قوطی فلزی درب دار که صدای عجیب و غریبی از آن خارج می شود

سبک باز کردن کلید انتهای آسان باز شدن کامل پانل (FPEO) ممکن است از نظر جنس، شکل و ویژگی‌های تقویتی مشابه بدنه دو تکه متفاوت باشد. یک کلید روی زبانه کلید وارد می شود و می چرخد، زبانه را می پیچد، فلز را در امتداد خط امتیاز پاره می کند و انتهای آن را از قوطی می چرخاند.

برگه کلید
آن قسمت از قوطی فلزی درب دار از درز دوتایی بیرون می زند، سطوح برجسته یا فرورفته انتهای یکپارچه که استحکام می بخشد یا ظرفیت ظرف را تغییر می دهد.

پانل های پله ای سطوح زاویه ای هستند که به پانل های دیگر می پیوندند (مرکز، اول، دوم، بیرونی، میانی و غیره – به شکل 2.3.a مراجعه کنید).
ویژگی های تقویتی
مجموعه‌ای از حلقه‌ها، برآمدگی‌ها یا خطوط موازی که به فلز هر قسمت از بدنه قوطی یا انتهای یکپارچه آن فشار داده می‌شوند. این ویژگی ها استحکام بیشتری را برای مقاومت در برابر تنش های ناشی از برگرداندن و جابجایی فلز فراهم می کند.
قوطی دو تکه – انتهای یکپارچه با کانتر سینک
شکل 2.3.a – قوطی دو تکه – انتهای یکپارچه با کانتر سینک
قوطی دو تکه – انتهای یکپارچه با پایین انعطاف پذیر
شکل 2.3.b – قوطی دو تکه – انتهای یکپارچه با کف فلکس
انتهای یکپارچه قوطی دو تکه غیر گرد
شکل 2.3.c – انتهای یکپارچه قوطی دو تکه غیر گرد
دیواره بدنه یک قوطی غیر گرد دو تکه
شکل 2.3.d – دیوار بدنه یک قوطی غیر گرد دو تکه
2.4 انتهای قوطی – معمولی
پایان کنر

مانند قوطی های سه تکه، بدنه ممکن است از نظر شکل و مواد مورد استفاده متفاوت باشد.

بدنه از یک انتهای یکپارچه و یک دیوار بدنه تشکیل شده از یک تکه صفحه فلزی تشکیل شده است و لبه بالایی دیوار دارای فلنج است.
مهره بدن
یک مهره جانبی (اصطلاحات جایگزین: پشته، آزار، یا مهره زنگ) ممکن است در نزدیکی پایین دیواره بدنه وجود داشته باشد تا مقاومت در برابر سوء استفاده جانبی (درخت)، کمک در انباشته شدن و همان تحرک (غلتاندن) مشخصه درز دوتایی ایجاد کند.

یک قوطی سه تکه را فراهم می کند. دانه های دیگری نیز ممکن است برای ایجاد مقاومت جانبی در برابر سوء استفاده وجود داشته باشد.