عجیب ترین حوله تن پوش dior که متعلق به مسی بود!

مرجع دیگر در کاتالوگ ما، بلم، مجموعه حمامی از جنس پنبه ارگانیک شامل حوله حمام، حوله دوش، حوله تن پوش dior مهمان و حوله دستی است.

هر یک از مدل‌ها، در رنگ سفید بی‌نظیر، با چماق سرمه‌ای و حاشیه‌های فانتزی تزیین شده‌اند.

ظاهری پیچیده که همچنان حسی از اصالت را به اتاق ارائه می دهد.

کتانی حمام که با حروف ظریف تزئین شده است، ظرافت و ظرافت پیدا می کند، ما علاوه بر ارائه طیف کاملی از اقلام پنبه‌ای ارگانیک شانه‌شده به شما، یک سرویس گلدوزی سفارشی نیز ایجاد کرده‌ایم.

به این ترتیب ما راهی به شما پیشنهاد می کنیم که کتانی خود را بیشتر متعلق به خودتان کنید تا آن را به یک عنصر تزئینی تبدیل کنید که سال ها شما را همراهی می کند.

این سرویس که برای همه محصولات Essential ما و حوله‌های Ess-cale و Ess-kimo در دسترس است، به شما امکان می‌دهد تا با جزئیات، سفارشی‌سازی‌هایی را که باید انجام شوند انتخاب کنید.

شما فونت، رنگ، محل و اندازه تزیینات خود را انتخاب می کنید، ما از اجرای دقیق آن مراقبت می کنیم، گلدوزی‌های ما، که مستقیماً در کارگاه‌های ما در نزدیکی لیل ساخته می‌شوند، 9 یورو شامل مالیات حداکثر برای حداکثر 10 کاراکتر صورت‌حساب می‌شوند.

با این حال، می توان درخواست های خاصی از ما کرد، در استفاده از فرم اختصاصی ما تردید نکنید، ما درخواست شما را بررسی خواهیم کرد تا در اسرع وقت بازخورد تیم های خود را به شما ارائه دهیم.

کتانی حمام در مواد بسیاری وجود دارد، بامبو، ویسکوز، کتان یا حتی میکروفایبر، گاهی اوقات درک آنچه برای ما مناسب است آسان نیست.

در Alexandre Turpault ما پنبه را انتخاب کرده‌ایم، ماده‌ای که به دلیل ویژگی‌های غیر قابل مقایسه، نرمی و ظرفیت جذب بالای آن شناخته شده است.

Alexandre Turpault یک برند برتر در جستجوی همیشگی برای بهترین حس ها، متعهد به توسعه محصولات از محصولات ارگانیک است. بنابراین، کل مجموعه ما در پنبه 100٪ ارگانیک شانه شده با برچسب GOTS تضمین شده است.