چرا خرید روشویی کابینتی بدون پایه دیجی کالا بصرفه نیست ؟

دنیا هر روز از جهات مختلف در حال پیشرفت است. همه چیز دچار تحول و دگرگونی شده، حتی خرید ها هم دیگر به شیوه سنتی و قدیمی نیست، خیلی راحت وارد سایت شده و جنس مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید، برای مثال برای خرید روشویی کابینتی بدون پایه دیجی کالا وارد سایت فروشگاه شده و خرید خود را انجام دهید.

 

روشویی کابینتی بدون پایه دیجی کالا

روشویی دیواری بدون پایه

امروزه خریدها شیوه تازه ای به خود گرفته است، خصوصا در مورد لوازم منزل کافی است، در موتور ها ی جستجوگر اسم کالای مورد نظر خود را وارد کنید، خواهید دید انواع و اقسام برندها و با طرح و رنگ ها و سایزهای مختلف را نشان می دهد. [hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”justify” ]فروشگاه های زیادی در زمینه های مختلف فروش اینترنتی انجام می دهند، و بعضی از آنها تک محصولی و بعضی دیگر چند محصول را به فروش می رسانند[/hwgold-dash]، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی چند محصولی است، و در زمینه های مختلف از جمله وسایل آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حتی خوراکی و … سالهاست که فعالیت می کند، و جزء فروشگاه های بنام محصولات مختلف به حساب می آید. برای مثال هدف خرید روشویی کابینتی بدون پایه دیجی کالا باشد، خیلی راحت وارد سایت فروشگاه شده و بعد از انتخاب برند مورد نظر خرید خود را ثبت کنید .

 

روشویی کابینتی بدون پایه دیجی کالا

روشویی کابینت دار pvc

دیجی کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه اینترنتی ، و با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه اجناس و کالاهای مختلف سه اصل کلیدی را سرلوحه کار خود قرار داده است .پرداخت در محل،۷ روز ضمانت بازگشت کالای خریداری شده و در نهایت ضمانت اصل بودن کالا را بر عهده گرفته است. همین سه عامل باعث شده تا به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران و همگام با معتبرترین فروشگاه های جهان فعالیت داشته باشد .پس خرید ست شیرآلات ساختمانی و روشویی کابینتی بدون پایه دیجی کالا علاوه بر کیفیت شامل سه اصل بالا شده و اطمینان کامل را در هنگام خرید به مشتری می دهد.

 

روشویی کابینتی بدون پایه دیجی کالا

قیمت روشویی پایه دار

روشویی زمینی یا روشویی کابینتی سه گوش پایه دار بر روی زمین قرار میگیرد اما روشویی نیم پایه یا وال هنگ همانطور که از اسمش پیداست، بر روی دیوار نصب می شود، و هم به صورت همراه با کابینت یا بدون کابینت در بازار یافت می شود. روشویی دیواری مشکی برای ست کردن با شیرآلات مشکی و طلایی فضای خاصی به فضای سرویس بهداشتی می دهد. تصاویر روشویی کابینتی بدون پایه دیجی کالا در رنگها ی مختلف در سایت دیجی کالا وجود دارد.

 

روشویی کابینتی بدون پایه دیجی کالا

روشویی کابینتی ارزان قیمت

روشویی هایی که در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا وجود دارند، در دو نوع کابینت دار و ساده به فروش می رسد، و شما بسته به فضا و سلیقه خودتان می توانید ثبت سفارش کرده خرید خود را انجام دهید. روشویی های کابینتی خود دو نوع دیواری و روشویی زمینی هستند، و اگر فضای شما کوچک است می توانید روشویی کابینتی بدون پایه دیجی کالا را سفارش دهید.

روشویی کابینتی بدون پایه دیجی کالا بهترین انتخاب برای کسانی است که سرویس بهداشتی کوچکی دارند. زیرا هم فضای کمتری را به دلیل کوچک بودن اشغال می کند، و هم  زیر آن برای قرار دادن وسایلی مانند دمپایی مناسب است.