با چینی آلات بهداشتی لوتوس برای کودکانتان اسباب بازی درست کنید

مقاله بصورت زیر مرتب شده است، در بخش 2 فرآیند تولید توضیح داده شده است.

در بخش 3 آزمایش های تجربی، انجام شده به منظور مشخص کردن خواص مکانیکی مواد، ارائه شده است.

در بخش 4 رویکرد عددی پیشنهادی مورد بحث قرار می‌گیرد، در حالی که در بخش 5 نتایج عددی با داده‌های تجربی به منظور اعتبارسنجی پیش‌بینی‌های مدل مقایسه می‌شوند در نهایت، برخی از نتایج در بخش 6 استخراج شده است.

چینی آلات بهداشتی لوتوس معمولاً در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی اعم از تولید لوازم بهداشتی گرفته تا اجزای مکانیکی با کارایی بالا استفاده می شوند.

به لطف عملکرد مکانیکی خوب، پایداری شیمیایی – حرارتی و نفوذ ناپذیری ایجاد شده پس از لعاب، آنها با موفقیت در کاربردهای مختلف هم در مرحله تولید (یعنی به عنوان ماده سازنده قالب ها) و هم به عنوان محصولات نهایی مورد استفاده قرار گرفته اند.

در طول فرآیند تولید آنها، شکل اولیه (داده شده در مرحله شکل دهی) به دلیل کرنش های پلاستیکی و انقباض حجمی دچار تغییر شکل های قابل توجهی می شود. اثرات چنین تغییر شکل هایی باید به دقت در طراحی قالب در نظر گرفته شود تا شکل نهایی مطلوب به دست آید.

امروزه مواد سرامیکی در بسیاری از کاربردهای صنعتی، از تولید لوازم بهداشتی گرفته تا مکانیک های پیشرفته، به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

علیرغم انتشار آنها، فرآیند تولید آنها همچنان شامل رویه های توسعه محصول ناکارآمد است که اغلب بر اساس رویکرد آزمون و خطا است.

به طور خاص، در طول خشک کردن و پخت، شکل اولیه داده شده توسط قالب به دلیل کرنش های پلاستیکی و انقباض حجمی، دچار تغییر شکل های قابل توجهی می شود.

در نتیجه، پیش‌بینی شکل قالب، که برای به دست آوردن یک محصول نهایی مورد نیاز است، به یک مشکل از اهمیت اولیه تبدیل می‌شود.

اولین قدم برای تعریف یک روش موثر پیش‌بینی قالب، شبیه‌سازی دقیق کل فرآیند صنعتی است.

هدف مقاله حاضر ساخت یک روش شبیه‌سازی موثر و در عین حال ساده مناسب برای پیاده‌سازی در عمل صنعتی است، در این مقاله، استراتژی مدل‌سازی اتخاذ شده مورد بحث قرار می‌گیرد و نتایج مدل عددی با داده‌های تجربی مقایسه می‌شود که اثربخشی رویکرد پیشنهادی را برجسته می‌کند.

استدلال های مورد بحث در این مقاله با همکاری SACMI، یک شرکت پیشرو در جهان در تولید ماشین آلات صنعت سرامیک مورد بررسی قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.