اسانس طبیعی زیره سبز راز جوان ماندن گوگوش اعلام شد!

چندین مطالعه اثر مفید زیره را بر دیابت نوع 2 نشان داده است.

مطالعه ای در هند بر روی 3 گروه از حیوانات مبتلا به دیابت نوع 2 انجام شد که به گروه اول میکومین و به گروه دوم گلی بن کلامید (دیابتا) داروهای ضد دیابت داده شد. به گروه سوم مکمل زیره سبز در رژیم غذایی داده شد.

برای اینکه در مورد اسانس طبیعی زیره سبز بتوانید اطلاعاتی مفید به دست اورید کافی است تا به لینک موجود در این سایت رجوع کنید!

نتیجه: 3 گروه شاهد کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید (چربی های مضر خون) بودند.

هر سه گروه شاهد کاهش قابل توجهی در سطح HbA1c و سطوح پایین‌تر چربی و التهاب مضر در سلول‌های پانکراس، اندامی که انسولین را می‌سازند، بودند. محققان به این نتیجه رسیدند که مکمل زیره سبز در درمان دیابت، اگر نه بیشتر از گلی بن کلامید، موثر است.

مطالعه ای که هنوز در هند انجام شده است نشان می دهد که تجویز پودر زیره بر روی موش های دیابتی پیشرفت آب مروارید را که یک بیماری چشمی بسیار شایع در دیابتی ها است، به تاخیر می اندازد.

اثر محرک در شیردهی
زیره یک ادویه کهکشانی است که جریان شیر مادران شیرده را تحریک می کند.

برای این، اغلب با رازیانه و زیره سیاه همراه است، سپس به شکل چای گیاهی مصرف می شود.

اگر شما از جمله کسانی هستید که زیره و زیره را با هم اشتباه می گیرند، مقاله ما را در مورد تفاوت های زیره سبز و زیره سیاه ببینید.

مطالعات متعدد خاصیت کاهش کلسترول زیره را نشان داده است.

هر بار، گروهی که زیره مصرف می کردند، در مقایسه با گروهی که دارونما مصرف می کردند، سطح کلسترول را بهبود می بخشید.

مطالعه ای که در آن گروه اول 75 میلی گرم زیره را دو بار در روز به مدت هشت هفته مصرف کردند، کاهش قابل توجهی در تری گلیسیرید نشان داد.

مطالعه دیگری با مصرف روزانه 1 گرم زیره سبز به مدت 6 هفته، کاهش سطح کلسترول LDL (کلسترول “بد”) را تقریباً 10٪ نشان داد.

مطالعه دیگری روی 88 زن که نیمی از آنها 3 گرم زیره سبز را دو بار در روز به مدت 3 ماه با ماست مصرف کردند، نسبت به گروهی که دارونما مصرف می کردند، سطح کلسترول HDL (کلسترول “خوب”) بالاتری داشتند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.