مردی به خاطر چاقو زنجان قصابی در دست داشتن محاکمه شد

طبق ماده 315 قانون جزا، داشتن چاقو زنجان قصابی در ملاء عام از جمله چاقوی جیبی در صورتی که تیغه آن بیش از سه اینچ باشد بدون دلیل قانونی مانند کار غیرقانونی است.

محکومیت اجمالی می تواند با یک حبس حداقل سه سال و پنج سال برای محکومیت بر اساس کیفرخواست همراه باشد. تملک در محوطه مدرسه جریمه بیشتری دارد.

اختیارات پلیس تحت این کد شامل مأمورانی است که مجاز به توقف و بازرسی «هر فرد یا وسیله نقلیه» مظنون به حمل سلاح هستند.

این قانون با قانون اصلاح قانون کیفری (شماره 2) قانون 2005، که احکام اجباری سختی را وضع کرد، تقویت شد. این اقدام در ابتدا خشونت با چاقو را مهار کرد، با دو دستگیری به اتهام سلاح های تهاجمی در نیمه دوم سال 2005 در مقایسه با 17 مورد قبل از اجرای مجازات ها.

آقای دنیلز گفت که حداقل احکام اجباری برای داشتن چاقو در دادگاه به چالش کشیده شد، اما آمار موفقیت استراتژی های توقف و جستجو را نشان می دهد.

او گفت: «ارقام نشان می‌دهند که زمانی که توقف و جستجو زیاد بود، خشونت کم بود». «وقتی توقف و جستجو کاهش یافت، خشونت افزایش یافت. قطعاً همبستگی وجود داشت.

این یکی از دلایلی بود که ما واقعاً به پسران و دخترانمان در خط مقدم تاکید می‌کردیم که وقتی قانونی انجام شود، می‌تواند ابزار قدرتمندی باشد.»

با این حال، آقای دانیلز اضافه کرد که اجرای قانون تنها یک تکه از پازل است و برای ایجاد تغییر پایدار نیاز به تغییر جامعه گسترده‌تر است.

او گفت: «بدون تغییر ذهنیت، این چیزها به شما نتایجی می‌دهد، اما شما نمی‌توانید این را با دستبند حل کنید. او گفت که پلیس با سایر نهادها برای حمایت از جوانانی که در معرض خطر هستند همکاری می کند، اما نیاز به همکاری بیشتر است.

پلیس نمی تواند همه این کارها را انجام دهد. هیچ سازمان یا اداره‌ای نمی‌تواند همه این کارها را انجام دهد.» ما می توانیم مهارت ها را به اشتراک بگذاریم، می توانیم اطلاعات را به اشتراک بگذاریم. همه این موارد باید زودتر به مرحله اجرا درآیند.