برنج قهوه ای ارگانیک راز شادابی و طراوت پوست بازیگران هالیوودی

پیشرفت در عصر ژنوم انسان نشان داده است که رژیم غذایی عامل مهمی در سلامت و ایجاد بیماری های مزمن مانند دیابت نوع 2 است.

این به این دلیل است که فعل و انفعالات رژیم غذایی و ژنوم در برنج قهوه ای ارگانیک می تواند منجر به تغییرات به ویژه در پروتئوم، رونوشت و متابولوم شود. به عنوان مثال، پزشکان فعلی توصیه می کنند که برنج قهوه ای به جای برنج سفید مصرف شود.

این به این دلیل است که برنج قهوه ای مغذی تر است، یکی از ویژگی های مشترک بین برنج سفید و برنج قهوه ای این است که هر دو فاقد گلوتن هستند و فاقد چربی ترانس یا کلسترول هستند.

تشویق مردم به خوردن بیشتر برنج قهوه‌ای به دلیل طعم آن چالشی دشوار است که در مقایسه با طعم برنج سفید کمتر دوست‌داشتنی است.

در ایالات متحده بیش از 70 درصد برنج مصرفی برنج سفید است و مصرف برنج از دهه 1930 به 9.3 کیلوگرم به ازای هر نفر رسیده است.

علاوه بر این، مصرف برنج قهوه ای برای کنترل قند خون پس از غذا مفید است زیرا برنج قهوه ای شاخص گلیسمی کمتری نسبت به برنج سفید دارد.

برنج غذای اصلی بیش از نیمی از جمعیت جهان است، غلات همچنین از زمان های قدیم برای چندین هدف درمانی به عنوان یک درمان محبوب مورد استفاده قرار می گرفت.

برنج یا محصولات مبتنی بر برنج نیز به خوبی در طب سنتی کشورهای مختلف آسیایی ثبت شده است، کاربردهای معروف معروف آن ضد دیابت، ضد التهاب راه هوایی، ناراحتی اختلالات گوارشی و اسهال، ادرارآور، منبع ویتامین ها و آماده سازی های پوستی است.

یکی از انواع برنج، برنج قرمز Rakthashali، یک غذای اصلی در هند است و توسط پزشکان آیورودا به عنوان یک غذای کاربردی برای تعدادی از داروها توصیف شده است.

برنج دارویی Kullakar دارای محتوای تیامین بالایی است، در حالی که واریته Karikalaveya سرشار از ریبوفلاوین و نیاسین است.