تولید روشویی کابینتی pvc – ساخت کابینت زیر دستشویی

 

در حال حاضر یکی از محبوب ترین اکسسوری ها در سرویس های بهداشتی روشویی کابینتی pvc است. این کابینتها را عموما از جنس pvc ضد آب میسازند. چرا که پی وی سی در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار مشکل نمی شود. در ادامه به بررسی تولید روشویی کابینتی pvc و ساخت کابینت زیر دستشویی می پردازیم.

 

تولید روشویی کابینتی pvc

 

تولید روشویی کابینت دار pvc در تهران

امروزه روشویی کابینتی pvc را می توان در همه جا از جمله منازل مسکونی، اداره جات، مراکز تجاری و غیره و در نمونه های مختلف مشاهده کرد. به علت مقاومت بالای جنس پی وی سی در برابر آب و رطوبت معمولا تولید روشویی کابینتی pvc بیشتر رایج است. این روشویی ها در مدل های مختلفی اعم از پابه دار و بی پایه به تولید می رسند. در ادامه مختصری در مورد تولید روشویی کابینتی pvc صحبت خواهیم کرد. اما در ابتدا بهتر است با پی وی سی و مزیت های آن بیشتر آشنا شوید.

 

تولید روشویی کابینتی pvc

 

تولید کننده روشویی کابینتی در تهران

پی وی سی نوعی پلاستیک است که کوتاه شده ی کلمه ی انگلیسی Polyvinyl Chloride بوده و نخستین دفعه در قرن نوزدهم میلادی شناخته شد. بعد از این که دانشمندان به خاصیت ها و کاربردهای زیاد و متنوع آن پی بردند به صورت گسترده ساخت و تولید آن را آغاز کرده و در بخش های گوناگون از آن بهره گرفتند. عموما پی وی سی را به شکل صفحه ای در می آورند و سپس به وسیله ی یک کاور و نیز رنگ های مختص پی وی سی برای آن طرح های مختلفی به وجود می آورند.

اگر به پارکت های منزلتان، کابینت های آشپزخانه و غیره دقت کرده باشید حتما متوجه یک کاور از جنس پلاستیک روی آنها شده اید که این کاور پلاستیکی همان ورقه ی پی وی سی است. اما اصلا چرا از پی وی سی استفاده می کنند؟ و این ماده چه مزیت هایی دارد؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

 

تولید روشویی کابینتی pvc

 

قیمت روشویی سلطنتی 

از مهم ترین مزیت های پی وی سی که در انواع روشویی منجمله روشویی سلطنتی بکار میرود را می توان به این شرح نام برد:

ماده ای ضد آب است و در برابر گرما و حرارت همانند یک مانع عمل می کند. در برابر حریق و شعله مقاوم هم مقاوم می باشد. علاوه بر این مواد پی وی سی به ضربه خوردن حساسیت خاصی ندارند و حتی خراش هم برنمی دارند. مانع خوبی در مقابل نفوذ حشرات مزاحم مثل مورچه، موریانه و غیره هستند. پی وی سی ها برای موارد نظافتی بسیار ایده آل عمل کرده و به راحتی پاکیزه می شوند. از نظر نصب شدن نیز مشکلی برای نصاب ایجاد نمی کنند و بی دردسر نصب می شوند.

همچنین برای نگهداری آنها لازم نیست کار خاصی انجام شود و یا هزینه ی زیادی خرج کنید. در طرح ها و رنگ های گوناگون و متنوع وجود دارند و به راحتی رنگ شده و شکلشان عوض می شود. بسیار کم وزن بوده و در مقایسه با موارد شبیه به خودشان از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار هستند.همچنین صفحه های پی وی سی در مقابل عوض شدن و کم و زیاد شدن درجه ی حرارت حساسیت ندارند و تغییر شکل نمی دهند.

 

تولیذ روشویی کابینتی pvc

 

کارگاه تولید روشویی کابینتی pvc

برای تولید روشویی کابینتی pvc باید تعدادی مرحله طی شوند که به آنها می پردازیم:

در ابتدا باید ابعاد کابینت روشویی اندازه گیری شود و سپس باید ورقه ی پی وی سی را برشکاری کرد. این مرحله نیاز به دقت زیادی داشته و در گام ابتدایی پیش از برش باید ابتدا ضخامت پی وی سی اندازه گرفته شود تا در سایز مطلوب باشد. پس از آن نوبت به لبه چسبانی می شود که سبب زیبایی ظاهری کابینت شده و نیز دوام آن بیشتر می شود.

در مرحله ی انتهایی نیز لازم است عملیات شیارزنی انجام شود تا تولید روشویی کابینتی pvc کامل شود. سپس کلیه ی قطعه های ساخته شده روی هم سوار می شوند که اصطلاحا به این کار اسمبل کردن  یا مونتاژ نیز گفته می شود. مرحله ی مونتاژ بسیار مهم است به این علت که اگر قطعه های ساخته شده به خوبی و درستی روی هم قرار نگیرند کلیه ی زحمت هایی که برای مراحل دیگر کشیده اید به هدر می رود.

 

تولید روشویی کابینتی pvc