با قابلمه سرامیکی 7 پارچه برای خود قاب گوشی نوستالژی درست کنید!

سال‌ها را در Serious Eats صرف ساختن مجموعه‌ای از اطلاعات ظروف کرده‌ام، که تقریباً تمام آنچه را که در مورد خرید، مراقبت و پخت و پز در همه چیز از چدن و فولاد کربن گرفته تا قابلمه‌ها و تابه‌های مدرن نچسب و فولاد ضد زنگ نیاز دارید، پوشش می‌دهد.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد قابلمه سرامیکی 7 پارچه کافی است تا به لینک موجود در این سایت رجوع کنید.

اما یک ماده کلاسیک وجود دارد که تقریباً چیزی در مورد آن ننوشته ایم: مس، دلیل آن نباید کسی را که به فکر خرید یک تابه مسی است و سپس قیمت آن را دیده است، شگفت زده کند. که گران است!

و با این حال ارزش نگاه کردن را دارد، به همین ترتیب یک خودروی اسپرت لوکس تقریباً مورد توجه هر علاقه مندان به اتومبیل است، خواه خمیر لازم برای خرید آن را داشته باشد یا نه، قیاس خودرو بسیار مناسب است، زیرا مس واقعاً خودروی اسپورت فانتزی دنیای وسایل آشپزی است.

زرق و برق دار است، سریع است و ارزان نیست، اگرچه، اگر منصف باشیم، این خودرو به قیمتی بسیار کمتر از هر خودرویی، حتی ابتدایی ترین، به فروش می رسد، و اکثر مردم حداقل یکی از آن ها را دارند، درست است؟*

من، فردی که هیچ چیز در مورد اتومبیل نمی دانم و تا 29 سالگی گواهینامه رانندگی خود را نگرفتم، هیچ شغلی ندارم که شبیه ماشین بنویسم.

با توجه به اهمیت تاریخی مس در آشپزخانه و استفاده مداوم از آن در رستوران های فرانسوی درجه یک و برخی خانه ها، درک کمی در مورد آن کمک می کند.

در اینجا نگاهی به ظروف مسی می اندازیم تا نقاط قوت و ضعف آن را مشخص کنیم و سعی کنیم به شما کمک کنیم تا با سرمایه گذاری در برخی از آنها تصمیم بگیرید که آیا می خواهید عمیق تر شوید یا خیر.

از آنجایی که Serious Eats یک شرکت رسانه ای است و نه یک بانک سرمایه گذاری، متأسفانه ما انواع وجوهی را در اختیار نداریم که به ما امکان می دهد مجموعه بزرگی از ظروف مسی را بخریم تا بتوانیم هزاران تجربه دست اول از آن به دست آوریم.