با شیلنگ 2 اینچ کشاورزی خانه های بادی درست کنید!

در یک شب آرام و گرم در اواسط ژوئن، برگ‌ها در آب خنکی که کانال‌های آبیاری باغ اسپند در کلوویس، کالیفرنیا را پر می‌کند، منعکس می‌شوند، به نظر می رسد این صحنه آرام در 40 سال گذشته به سختی تغییر کرده است.

شیلنگ 2 اینچ کشاورزی می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد از این رو حتما برای دریافت آن با قیمت مناسببه ما مراجعه کنید.

اما در زیر زمین، سطح آب داستان متفاوتی را بیان می کند، داده های ماهواره ای نشان می دهد که در دره مرکزی کالیفرنیا، پربارترین منطقه کشاورزی در ایالات متحده، سطح آب در سفره های زیرزمینی بین سال های 2003 تا 2012 بیش از 20 میلی متر در سال کاهش یافته است.

حجم کل آب از دست رفته در آن دوره حدود 30 میلی متر بوده است، میلیارد متر مکعب – تقریباً به اندازه ظرفیت بزرگترین مخزن در ایالات متحده، دریاچه مید در نوادا.

حوضه‌های رودخانه‌ای که سفره‌های زیرزمینی را تغذیه می‌کنند، به دلیل کاهش ذوب برف از کوه‌های اطراف سیرا نوادا، در حال کاهش هستند.

جیمز فامیگلیتی، مدیر مرکز مدل‌سازی هیدرولوژیکی دانشگاه کالیفرنیا در ایروین هشدار می‌دهد: «کالیفرنیا با بحران آب با ابعاد حماسی مواجه است».

او می‌گوید اگر روند فعلی ادامه یابد، دره مرکزی طی 60 تا 100 سال آینده خشک خواهد شد.

این منطقه منحصر به فرد نیست، از سال 2002، زمانی که اولین ماهواره های نظارت بر آب به فضا پرتاب شدند، فامیگلیتی ذخایر آب های زیرزمینی رو به کاهش را در سراسر جهان نقشه برداری کرده است (به “کاهش ذخایر” مراجعه کنید.

مطالعات او نشان می دهد، برای مثال، در ایالت های هند، راجستان، پنجاب و هاریانا، 109 میلیارد متر مکعب آب از سال 2002 تا 2008 از بین رفته است (مرجع 1)، و در حوضه رودخانه های دجله و فرات، مشترک ترکیه، سوریه، عراق و غرب ایران، 144 میلیارد متر مکعب آب از سال 2003 تا 2009 از بین رفته است.