پروژه بررسی ایمنی تخت و توانایی بیمار برای ورود

در بازار انواع لوازم برای آسایش بیماران موجود می باشد که تخت بیمارستانی دست دوم و لباس بیمارستانی یک نمونه ی پر فروش از آن می باشد.

هدف از این پروژه بررسی ایمنی تخت و توانایی بیمار برای ورود، خروج و حرکت در اطراف تخت بود. این سوالات را پرسیدیم:

سوال تحقیق 1: از ریل های جانبی چگونه استفاده می شود و آیا امکان ورود و خروج بیمار از تخت، دراز کشیدن، نشستن و چرخاندن راحت تر در تخت را فراهم می کند؟
سوال تحقیق 2: آیا ارتفاع تخت (از کف تا بالای تشک) عاملی در سهولت ورود و خروج از تخت و ثبات راه رفتن بیمار است؟
سوال تحقیق 3: آیا بیماران می توانند به راحتی برگردند و با خیال راحت روی تخت بیمارستان حرکت کنند؟
سوال تحقیق 4: آیا تخت های کم ارتفاع هم برای ورود و هم برای خروج ایمن تر از ارتفاع تخت استاندارد هستند؟

بررسی مقدماتی ادبیات نشان داد که بیماران از تخت می‌افتند، تخت بیمارستانی لگن دار برقی که قصد خریداری آن داریم باید بدانیم برای چه بیماری می خواهیم آن را خریداری نماییم و اینکه بیمار ما در چه سنی می باشد.

لیز خوردن، سر خوردن، افتادن یا غلت خوردن از تخت، و این افتادن ها با ایجاد ریل های جانبی، کاهش ارتفاع تخت، یا با فراهم کردن تخت های کم ارتفاع برای جلوگیری از آسیب قابل پیشگیری هستند؛
از دست دادن تعادل هنگام تلاش برای نشستن به ایستادن از روی تخت، به ویژه زمانی که تخت خیلی پایین است، و این افتادن ها با افزایش ارتفاع تخت قابل پیشگیری هستند.

استفاده از تخت بیمارستانی تاشو در بیمارستانها بسیار رواج پیدا کرده است به طوری که اگر به بیمارستان رفته باشید نمونه هایی از این تخت را بارها مشاهده کرده اید.

سقوط، هنگام بالا رفتن از ریل های کناری یا از انتهای تخت، و با برداشتن ریل های کناری از تخت یا استفاده از زنگ هشدار تخت و افزایش نظارت از این سقوط ها جلوگیری می شود.

این لیست جالبی است، زیرا مداخلات برای اصلاح علت یک افتادن (مثلاً کاهش ارتفاع تخت)، ممکن است با مداخله متناقض (مثلاً افزایش ارتفاع تخت) دلیل سقوط دیگری شود.

این تخت های بیمارستانی صادراتی شامل مدلهای مختلفی می شود که شامل تخت بیمارستانی چوبی، برقی و فلزی می شود.

ارتفاع ایمن تخت بیمارستان چقدر است؟ ریل ها باید بالا باشند یا پایین؟ آیا هشدارهای رختخواب خطر سقوط را کاهش می دهد؟ یک مرور کاکرین در سال 2012 که روش‌های پیشگیری از آسیب‌های بیمار به دلیل افتادن از تخت را بررسی می‌کند، تنها دو مطالعه را نشان می‌دهد که تخت را بررسی می‌کند و به این نتیجه رسیده است که فقدان شواهد با کیفیت بالا برای یا مخالف استفاده از تخت های کم ارتفاع، آلارم خروج تخت، تشک های کف و ریل های جانبی می باشد.

  • منابع:
    1. The Safety of Hospital Beds

  • تبلیغات:
    1. با غذا خوردن در ظروف مسی بیمار می شوید.
    2. فواید سلامتی و تغذیه ای لیمو
    3. از بین بردن بوی عرق با لیمو
    4. عجیبترین چیزی که در شکم ماهی کپور پیدا شد