تولید تاپ ورزشی باکیفیت بالا!

لباس های ورزشی حوزه ای است که توانسته از ماهیت فناوری لباس بافتنی برای تولید پارچه ها و تاپ ورزشی مردانه ارزان با کارایی بالا بهره برداری کند لباس‌های بدون درز، شبح‌های ساده‌ ای را ارائه می‌دهند که لباس را مانند پوست دوم به نظر می‌رساند یکی از ویژگی های اضافه شده به مثال زیر، قرار دادن یک سنسور برای اندازه گیری ضربان قلب است.

نمونه دیگری از افزایش حساسیت به قلیایی که به طور سودمند استفاده می شود، استفاده از کروموفور بنزودی فورانون است که در دهه 1980 تجاری شد رنگ‌های بنزودی‌فورانون سایه‌های قرمز روشن با ماندگاری بالایی در شستشو ایجاد می‌کنند با این حال، گروه لاکتون در این رنگ‌ها به هیدرولیز توسط قلیاها حساس است (Greenhalgh et al. 1980).

زمانی که این نوع رنگ‌های پراکنده روی پلی‌استر اعمال می‌شوند، بسیار مفید است: رنگ‌های تولید شده به آسانی با قلیایی پاک می‌شوند، زیرا کروموفور توسط قلیا به یک ترکیب بی‌رنگ تخلیه می‌شود.

ماهیت بدون درز سوتین حداکثر راحتی را تضمین می کند ادغام سنسورهای بافته شده در تاپ ورزشی مردانه نخی به آن امکان می دهد سیگنال بهتری را دریافت کند، زیرا در نزدیکی سطح پوست پوشیده می شود، که تداخل را کاهش می دهد.

این فناوری همچنین اجازه می دهد تا قابلیت ارتجاعی در قسمت هایی از تاپ ورزشی مردانه بزرگ به کار گرفته شود تا از محکم بودن حسگرها برای تناسب خوب اطمینان حاصل شود سینه بند از یک نایلون با خشک شدن سریع و Lycra® ساخته شده است که به دلیل ویژگی های کششی آن به حفظ شکل نیز کمک می کند.

این مثال نشان می دهد که چگونه یک عملکرد هوشمند با استفاده از فناوری خارج از لباس بافتنی به لباس اضافه شده است پتانسیل بسیار زیادی در استفاده از این نوع فناوری برای افرادی که دارای بیماری قلبی هستند وجود دارد آنها را می توان در طول روز در راحتی خانه خود تحت نظر داشت.

این فناوری را می توان به یک پایگاه داده متصل کرد که می تواند از راه دور توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی نظارت شود و در صورت کاهش ضربان قلب به زیر یک سطح مشخص، به خدمات اورژانس هشدار دهد.

یکی دیگر از مزایای فناوری بدون درز این است که امکان داشتن بیش از یک لایه در فرآیند وجود دارد که برای از بین بردن رطوبت از بدن و افزودن خواص عایق ایده آل است که افراد متعددی برای تهیه تاپ ورزشی مردانه اقدام می نمایند تا بهترین نوع آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

  • منابع:
    1. Sportswear is clothing, including footwear, which is worn for sport or exercise.
  • تبلیغات: 
    1. جنبه های ضروری روز ماندن علوم افرادی بسیار پرمشغله
    2. ویتامین های موجود در خرما
    3. رژیم غذایی روزانه با غذاهای مغذی طبیعی تر
    4. قدیمی ترین خانه در گیلان موجب ثروتمند شدن صاحبش شد