خرید روشویی کابینتی ایرانی از تولیدی

امروزه بسیاری از خانم ها برای نگهداری وسایل آرایشی و بهداشتی خود از روشویی کابینتی ایرانی استفاده می کنند به علت پرکاربرد بودن و طرح های متنوع روشویی کابینتی ایرانی این  وسیله هر روزه طرفداران زیادی پیدا می کند. جنس مواد به کار رفته، ابعاد، نوع رنگ، کیفیت و طرح متنوع همگی در قیمت نهایی این وسیله تاثیر گذارند.

 

روشویی کابینتی ایرانی

روشویی کابینتی pvc

استفاده از روشویی کابینتی در سرویس بهداشتی برای نگهداری وسایل بهداشتی و آرایشی  همانند حوله، مسواک ، مواد شوینده ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.   امروزه در بسیاری از خانه ها یکی از وسایل بسیار مهم، پرکاربرد و متنوع  در سرویس های بهداشتی، روشویی کابینتی ایرانی  می باشد. روشویی کابینتی ایرانی  امروزه در طرح های مختلفی تولید شده اند که هر خریدار با توجه به سلیقه ای دارد یکی از آن ها را انتخاب کند. [highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”center;” ]در چند دهه اخیر طراحی های بسیار شیک و جذاب روشویی کابینتی ایرانی  باعث شده که روز به روز طرفداران زیادی را پیدا کند.[/highlight-dash] این روشویی ها انواع مختلفی دارند هم به صورت روشویی کابینتی دیواری هستند و هم به صورت نشسته که با توجه به نوع نیاز، فضای آن محیط، سلیقه و …. یکی از این روشویی ها انتخاب می شود.

 

روشویی کابینتی ایرانی

 

روشویی کابینتی بدون پایه

در خرید روشویی ها باید دقت کافی را داشت که علاوه بر ظاهر و طرح های متنوع، کیفیت و جنس بدنه روشویی کابینتی از کیفیت بالایی برخوردار باشد و به علت اینکه پیوسته با آب در ارتباط می باشد سریع زنگ نزند امروزه جنس های مختلفی در تهیه روشویی  کابینت ها استفاده می شود از جنس pvc  گرفته تا سنگ های طبیعی و مصنوعی و در برخی موارد از روشویی کابینتی چوبی هم استفاده می شود.

 

روشویی کابینتی ایرانی

روشویی کابینتی ترک

براساس نحوه نصب کابینت ها به دو دسته پایه دار و دیواری تبدیل می شوند که کابینت های پایه دار چون بر روی زمین قرار دارند می توانند وزن زیادی را تحمل کنند ولی روشویی کابینتی دیواری وزن کمتری را تحمل می کند و در فضاهای کمتر بیشتر استفاده می شود. یکی از ویژگی های مهم روشویی کابینتی ایرانی  این است که حتی در  سرویس بهداشتی با فضای کم  نیز می توان از این روشویی ها استفاده کرد. در خرید روشویی کابینتی باید سنگ انتخاب شده به گونه ای باشد که ضد باکتری باشد و بهتر است از سرامیک های درجه یک استفاده شود.

 

روشویی کابینتی ایرانی

 

قیمت روشویی کابینتی ارزان

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”center;” ]قیمت روشویی کابینتی ایرانی  بستگی به جنس مواد اولیه، نوع رنگ  به کار رفته، ابعاد و طراحی که صورت گرفته  بستگی دارد. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و تحریم ها قیمت مواد اولیه به کار گرفته شده در ساخت روشویی کابینتی روز به روز در حال تغییر است که همین امر نیز در قیمت نهایی روشویی کابینتی تاثیر گذار است .[/highlight-dash] امروزه شرکت های مختلفی در ایران به ساخت و تولید روشویی کابینتی ایرانی  با استفاده از مواد با کیفیت و طرح های مختلفی می پردازند که در مقایسه با نمونه های خارجی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردارند.

 

روشویی کابینتی ایرانی