با روتختی عروس برای خود جا نمازی درست کنید!

جین مایکلز، بنیانگذار شرکت طراحی داخلی 2Michaels در نیویورک، می گوید: «پنج سال پیش، همیشه در مورد این لحاف درشت بود که باید با آن دست و پنجه نرم می کردید، و پیدا کردن روتختی غیرممکن بود، “اکنون تغییر کرده است، و شما می توانید دوباره روتختی و روتختی عالی پیدا کنید، که ما ترجیح می دهیم.”

خانم مایکلز گفت، روتختی عروس به شما اجازه می‌دهد تا ملافه‌های شما با فصل تغییر کند، زیرا در زمستان لایه‌بندی پتوهای پشمی زیر آن و در تابستان برداشتن آن پتوها را آسان می‌کند، ظاهر تخت نیز نسبت به تخت خواب با لحاف، شیک تر است.

اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام رویکرد بهترین است، انجام هر دو امکان پذیر است، آقای دورسی قبل از اضافه کردن یک لحاف تا شده در پای تخت، چند تخت را با روتختی پوشانده است.

طراحان دیگر برعکس عمل می کنند و روی تشک را با لحاف می پوشانند، سپس یک لحاف نازک و تا شده را در انتها قرار می دهند.

دو نوع بالش وجود دارد: بالش هایی که برای خواب استفاده می شوند و بالش هایی که برای اهداف تزئینی و نشستن در رختخواب استفاده می شوند.

برای یک تخت خواب معمولی، به حداقل دو بالش خواب در سطح استحکام دلخواه خود (یا یک بالش برای یک تخت دو نفره) نیاز دارید.

اما بسیاری از طراحان بیشتر استفاده می کنند، آقای دورسی گفت: «معمولاً چهار نفر برای خوابیدن هستند. “شاید دو تا متوسط، و سپس دو تا خیلی نرم.”

آن بالش ها را باید در روبالشی هایی قرار دهید که حسی شبیه به ملحفه های شما دارند.

خانم اسپتس گفت: «شما می‌توانید دو تا داشته باشید که با ورق‌ها مطابقت داشته باشند، و سپس می‌توانید دو تا رنگ دیگری یا چیزی که آن را جالب‌تر می‌کند داشته باشید».