قیمت کابینت روشویی سایز کوچک در بازار

کابینت روشویی سایز کوچک ، این وسیله  پرکاربرد در آشپزخانه امروزه جای خودش را در سرویسهای بهداشتی نیز باز کرده و به روشویی ها اضافه شده است، اگر همین حالا تصمیم بگیریم وبه بازار برویم وبخواهیم روشویی های کابینت دار را ببینیم قطعا با طرح ها ،رنگ هاوسایزهای متنوعی روبه رو می شویم ،  موضوع این مقاله خاصه کابینت روشویی سایز کوچک می باشد.

 

کابینت روشویی سایز کوچک

کابینت روشویی کوچک ارزان

بعد اجسام چیزی است که همیشه بشر بدان اهمیت داده است، و عمده ترین دلیل اهمیت بعد برای بشر کاربرد اجسام و وسایل در مکانهای با سایز ها و بعد های مختلف می باشد. زمانی که یک ساختمان بنا می شود بسته به اینکه متراژ ان چه مقدار می باشد، و اندازه هر مکان مانند اتاقها ی نشیمن و آشپزخانه و دستشویی و… همه را هنگام بنای ساختمان در نظر می گیرند. برای مثال سرویس بهداشتی گاهی به دلیل اینکه ساختمان کو چک است اندازه انرا کوچک درنظر میگیرند، و طبیعتا از کابینت روشویی سایز کوچک هم برای سرویس بهداشتی آن استفاده می شود.

 

کابینت روشویی سایز کوچک

مدل روشویی کابینت دار کوچک

زمانی که کار بنای ساختمان تمام شد و نصب لوله ها و … به پایان رسید، نوبت به کاسه دستشویی و روشویی آن است، که در آن هم بعد حرف اول را می زند، [highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(27, 8, 255, 0.3), 0 0 20px rgba(24, 71, 255, 0.1) inset” align=”center;” ]در دستشویی  های کوچک فقط کوچک بودن سایز روشویی مهم نیست، بلکه مهم تر از آن ابعاد روشویی می باشد[/highlight-paper]، برندهای بسیاری در جهان روشویی های کابینتی و بدون کابینت در مدل های پایه دار و بدون پایه  را در سایز ها و بعدهای مختلف تولید می کنند. اگر بازار را بگردیم ابعاد مختلف کابینت روشویی سایز کو چک و بزر گ را می بینیم که در طرح ها و مدل های زیبا ساخته شده اند.

 

کابینت روشویی سایز کوچک

روشویی سه کنج کوچک

شرکت های مختلفی در جهان وجود دارند که روشویی سنگی کا بینتی و بدون کابینت با بعد ها و طر ح های مختلف را تولید می کنند در ایران هم برند های مختلفی به تولید روشویی سنگی می پردازند البته بعضی ها تخصصی ترین برند تولید روشویی سنگی در ایران هستند . روشویی ها بسته به نوع کاربرد آنها استفاده می شوند، اما روشویی های سنگی به دو دسته لبه برجسته و بدون لبه تقسیم می شوند که توضیح آن خالی ازلطف نیست.

در این مدل روشویی گودی و لبه به طور کامل در داخل کابینت قرار می گیرد به طوری که کامل به کابینت چسبیده و مانند یک میز که بالای آن صاف و یک دست است می باشد تنها فرق آن گودی روشویی است . انگار سنگ روشویی و کابینت یک جزئی می باشد این مدل هم در کابینت روشویی سایز کوچک و هم در سایز بزرگ یافت می شود. معمولا از سنگ گرانیت برای تولید روشویی کابینتی بدون لبه استفاده می شود .

 

کابینت روشویی سایز کوچک

روشویی خیلی کوچک

روشویی لبه بر جسته از معمولی ترین نوع روشویی می باشد، و این گونه است که لبه ان بالاتر از سطح کابینت قرار می گیرد، و معمولا انرا از سنگ کوارتز می سازند. شاید دلیل استفاده از کوارتز کثرت ان در طبیعت باشد. کوارتز از گرانیت محکم تر است ، نیازی به درز گیری ندارد ،و در مقابل لکه، باکتری و رطوبت مقاوم است. کوارتز دارای رنگ ها و طرح های مختلف می باشد. از روشویی لبه بر جسته در روشویی  کابینتی سایز کوچک هم استفاده می شود . شاید استفاده از این مدل برای روشویی کابینتی سایز کو چک مناسب تر باشد زیرا از پاشش اب به اطراف کابینت وریختن روی زمین و دیوار  جلو گیری می کند .