لباس کلیشه ای مدرسه مربوط به مدارس کاتولیک نیست

در تعداد فزاینده ای از مناطق مدرسه در سراسر کشور، دانش آموزان باید لباس فرم بپوشند.

این همان لباس کلیشه ای مدرسه مربوط به مدارس کاتولیک نیست – دامن چهارخانه چین دار با بلوز دخترانه. یک پیراهن دکمه دار، یک کراوات و یک شلوار تیره برای پسران. در عوض، اینها بیشتر لباس های خاکی و آبی یا خاکی و قرمز پیراهن/بلوز و دامن/شلوار هستند.

یکی از پوشاک پرکاربرد که مورد علاقه دختر خانمها می باشد سارافون دخترانه بوده که طراحی و دوخت آن به گونه ای بوده که مجلسی است و گزینه مناسبی برای مهمانیها می باشد.

به گفته وزارت آموزش ایالات متحده، پوشیدن یونیفرم می تواند خطر خشونت و سرقت را کاهش دهد، نظم و انضباط را القا کند و به مقامات مدرسه کمک کند مزاحمینی را که به مدرسه می آیند شناسایی کنند.

من به عنوان یک معلم سابق، مدیر و ناظر و اکنون یک محقق سیاست و حقوق، در مورد چنین ادعاهایی تردید دارم.

تحقیقات در مورد تاثیرات لباس فرم مدارس هنوز در حال شکل گیری است. و یافته‌های مربوط به تأثیر لباس‌های فرم مدرسه بر رفتار دانش‌آموزان، نظم و انضباط، ارتباط با مدرسه، حضور و غیاب و دستاوردهای تحصیلی در بهترین حالت ترکیبی است.

هر چند در گذشته استفاده از ساعت بیشتر به دلیل مدیریت زمان بوده است اما امروزه استفاده از ساعت چوبی گرد بزرگ جزو یکی از ابزارهایی قرار گرفته است که می تواند تمام کننده دکوراسیون منزل شما شود.

دعوا، اعتراض، فردیت
حدود نیمی از مدارس در سراسر کشور دارای سیاست های کد لباس هستند. کد لباس مشخص می کند که چه لباس هایی را نمی توان در مدرسه پوشید. خط مشی لباس مدرسه مشخص می کند که چه لباس هایی باید در مدرسه پوشیده شوند. کدهای لباس گزینه های لباس را محدود می کند در حالی که لباس فرم مدرسه گزینه های لباس را تعریف می کند.

یکی از خوشمزه ترین پیش غذاهایی که در اکثر مناسبت ها و مهمانی ها آن را تهیه می کنند سالاد ها هستند که از پرطرفدارترین آنها سالاد کلم و انار و هویج است.

مدارس ادعا می کنند که وقتی دانش آموزان با یونیفرم می آیند، نظم و انضباط را بهبود می بخشد و منجر به پیشرفت تحصیلی می شود. هیئت مدرسه بوسیه پریش در لوئیزیانا در سال 2001 به منظور افزایش نمرات آزمون و کاهش مشکلات انضباطی، سیاست یکسانی را وضع کرد.

با این حال، چنین سیاست‌های اجباری که تعیین می‌کند دانش‌آموزان چه لباسی می‌توانند یا نمی‌توانند در مدارس بپوشند، منجر به شکایت نقض آزادی بیان شده است. دانشجویان ادعا می کنند که چنین سیاست هایی خلاف قانون اساسی است، زیرا آزادی بیان آنها را محدود می کند.

از دیرباز تاکنون لباسها عضو جدایی ناپذیر از انسانها بودند و با روند زمان کامل تر شدند و به آنها موارد دیگری اضافه شد که شال و کلاه بچه گانه زنانه یکی از آنها می باشد.

تا سال 2014، 9 دعوی قضایی مطرح شده است. مناطق مدرسه تقریباً در همه پرونده ها پیروز شده اند، به جز یکی، که در آن دادگاه تجدید نظر سیاست یکسان یک مدرسه نوادا را مغایر با قانون اساسی تشخیص داد. مدرسه دانش‌آموزان را ملزم به پوشیدن پیراهن‌هایی با شعار مدرسه، «رهبران فردا» کرد، که دادگاه آن را نقض حقوق آزادی بیان دانش‌آموزان دانست.

علاوه بر این، دانش آموزان در مدارس خود نیز اعتراض کرده اند.

نمونه‌ای از واکنش دانش‌آموزان و والدین به یونیفرم‌های مدرسه در ایالت من در نیوهمپشایر، زمانی که آکادمی پینکرتون، یک مدرسه متوسطه خصوصی، در نظر گرفت «کد لباس یکنواخت» (یونیفرم مدرسه) را اتخاذ کند، یافت می‌شود.

  • منابع:
  • تبلیغات:
    1. .پیرمرد 80 ساله با خوردن ماهی شیر جوان شد
    2. شیر ماهی
    3. رازهای نهفته لیمو در علم پزشکی هسته ای کشف شد
    4. کشف لیمو های سالم در جیب مردگان جنگ جهانی!