آن قرار داد. در اینجا بهتر است از یک پایه برای نگه داشتن کابینت روشویی استفاده کنیم و با استفاده از پیچ و رولپلاک روشویی را روی دیوار محکم کنیم. اگر در کاسه روشویی ما جای شیر آب وجود داشته باشد که شیر آب را در آن جا قرار می دهیم در غیر این صورت روی صفحه سوراخی به قطر ۳٫۲ سانتی متر ایجاد می کنیم.