خوردن بیسکویت رژیمی فاتح در صبح سبب افزایش عمر می شود

تکنولوژی تولید شیرینی های شکری بسیار ساده است، ابتدا خمیر را آماده کرده و ورز می دهیم سپس آن را پهن کرده و قالب می زنیم.

پس از آن، خمیر قالب گیری شده از فرها عبور می کند و به بیسکویت های ترد تبدیل می شود که خنک شده و در ظرف هایی بسته بندی می شوند.

توجه داشته باشید که تمام مراحل تولید بر روی نوار نقاله در حالت اتوماتیک و بدون مشارکت فردی که فقط باید فرآیند را کنترل کند انجام می شود.

خاصیت بیسکویت رژیمی فاتح این است که محتوای قند و چربی بالایی دارند، علاوه بر این، می توان آن را با ظاهر آن متمایز کرد، اگر کوکی دارای نوعی الگو یا نقش برجسته پیچیده است، مطمئن شوید که کوکی شکری است.

زیرا هیچ کلاس دیگری از کلوچه اجازه این کار را به شما نمی دهد، خمیر بیسکویت های بلند خیلی الاستیک است و بیسکویت های کره ای شکننده هستند.

“Slodych” همچنین مجموعه بزرگی از کلوچه های ماندگار است، کمتر شکننده است و قند کمتری دارد، یکی از ویژگی های تکنولوژی ساخت بیسکویت های بلند لایه بندی 8 برابری لایه های خمیر روی هم است.

پس از آن ضخامت خمیر مدرج و شکل می گیرد، کلوچه های سفت برخلاف شیرینی های شکری حاوی قند و چربی کمتری هستند.

ممکن است برای بسیاری با نام “Marierta” کارخانه Slodych شناخته شود، خمیری که برای تهیه کلوچه های سفت استفاده می شود لایه لایه، کمتر شکننده و متورم است.

اعمال یک الگوی پیچیده روی آن غیرممکن است، به عنوان یک قاعده، چنین کوکی ها به سادگی با نقطه نقطه گذاری می شوند، یا الگوها و کتیبه های نور اعمال می شوند.

رطوبت خمیر بلند تقریباً 1.5 برابر بیشتر از خمیر شکر است و میزان شکر آن تقریباً 2 برابر کمتر است، برای واضح‌تر شدن تفاوت‌ها، اجازه دهید مثالی بزنیم: اگر یک کلوچه طولانی را در آب سرد فرو کنید، خیلی بیشتر از زمانی که این شیرینی شکری بود صبر می‌کنید تا خیس شود.